Aplikacja mobilna > Zamówienia > Operacje na zamówieniu „w kolejce” | | Drukuj |
Po wejściu do zakładki Zamówienia wyświetli się lista wszystkich ostatnio zsynchronizowanych oraz złożonych w aplikacji zamówień. Na liście mogą znajdować się zamówienia o statusie w kolejce.
Po przejściu do procesu składania zamówienia z zakładki Trasówka, jak i Odbiorcy, ukaże się ekran prezentujący dane kontrahenta oraz jego ostatnie zamówienia, w tym mogą się pojawić zamówienia o statusie w kolejce.
Kliknięcie na zamówienie o statusie w kolejce wywoła okno możliwych do wykonania akcji. Wśród nich znajdują się:
•Anuluj wysyłanie – możliwość anulowania wysyłania utworzonego zamówienia. Anulowane zamówienia zmienia jego status na w buforze;
•Anuluj – powrót do aktualnego widoku ekranu bez wykonywania żadnych operacji.
Wybranie opcji Anuluj wysyłanie spowoduje wstrzymanie wysyłania wszystkich obiektów powiązanych z odbiorcą zamówienia jeśli on również ma status w kolejce. Odbiorcą oraz jego dokumenty o statusie w kolejce zmienią status na w buforze.
Anulowanie wysyłki zamówienia powiązanego z kontrahentem o statusie w kolejce jest niemożliwe w poniższych przypadkach:
•Gdy dla odbiorcy istnieje zafiskalizowany paragon;
•Odbiorca jest jednocześnie nabywcą dla innego odbiorcy;
•Odbiorca ma przypisanego nabywcę, który jest przypisanych do innych odbiorców;
•Odbiorca ma przypisanego nabywcę, który jest jednocześnie odbiorcą dla innego nabywcy.