Aplikacja mobilna > Akcje merchandising'owe > Operacje na akcji merchandising’owej o statusie „w kolejce” | | Drukuj |
Po wejściu do zakładki Merchandising wyświetli się lista wszystkich utworzonych w aplikacji akcji merchandising’owych. Na liście mogą znajdować się akcje o statusie „w kolejce”.
Po przejściu do wykonywania akcji marketingowej z zakładki Trasówka, jak i Odbiorcy, ukaże się ekran prezentujący dane kontrahenta oraz jego ostatnie akcje, w tym mogą się pojawić akcje o statusie „w kolejce”.
Kliknięcie na akcję o statusie „w kolejce” wywoła okno możliwych do wykonania operacji. Wśród nich znajdują się:
•anuluj wysyłanie – możliwość anulowania wysyłania utworzonej akcji merchandising’owej. Anulowane akcji zmienia jej status na „w buforze”;
•anuluj – powrót do aktualnego widoku ekranu bez wykonywania żadnych akcji.
Wybranie opcji Anuluj wysyłanie spowoduje wstrzymanie wysyłania wszystkich obiektów powiązanych z kontrahentem, dla którego utworzona została akcja jeśli on również ma status „w kolejce”. kontrahent oraz jego dokumenty o statusie „w kolejce” zmienią status na „w buforze”.
Anulowanie wysyłki akcji powiązanej z kontrahentem o statusie „w kolejce” jest niemożliwe w poniższych przypadkach:
•Dla kontrahenta istnieje zafiskalizowany paragon;
•Kontrahent jest jednocześnie nabywcą dla innego odbiorcy;
•Kontrahent ma przypisanego nabywcę, który jest przypisanych do innych odbiorców;
•Kontrahent ma przypisanego nabywcę, który jest jednocześnie odbiorcą dla innego nabywcy.