Listy pracowników może prezentować dowolne dane kadrowe, do których użytkownik ma dostęp. Między zdefiniowanymi zestawami można łatwo się przełączać korzystając z menu okna Pracownik.
1.Otwórz kartotekę Zestawy elementów. 2.W oknie Zestawy elementów przejdź do zestawu Pracownik - definicje \ Dane pracownika. 3.Kliknij przycisk 4.W oknie Nowy katalog podaj nazwę tworzonego katalogu.
|
1.Otwórz kartotekę Zestawy elementów. 2.W oknie Zestawy elementów przejdź do zestawu Pracownik - definicje \ Dane pracownika. 3.Wybierz na drzewku zestaw, do którego dodawane będą elementy. 4.Kliknij przycisk Dodaj nad listą elementów zestawu. 5.W oknie Dodawanie elementów kadrowych wybierz element do dodania. Elementy wybierać można na zakładkach prezentujących ich podział według Katalogów i Kategorii. 6.Kliknij przycisk Dodaj. 7.Po zakończeniu dodawania elementów zamknij okno przyciskiem Zamknij.
|
1.Otwórz kartotekę Zestawy elementów. 2.W oknie Zestawy elementów przejdź do zestawu Pracownik - definicje \ Dane pracownika. 3.Wybierz na drzewku zestaw, do którego dodawane będą elementy. 4.Wybierz element do usunięcia z zestawu. 5.Kliknij przycisk Usuń nad listą elementów zestawu.
|
Kolejność elementów można ustalać za pomocą przycisków
|
Dostępne w menu podręcznym polecenie Grupowanie wartości z poszczególnych okresów pozwala określić sposób obliczania wartości poszczególnych elementów. Ikony przy elementach oznaczają sposób obliczania ich wartości:
|
Zobacz też: