W tej kartotece zapisywane są elektroniczne zlecenia przelewów utworzone w programie.
W kartotece widoczne są e-Przelewy wygenerowane od wersji Kadry i Płace 2018. Przelewy wykonane w wersjach wcześniejszych są prezentowane w Repozytorium Dokumentów.
Zleć przelew – otwiera okno ręcznego wprowadzania nowego zlecenia przelewu. Automatyczne zlecanie przelewów elektronicznych w programie Kadry i Płace >> Wyślij – umożliwia wysłanie przelewów ze statusem Do wysłania. Wysłanie przelewów elektronicznych >> Akceptuj – umożliwia akceptację zaznaczonych na liście przelewów bankowych. Przycisk jest aktywny przy włączonym parametrze pracy: Wymagana akceptacja przelewów. Odrzuć – umożliwia odrzucenie zlecenia przelewu bankowego. Usuń – umożliwia usunięcie przelewu bankowego. Nie można usuwać przelewów ze statusem status Wysłany lub Zrealizowany. Drukuj szczegóły – umożliwia wydrukowanie raportu z historią zlecenia przelewu bankowego. Importuj – polecenie umożliwia import pliku XML e-przelewu wystawionego w innej aplikacji. Prawidłowo pobrana pozycja pojawi się na liście przelewów.
W prawym górnym rogu okna znajdują się przyciski: – odświeża listę, – otwiera okno ustawień filtrowania, – przeszukiwanie listy. |
Data utworzenia – data utworzenia polecenia przelewu, Data księgowania – data, w której dokument został zaksięgowany, Drugi identyfikator – numer drugiego identyfikatora płatnika, Identyfikacja zobowiązania – rodzaj dokumentu np. decyzji, postanowienia czy tytułu wykonawczego dotyczącego zobowiązanego, Identyfikator zobowiązanego – numer identyfikacyjny płatnika (np. numer NIP, REGON, PESEL), Identyfikator płatnika – numer identyfikacyjny płatnika (np. numer NIP, REGON, PESEL), Kwota – kwota na jaką opiewa polecenie przelewu do organu podatkowego, Nazwa odbiorcy – nazwa odbiorcy do którego kierowane jest polecenie przelewu, Numer deklaracji – numer deklaracji składanej przez płatnika, Nr decyzji/umowy/tytułu – numer decyzji, umowy lub tytułu wykonawczego dotyczącego płatności składanej do urzędu Nr Paczki – numer porządkowy wysłanej paczki, Okres – okres, którego zobowiązanie dotyczy, Symbol formularza\Płatności – symbol formularza podatkowego lub płatności, Rachunek odbiorcy – numer rachunku bankowego odbiorcy przelewu, Rachunek wystawcy – numer rachunku bankowego wystawcy zlecenia przelewu, Status – status przelewu (do wysłania, zrealizowany, do akceptacji, nie zaakceptowany, wysłany, odrzucony, anulowany). Termin realizacji – termin w jakim przelew miał być zrealizowany, Typ identyfikatora – symbol identyfikatora zobowiązanego (np. N, R, P), Typ drugiego identyfikatora – typ identyfikatora płatnika (np. R, N, P), Utworzony przez – login użytkownika programu, Waluta – waluta przelewu,
Zależnie od wybranej grupy przelewów zestaw wyświetlanych kolumn może być inny.
|
Podwójne kliknięcie otwiera okno szczegółów przelewu. Okno podzielone jest na zakładki.
Szczegóły W panelu z danymi szczegółowymi wybranego z listy zlecenia przelewu można sprawdzić oraz zmodyfikować podstawowe parametry przelewu: dane zobowiązanego, dane organu podatkowego/odbiorcy, szczegóły płatności.
Załączniki Prezentuje pliki z danymi przelewu oraz jego załączniki.
Linki Umożliwia przeglądanie i dodawanie linków (adresu i opisu) dla polecenia przelewu.
Dokumenty powiązane Zakładka z listą dokumentów powiązanych opisanych cechami: Numer, Typ, Data wprowadzenia, Rodzaj powiązania. Na pasku narzędziowym dostępna jest akcja Otwórz.
Historia Prezentuje informacje o zdarzeniach związanych z dokumentem (data, operacja, użytkownik).
Podmiot Zawiera definicję podmiotu (kontrahenta, pracownika, osoby, firmy) oraz jego roli (odbiorcy/nadawcy) w kontekście zlecenia przelewu. |
Przelewy elektroniczne tworzone są poprzez wykonanie raportu Przelewy z zaznaczoną opcją Utwórz e-Przelew.
Tworzenie polecenia przelewu elektronicznego >>
Wysyłanie przelewów elektronicznych >>
Zobacz także: