Komunikaty obsługi bazy danych > Lista komunikatów > komunikat nr 7315 | | Drukuj |
Błąd oznacza, iż walidacja klucza nie przechodzi poprawnie z powodu zmiany w sprzęcie lub zmiany w VM i klucz został zresetowany przed naprawą. Aby wyeliminować błąd należy przejść do katalogu w którym został zainstalowany Pervasive.
Domyślnie dla Pervasive 12 jest to:
•Dla systemów x64 jest to C:\Program Files (x86)\Actian\PSQL\bin
•Dla systemów x86 jest to C:\Program Files\Actian\PSQL\bin
Następnie z katalogu w którym jest zainstalowany Pervasive należy odnaleźć plik clicadm.exe lub w64clicadm dla systemów 64 bitowych. Uruchomienie pliku spowoduje wyczyszczenie klucza z Pervasive. Następnie należy ponownie aktywować klucz w PSQL License Administrator.
Program PSQL License Administrator znajduje się w menu Start w grupie aplikacji Actian PSQL 12\Utilities.
W przypadku gdy licencja została zakupiona przed 1.06.2015, a wystąpi błąd przez który będzie trzeba zresetować licencję – należy kontaktować się bezpośrednio z firmą Pervasive.
Zobacz też: