Komunikaty obsługi bazy danych > Lista komunikatów > komunikat nr 7313 | | Drukuj |
Błąd występuje zazwyczaj gdy próbujemy wprowadzić licencję, która została wprowadzona na inną maszynę. Problem może się również pojawić w momencie gdy np. został wymieniony serwer, bądź komputer, ale przed wymianą nie dezaktywowaliśmy licencji na poprzedniej maszynie. W przypadku jeśli pojawi się taki błąd należy upewnić się, iż żadna inna maszyna nie ma wprowadzonego numeru seryjnego w PSQL License Administrator.
W przypadku jeśli problem wynika z tego, iż licencja nie została dezaktywowana na poprzedniej maszynie przed przeniesieniem należy skontaktować się z firmą Symfonia w celu zresetowania licencji.
Błąd może się również pojawić w przypadku, gdy zostanie zmieniona nazwa maszyny na której zainstalowany został Pervasive z wprowadzoną licencją. Wówczas należy przejść do License Administrator i następnie użyć opcji Repair na kluczu na którym występuje problem.
Program PSQL License Administrator znajduje się w menu Start w grupie aplikacji Actian PSQL 12\Utilities.
W przypadku gdy licencja została zakupiona przed 1.06.2015, a wystąpi błąd, przez który będzie trzeba zresetować licencję – należy kontaktować się bezpośrednio z firmą Pervasive.
Zobacz też: