Zmiany w wersjach Symfonia eTeczka sync >>
•Masowe dodawanie Spraw z pliku XLS
oMożliwość zakładania wiele Spraw jednocześnie, na podstawie danych w pliku Excel (.xls). To rozwiązanie szczególnie przydatne przy obsłudze spraw w których jedna operacja dotyczy wielu pracowników, np. przy zmianie warunków umowy (aneksy).
oPrzygotuj zbiorczy plik z uzupełnionymi polami wybranej sprawy, a system automatycznie utworzy indywidualne Sprawy dla każdego pracownika – na podstawie danych z arkusza. Dzięki temu oszczędzasz czas, eliminujesz powtarzalne czynności i minimalizujesz ryzyko błędów przy ręcznym zakładaniu Spraw.
•Sprawy/Moje Sprawy: Ulepszenia sekcji podpisów dokumentów
oCzytelniejszy status podpisu: system pokazuje, które dokumenty zostały już podpisane przez aktualnie zalogowanego użytkownika i przekazuje do podpisu tylko te niepodpisane.
oPrzeprojektowany przycisk prowadzący do aktywności podpisu.
oUproszczone i ukryte pod ikoną statusy skanowania dokumentów: Dotychczasowe oznaczenia stanów Przeskanowany czy Nieprzeskanowany zostały uproszczone i ukryte pod intuicyjną ikoną z czytelnym opisem: Przesłany dokument – Nieprzeskanowany lub Przesłany dokument – Zatwierdzony.

•Administracja – Sprawy: Usprawnienia.
oEdycja przejścia – walidacja i potwierdzenie zapisu: Ułatwia to kontrolę nad konfiguracją i zapobiega przypadkowym błędom.
oUsprawnienia w klonowaniu Spraw.
oPoprawki w przypisywaniu uprawnień.
•Sprawy – poprawa obsługi pliku faksymile: poprawiono obsługę faksymile w formacie JPG, dzięki czemu podpisy są teraz prawidłowo przetwarzane w różnych formatach.
Nowości i ulepszenia
•Administracja: Sprawy
oPodgląd (preview) sprawy, dla różnych ról użytkowników. Administratorzy mogą teraz skorzystać z funkcji podglądu, aby zobaczyć, jak Sprawa będzie wyglądała w praktyce na różnych etapach – zarówno pod względem formularzy, jak i dokumentów. Co ważne, podgląd można wyświetlić dla różnych ról użytkowników, co ułatwia testowanie konfiguracji przed jej publikacją.
oUlepszona funkcja klonowania typu Sprawy pozwala na przygotowanie nowego typu Sprawy w oparciu o istniejący, bez utraty danych konfiguracyjnych.
•Sprawy
oW formularzach Spraw można korzystać z dynamicznie wyliczanych wartości domyślnych, takich jak np. aktualny rok. Dzięki temu tworzenie nowych Spraw jest szybsze i wymaga mniej ręcznego wprowadzania danych. Możesz używać prostych szablonów, które automatycznie wstawiają odpowiednie wartości, np.:
▪{{year}} – zwraca bieżący rok
▪{{uppercase “przykładowy tekst”}} – zamienia tekst na wielkie litery
▪{{round 12.7}} – zaokrągla liczbę
oFiltry ułatwiające wyszukiwanie i porządkowanie oraz przycisk Nowa Sprawa na ekranie głównym, który pozwala błyskawicznie rozpocząć pracę nad kolejnym zgłoszeniem.

•Sprawy / Moje Sprawy
oOptymalizacja działania UI i poprawki drobnych błędów.
oPoprawiona obsługa braku uprawnień.
•Dokumenty
oW module Dokumenty pojawiła się nowa funkcja umożliwiająca wyszukiwanie dokumentów, które nie mają uzupełnionych metadanych. To praktyczne narzędzie pozwala szybciej zidentyfikować i uzupełnić niekompletne dane w archiwum.
oW Administracja: Typy Dokumentów dodano do audytu informację o zmianie szablonu.
•Generator dokumentów:
•Usprawniliśmy nawigację, poprzez czytelny breadcrumb.
•Administracja: Sprawy
•Wprowadziliśmy funkcjonalność klonowania typów Spraw.
•Dodaliśmy linki do artykułów pomocy.
•Dodaliśmy możliwość edycji przycisku i przejścia dla funkcji Ładowanie do eTeczki.
•Poprawiliśmy obsługę podformularzy JSON.
•Poprawiliśmy obsługę uprawnień.
•Ulepszyliśmy walidację w sekcji Powiadomienia.
•Pracownicy
•Poprawiliśmy walidację danych na formularzu
•Dokumenty
•Dodaliśmy informację o typie usuwanego dokumentu.
•Sprawy/Moje Sprawy
•Usprawniliśmy UX dla urządzeń mobilnych.
•Administracja: Sprawy
•W module Administracja > Sprawy dodaliśmy nowe zakładki umożliwiające konfigurację Stanów oraz Uprawnień dla poszczególnych typów spraw.
•Wprowadziliśmy przycisk +Dodaj, który pozwala na łatwe tworzenie nowych typów spraw bezpośrednio z poziomu administracji.
•W sekcji Typy Dokumentów pojawiła się możliwość eksportu oraz importu konfiguracji typów dokumentów.
•Sprawy/Moje Sprawy
•Poprawiliśmy oznaczenie podsekcji na formularzach Sprawy.
•Dodaliśmy opcję szybkiego podglądu wygenerowane dokumentu przed jego pobraniem.
•Dokumenty
•W podsekcji Prześlij pliki > Podziel dokument dodaliśmy możliwość usuwania wybranych stron przed zapisaniem podziału.
•W podsekcji Import / Eksport poprawiliśmy proces tworzenia Pracodawców w trakcie importu dokumentów.
•Generator dokumentów
•Obsługa funkcji ER i ER.ALL w szablonach dokumentów, umożliwiająca automatyczne uzupełnianie danych pracodawcy w dokumentach
Nowości i ulepszenia
•Administracja
•Sprawy > Powiadomienia: Dodano funkcję Wyślij wiadomość testową,

•Zlecenia: Poprawiono filtrowanie, poprzez ograniczenie uprawnień tylko do własnych zleceń. Administrator może teraz ograniczyć uprawnienia tak, aby użytkownik widział wyłącznie swoje własne zlecenia – co zapewnia większą kontrolę dostępu i większe bezpieczeństwo danych.
•Pracownicy
•Przywrócono możliwość importu pracowników bez nr PESEL. Wystarczy podać numer dowodu tożsamości, aby dodać takiego pracownika do systemu. To szczególnie istotne w przypadku zatrudniania cudzoziemców i osób, które nie mają jeszcze polskiego numeru identyfikacyjnego.
•Adres korespondencyjny: zmiana etykiety pola z Numer posesji na Numer lokalu. Zmiana poprawia czytelność formularza i eliminuje zbędne pola.
•Sprawy/Moje sprawy
•Lepsze i bardziej intuicyjne wyświetlanie przycisków,
•Usprawnione generowanie dokumentów,
•Poprawki w interfejsie, które zwiększają czytelność i komfort pracy.
•Wizualny podział dokumentów
•Poprawiono błąd podziału dokumentów bez indeksu OCR.
•Moje Sprawy
•Obsługa podpisów elektronicznych i lepsza obsługa błędów dla użytkownika.
•Generator dokumentów
•Obsługa funkcji PLN() w szablonach dokumentów, umożliwiająca automatyczne konwertowanie kwot na zapis słowny.
•Uprawnienia
•Możliwość przypisywania domyślnych ról nowym użytkownikom tworzonym w systemie.

•Wizualny podział dokumentów
•Możliwość rotacji wszystkich stron dokumentu,
•Zmiana skrótu do dzielenia stron na klawisz Enter,
•Dodatkowo wprowadzono kilka drobnych usprawnień interfejsu.

•Sprawy
•Obsługa zmiana właściciela sprawy i poprawki uprawnień.
•Aktywności
•Dodanie sortowania kolumn ID oraz Przypisane do oraz możliwość zmiany typu podpisu.
•Import dokumentów
•Lepsze grupowanie plików.
•Typy dokumentów
•Możliwe ustawienie preferencji podpisu podczas importu typów dokumentów,
•Lepsze sortowanie listy typów dokumentów.
•Administracja
•Sprawy: Dodanie nowej zakładki FORMULARZE. Dzięki niej użytkownik może samodzielnie zarządzać polami spraw, w tym importować i eksportować konfiguracje między różnymi typami spraw. Funkcja ta zwiększa standaryzację i ułatwia wdrożenia w organizacjach wielospółkowych.

•Generator dokumentów
•Obsługa konstrukcji warunkowych {IF} znacząco zwiększająca elastyczność generatora

•Sprawy
•Obsługa różnych grup typów podpisów dokumentów
•Dokumenty
•Dodaj pliki: Dodatkowa funkcja ‘odwróconej numeracji’ do efektywnego numerowania dokumentów
•Lista typów dokumentów: Ulepszenia wyszukiwania
•Obsługa dokumentów PDF z flagą Encryption() bez hasła
•Podział wizualny: Dodanie obsługi klawiatury
•Wielospółkowość: Obsługa wielu pracodawców i masowa zmiana
•Sprawy
•Różne poprawki użyteczności i błędów wyświetlania
•Przywrócono możliwość edycji sygnaturki podpisu i dostęp do artykułów pomocy.
•Pracownicy: naprawiono edycję pól własnych.
•Dokumenty: naprawiono wyświetlanie historii zmian, która nie działała dla niektórych zestawów danych.
•Administracja:
oDodano nowy słownik Pracodawców, umożliwiający centralne zarządzanie listą firm. Sam proces wyboru pracodawcy podczas edycji dokumentu został uproszczony – zamiast wpisywać nazwę firmy, wystarczy wybrać ją ze słownika, co znacząco skraca czas obsługi dokumentów i minimalizuje pomyłki.
oDalszy rozwój modułu zarządzania grupami i typami podpisów – usprawnienia w konfiguracji i obsłudze podpisów elektronicznych.


oRozbudowa modułu zarządzania sprawami o możliwość konfiguracji wymaganych podpisów dla danego typu sprawy.
•Dokumenty:
oWybór pracodawcy odbywa się teraz poprzez słownik, zamiast ręcznego wpisywania nazwy w polu tekstowym.
oUmożliwiono zapis dokumentu bez podziału podczas korzystania z funkcji Podziel wizualnie.
oWprowadzono poprawki w obsłudze uprawnień podczas edycji i podglądu dokumentów.
oPoprawiono rozpoznawanie kodów 3D.
•Administracja:
oTypy dokumentów: Dodano możliwość usuwania błędnie przypisanych szablonów dokumentów.
•Dokumenty:
oWprowadzono poprawki w obsłudze uprawnień podczas edycji i podglądu dokumentów.
oPoprawiono rozpoznawanie kodów 3D.
•Pracownicy:
oZablokowano możliwość ustawienia tego samego pracownika jako swojego przełożonego.
•Sprawy, Moje sprawy:
oTagi – umożliwiają oznaczanie spraw dowolnymi etykietami dla łatwiejszego filtrowania i organizacji.
oPoprawiona nawigacja i układ interfejsu – bardziej przejrzyste przeglądanie spraw i szybszy dostęp do kluczowych informacji.
•Administracja:
oSprawy – pozwala zarządzać listą typów oraz stanów spraw, umożliwiając ich pełną konfigurację zgodnie z potrzebami organizacji.
oPodpisy – umożliwia definiowanie grup podpisów oraz ich typów, wspierając integracje z procesami obiegu dokumentów.
•Pracownicy:
oMożliwość zwijania i rozwijania sekcji w widoku szczegółowym pracownika – łatwiejsze przeglądanie długich kart.
oDodano nowe pole IBAN – wspiera lepsze zarządzanie danymi płatniczymi.
•Dokumenty: Naprawiono błąd uprawnień dotyczący dodawania folderów, wprowadzono komunikaty informacyjne przy próbie otwarcia zaszyfrowanych (hasłem) lub uszkodzonych plików PDF.
•Retencja: Usunięto błąd powodujący blokowanie pól przy konfiguracji retencji wg opcji Wg prawa PL (dla terminu usunięcia).
•eFOBsync: Poprawiona stabilność działania, usunięto kilka błędów technicznych, poprawiono integrację z systemami z rodziny Optima.
•Bezpieczeństwo: Podniesiono wymagania szyfrowania TLS do wersji 1.3.
•eFOBsync:
oNowa integracja (alfa) z systemami z rodziny Optima – umożliwia podstawową wymianę danych z eTeczką.
oUlepszona integracja (beta) z systemami z rodziny Enova – stabilniejsze połączenie i dokładniejsze mapowanie danych.
oDynamiczny mechanizm mapowania pól między systemami zewnętrznymi a eTeczką, który pozwala na dostosowywanie połączenia między danymi zewnętrznymi a strukturą eTeczek.
•Retencja:
oNowa opcja retencji: „Wg prawodawstwa (proste)” – uproszczony wybór zgodny z podstawowymi wymogami prawnymi.
oUlepszone algorytmy wyliczania terminów retencji (przechowywania danych).
oDodano ponad 100 automatycznych testów, które zwiększają pewność poprawnego działania funkcji retencyjnych.
•Pracownicy i Kandydaci: Wprowadzono elastyczny mechanizm wyszukiwania i sortowania, niezależnie od liczby rekordów
•Naprawiono błędy związane z zachowywaniem własnych widoków pracowników, dzięki czemu personalizacja widoku danych działa teraz stabilnie.
•Ulepszenia w panelu edycji spraw wpływają na szybsze i bardziej intuicyjne wprowadzanie zmian.
•Zendesk: Poprawiono inicjalizację komponentu, naprawiono problemy z wyświetlaniem obrazków w zgłoszeniach.
•Generator dokumentów: Skrócono nazwy modułów dla lepszej czytelności, dodano obsługę funkcji SWITCH() – co daje większą elastyczność w budowie szablonów dokumentów.
•Integracja z Zendesk: Możliwość włączenia obsługi zgłoszeń w eTeczce. Dzięki tej integracji, obsługa zgłoszeń staje się jeszcze wygodniejsza.
•eTeczka sync: Integracja z systemami z rodziny Enova. Rozszerzyliśmy możliwości synchronizacji o systemy z rodziny Enova. Dzięki temu możliwa jest automatyczna, zaplanowana synchronizacja danych pracowników bezpośrednio z systemu kadrowo-płacowego do eTeczki.
•Generator Dokumentów: Uporządkowanie zestawów dokumentów według modułów: Pracownicy, Kandydaci, Boardingi, Dokumenty oraz inne drobne poprawki.
•Pracownicy: Poprawa wyświetlania danych audytowych po usunięciu pracownika, który dokonał zmian.
•eTeczka Admin: Synchronizacja dużej liczby pracowników: poprawa wydajności, usprawnienia wyświetlania logów o wielu wpisach.
Wydanie nowej wersji Symfonia eTeczka 2.25.0 - wdrożenie 31.03.2025.
Nowości
•Nowy generator Dokumentów na podstawie danych z pliku Excel: Nanieś parametry do uzupełniania na szablon dokumentów. W ten sposób można wygenerować jednorazowo wybraną ilość dokumentów.
•Zbiorcza edycja Tagów w Dokumentach: zaznacz wybrane dokumenty i kliknij Akcje > Aktualizuj dokumenty.

Ulepszenia
•Ulepszenia dostępności (WCAG) na wybranych ekranach aplikacji.
•Wyszukiwarka: Poprawka obszaru klikalnego.
•Przyspieszenie tworzenia nowych Klientów.
•Poprawki w eTeczka Sync: Lepsza integracja z Symfonia Kadry i Płace, aktualizacja opisów.
Wydanie nowej wersji Symfonia eTeczka 2.24.0 - wdrożenie 17.03.2025.
Nowości
•Dokumenty – możliwość dodawania tagów, co oznacza błyskawiczne wyszukiwanie i lepszy porządek w aktach. Dzięki tagom:
oszybko odnajdziesz powiązane ze sobą dokumenty,
owizualnie oznaczysz dokumenty kolorowymi tagami,
ołatwo pogrupujesz pliki według tematów (np. „umowy B2B”, „świadczenia ZUS”, „szkolenia”, “do podpisu”).
Ulepszenia
•Kosz: Naprawa problemu w powiązaniach między usuniętym pracownikiem, a jego sprawami, boardingami i rekordem kandydata.
•Administracja folderami: Poprawa zarządzania folderami nieaktywnymi oraz ich hierarchią.
•Notyfikacje mailowe o dokumentach: Weryfikacja przed przelogowaniem użytkownika na inne konto.
•Dostosowane wybranych ekranów do standardów WCAG 2.
•Poprawa bezpieczeństwa zarządzania sesją użytkownika.
Wydanie nowej wersji Symfonia eTeczka 2.23.1 - wdrożenie 06.03.2025.
Nowości
•Dodanie zapamiętywania szerokości sekcji filtrów w Dokumentach, Słownikach, Typach dokumentów itp.
Wydanie nowej wersji Symfonia eTeczka 2.23.0 - wdrożenie 28.02.2025.
Nowości
1.eTeczka sync – integracja z Symfonia ERP KiP (beta)
Wprowadzono możliwość korzystania z nowej integracji z systemem Symfonia ERP Kadry i Płace! Dzięki nowej integracji szybko prześlesz dane osobowe i adresowe swoich pracowników do eTeczki. To pierwsza wersja beta tej funkcji. Zachęcamy do testowania i dzielenia się uwagami.

2.Sprawy – więcej możliwości podpisów i dokładność danych
•Podpisy kwalifikowane KIR – umożliwiono korzystanie z podpisów kwalifikowanych KIR, co zwiększa bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami prawnymi.
•Ulepszone podpisy – poprawiona funkcjonalność obecnych podpisów dla jeszcze większej precyzji i wygody.

•Dokładna data i godzina na faksymiliach – wszystkie podpisy na dokumentach zawierają teraz precyzyjne informacje o dacie i godzinie ich dodania.
•Usprawnienia w funkcji drag & drop – jeszcze łatwiejsze i szybsze załączanie plików do spraw.
•Większe limity rozmiarów plików – swobodnie dodawaj większe dokumenty bez ograniczeń.
3.Administracja typami dokumentów i foldery – łatwiejsze zarządzanie
Umożliwiono zbiorczą aktywację i dezaktywowację typów dokumentów oraz folderów, co zaoszczędzi czas użytkowników.
Ulepszenia
•Poprawiono import pracowników – proces przebiega sprawniej i bez błędów.
•Udostępniono logowanie do eTeczki za pomocą konta Microsoft Entra – szybciej i bezpieczniej!
•Rozwiązano problemy z usuwaniem pracowników i dokumentów.
•Naprawiono błędy związane z uprawnieniami do widoków i szablonów.
•Poprawiono szablony wniosków.
Wydanie nowej wersji Symfonia eTeczka 2.22.0 - wdrożenie 14.02.2025.
Nowości
1.Kosz dla usuniętych rekordów w module Pracownicy.
Obecnie, jeśli przypadkowo usunięty zostanie rekord w module Pracownicy, nie stanowi to powodu do obaw – rekord trafi w pierwszej kolejności do folderu Kosz, skąd można go w razie potrzeby przywrócić.

2.Rozwijanie/zwijanie wielopoziomowego menu aplikacji.
Dodano możliwość zwijania i rozwijania sekcji menu, dzięki czemu łatwiej będzie się po nim poruszać. Umożliwia to wyświetlanie na ekranie tych elementów menu, które są potrzebne.
Nowa funkcja jest szczególnie przydatna w zależności od wielkości ekranu – na mniejszych urządzeniach pozwala zaoszczędzić przestrzeń roboczą, a na większych ekranach zapewnia lepszą organizację i dostępność opcji.
Ulepszenia
•eTeczka sync: Poprawki stabilności.
•Zwiększenie skuteczności rozpoznawania obsługi kodów 3D.
Nowości
1.Pracownicy: Dodanie akcji zbiorczego usuwania.
W najnowszej wersji aplikacji dodana została możliwość usuwania wielu pracowników jednocześnie. Funkcjonalność jest dostępna z poziomu listy pracowników, umożliwiając szybkie usunięcie nieaktualnych lub niepoprawnych rekordów. Dzięki tej funkcjonalność użytkownicy mogą sprawniej zarządzać bazą danych.

2.Pracownicy: Dodanie flagi Aktywny oraz filtrów w wyszukiwarce
•Flaga Aktywny: Nowa flaga umożliwia określenie Statusu Pracownika – Aktywny (status domyślny) lub Nieaktywny. Pole jest wyliczane na podstawie Daty rozpoczęcia umowy lub Daty zakończenia umowy.
•Nowe opcje filtrowania: Użytkownik może teraz przeszukiwać listę pracowników, korzystając z filtrów takich jak status oraz wg zakresu dat (np. według daty zakończenia umowy), co przyspiesza pracę z dokumentami kadrowymi.

Ulepszenia
•Usprawnienie prędkości ładowania wybranych ekranów m.in. poprzez wykorzystanie pamięci podręcznej.
•Nowe funkcjonalności.
•eTeczka admin: Harmonogramy – zablokowanie możliwości usuwania używanego harmonogramu.
•Poprawki błędów w aplikacji.
•Dokumenty: usunięcie pracownika i powrót do ekranu z wybranym pracownikiem powoduje błędy.
•Sprawa Kandydata: naprawa błędu linku jednorazowego – strona ładuje się w nieskończoność.
•Admin: Foldery – po zmianie ustawień przeliczanie Retencji dla wszystkich dokumentów z podfolderów.
•Admin: Audyt retencji – błąd przy zmianie liczby elementów na stronę tabeli.
•Admin: Użytkownicy – po zmianie masowej metody logowania okno nie zamyka się.
•Admin: Typy dokumentów – zmiana, zapis i próba wyjścia sygnalizuje „niezapisane zmiany”.
•Admin: Użytkownicy – po akcji zablokowania/odblokowania wyskakuje błąd.
•eTeczka admin: Harmonogramy – niewidoczny przycisk trzech kropek.
•Drobne zmiany niektórych treści języka ukraińskiego.
Nowości
•Obsługa języka ukraińskiego: Platforma eTeczka od teraz wspiera język ukraiński, umożliwiając korzystanie z systemu w tym języku, co zapewnia wsparcie dla zatrudniania (współ)pracowników z Ukrainy. Język można zmienić w oknie logowania lub po zalogowaniu w ustawianiach aplikacji.

•Walidacja numerów telefonów pracowników: Od teraz walidacja poprawności numeru odbywa się dopiero przed próbą wysłania SMS. Zmiana umożliwia import numerów telefonów z systemu R2Płatnik, gdzie numery nie są walidowane i mogą być niepoprawne.
•Usprawnione logowanie: Funkcjonalność zapamiętywania ostatnio wybranej firmy dla użytkownika, który ma dostęp do kilku firm, co ułatwia codzienną pracę.
•Zmiana w Uprawnieniach: Możliwość nadawania osobnych uprawnień dla poszczególnych operacji w panelu Administracyjnym, co zwiększa elastyczność zarządzania dostępem.
Ulepszenia
•Dokumenty: Rozwój importu dokumentów z ZIP, co wzmacnia łatwość użytkowania.
oPoprawa obsługi spacji w komórkach pliku Excel podczas importu.
oWprowadzenie możliwość przeciągania i upuszczania (drag & drop) plików do importu.
•Dzielenie PDF: Drobne usprawnienia w interfejsie użytkownika, co poprawia wygodę korzystania z funkcji dzielenia PDF.
•Skaner antywirusowy: Uruchamianie również po operacji „zastąp plik”, co zwiększa poziom bezpieczeństwa.
•eTeczka sync: Dalsze poprawki dotyczące ekranów zarządzania synchronizacją.
Ulepszenia
1.Dokumenty: import dokumentów z ZIP
•Dodano opcję mapowania kolumn Excel do pól z eTeczki.
•Dodano możliwość wskazania rodzaju identyfikatora pracownika innego niż PESEL, np. ID pracownika lub numer dokumentu tożsamości.
•Dodano możliwość wyboru zakładki z Excel z której mają być pobrane dane do importu.
•Dodano obsługę ZIP bez Excel, która umożliwia rozpakowanie plików i przekierowanie do ekranu dodawania dokumentów. Import dokumentów z ZIP >>

2.Dodawanie dokumentów: poprawki do obsługi autozapisu podczas podziału dokumentów.
3.Tłumaczenia: drobne poprawki tłumaczeń wersji angielskiej i niemieckiej.
4.eTeczka sync: poprawa czytelności i intuicyjności obsługi ekranów zarządzania synchronizacją.
5.Boardings: poprawki do walidacji daty zmiany projektu.
Nowości
•Rozpoznawanie kodu QR przy dodawaniu pojedynczego dokumentu
Ulepszenia
•Dokumenty
oEksport: jeszcze lepsze filtrowanie i bardziej szczegółowe podsumowania eksportów.
oPodgląd: płynne przełączanie między dokumentami różnych formatów.
oWyszukiwanie: zaawansowane opcje wyszukiwania, teraz również po polach audytowych.
•Administracja
oUżytkownicy: wygodniejsza edycja na urządzeniach mobilnych.
oTypy dokumentów: ulepszone walidacje folderów, by uniknąć błędów.
oUprawnienia: dodatkowe rodzaje uprawnień dla dokumentów.
•Pracownicy: poprawa walidacji błędnych danych, komunikatów o błędach i podsumowania importu.
•eTeczka admin: ulepszenia użyteczności dashboardu, przepływów danych i zarządzania harmonogramami.
Ulepszenia
•Dokumenty
oEksport dokumentów: Poprawa wyświetlania podsumowania zlecenia
oSelektor typów dokumentów: usprawnienia otwierania, scrollowania i wybierania typów dokumentów z listy oraz zamykanie selektora po wybraniu typu
oOCR: Poprawa wyświetlania okna z wynikami OCR dla obszarów zaznaczonych przy dolnej krawędzi ekranu.
•Administracja/Typy dokumentów
oDodanie pola “Kod (export)”
oDodatkowe opcje sortowania kolumn
•Pracownicy: Poprawki i ulepszenia użyteczności
•Symfonia eTeczkasync: Poprawa wydajności ekranu ustawień administracyjnych
Poprawki
1.Poprawka działania selektora typu dokumentów w przeglądarce Firefox.
Ulepszenia
•Admin Sprawy/Dokumenty: Ulepszenia edytora pól
•Ulepszenia w widokach tabel: przesuwanie kolumn za pomocą strzałek góra/dół, zmiana szerokości kolumn, usprawnienia w paginacji
•Ustawienia: Ujednolicenie wyglądu (nagłówki i pozycje)
•Symfonia eTeczkasync: Poprawki błędów i ulepszenia działania
Nowości
•Skanowanie antywirusowe plików dodawanych do systemu
•Zabezpieczenie przed dodaniem niebezpiecznych rozszerzeń plików
Ulepszenia
•Ustawienie/zmiana hasła: sprawdzanie siły hasła
•Ustawienia: Ujednolicenie wyglądu ekranów (wielkość okna, przyciski, wyśrodkowanie)
•Synchronizator Symfonia eTeczkasync: Poprawki użyteczności
•Ulepszenia wydajności i skalowalności platformy Symfonia eTeczka
Nowości
•Symfonia eTeczkasync (wersja alfa): Synchronizator danych pracowników z systemu kadrowo-płacowego Symfonia R2Płatnik
•Administracja/Typy dokumentów: Podgląd szablonu dokumentu przed zapisem
•Generator dokumentów: Pełna kompatybilność z darmowym pakietem LibreOffice
Ulepszenia
•Dokumenty/OCR: Rozpoznawanie dat z nazwami miesięcy pisanymi słownie
•Użytkownicy: Tworzenie loginu na podstawie adresu email
•Wiele innych poprawek usprawniający działanie aplikacji i zwiększających bezpieczeństwo eTeczki
Poprawki
1.Aktywacja konta: Umożliwienie aktywacji dla urządzeń w nowym standardzie internetu (IPv6)
Poprawki
1.Dokumenty: Aktualizuj nazwę – ulepszenie numeracji duplikatów w obrębie danego pracownika, folderu i eTeczki
2.Dokumenty: Przenoszenie bieżących zmian pól dokumentu do okna „Aktualizuj nazwę”
Bezpieczeństwo i aktualizacje
•Firewall: Dodanie zabezpieczenia przed m.in. atakami DDoS oraz OWASP top 10
•Baza danych: Aktualizacja do szybszej i posiadającej najnowsze opcje bezpieczeństwa najnowszej wersji bazy danych
Poprawki
•Dokumenty: Masowa zmiana nazwy – rozpoznanie duplikatów w obrębie danej e-Teczki
•Dokumenty: Poprawka duplikatów renumeracji i wyświetlania numeru dokumentu podczas przeniesienia
•Dokumenty: Poprawa konfiguracji umożliwiającej wykonanie podpisów kwalifikowanych
•Pracownicy: Naprawa okazjonalnego błędu przekierowania 'spinacza’
Nowości
•Logowanie przez Google i Microsoft: Teraz możesz zalogować się do Symfonia eTeczka za pomocą swojego konta Google lub Microsoft.
Ulepszenia
•Dokumenty: OCR
oZaznaczanie – możliwość rysowania prostokątów z prawej do lewej i z lewej do prawej
oBaner informacyjny na PDF – możliwość przesuwania go nad dokumentem, aby zaznaczyć obszar, który znajduje się pod nim
•Przyspieszenie wyświetlania dokumentów PDF – aktualizacja komponentu PDF do najnowszej wersji
•Wiele innych poprawek usprawniający działanie aplikacji i zwiększających bezpieczeństwo Symfonii eTeczka
Poprawka
•Dokumenty: Kopiowanie wartości 'Data na dokumencie’ w oknie „Prześlij dokument” do metadanych
Poprawka
•Dokumenty: Umożliwienie wpisywania z klawiatury pola 'Metadane/Data na dokumencie’
Ulepszenia
•Aktualizacje wybranych komponentów i ustawień bezpieczeństwa infrastruktury
Nowości
•Dokumenty: masowo uporządkuj numery dokumentów według wybranej przez Ciebie reguły. Możesz zdecydować o:
oZakresie folderów w jakim ma zostać przeprowadzona renumeracja
oPracownikach, których ma dotyczyć
oAlgorytmie sortowania
Ulepszenia
•Użytkownicy: dostosowaliśmy ekrany zarządzania użytkownikami pod urządzenia mobilne
•Dokumenty, Sprawy, Administracja: Wprowadziliśmy kilkanaście innych drobnych usprawnień i poprawek bazując na ciągłym monitorowaniu użycia platformy Symfonia eTeczka
Ulepszenia
•Ulepszenie rozpoznawania podpisów cyfrowych
Ulepszenia
•Sprawy: Dodanie pól Kandydata do generatora dokumentów
•Przełączenie monitoringu Sentry do centrum danych w Unii Europejskiej (Frankfurt, Niemcy)
Poprawka błędu
•Przywrócenie możliwości tworzenia nowych Firm
Nowości
Szybsze wdrożenie eTeczki poprzez rozbudowę i usprawnienia zarządzania typami dokumentów w module administracyjnym, w tym:
•Import typów dokumentów z pliku Excel
•Eksport istniejących typów dokumentów do pliku Excel
•Rozszerzenie tabel typów dokumentów o dodatkowe kolumny i opcje filtrowania
•Umożliwienie podglądu szczegółowych ustawień typów dokumentów z biblioteki
Ulepszenia
•Dokumenty/Podpis kwalifikowany: dodanie obsługi błędu dla braku zainstalowanej aplikacji Host Szafir
•Adresy: Dodanie sortowania po nazwie, ulepszenie wyszukiwarki, poprawa wyświetlania nazw
•Moje sprawy: Ulepszony widok wyboru nowej sprawy i listy historycznych sprawy
Nowości
•Nowy moduł Raporty: z danymi dokumentów, danych pracowników oraz zatrudnień
•Indywidualny podpis cyfrowy: do użycia w obiegu dokumentów w Sprawach
•Szybkie znajdowanie braków dokumentów: poprzez obsługę wymaganych dokumentów na Stanowiskach Pracowników
Ulepszenia
•Logowanie: Poprawa okna wyboru klientów
•Sprawy i Moje sprawa: ulepszenia użyteczności, podział wypełniania formularza i załączania dokumentów na oddzielne etapy
•Poprawa wyświetlania dokumentów PDF w aplikacji
•Pracownicy i Kandydaci: nowe pola i uspójnienie formularzy w obu modułach, masowa edycja stanowisk w module Pracownicy
Nowości
•Import Pracowników: dodaj lub zaktualizuj pracowników ze swojego systemu kadrowego do Symfonia eTeczka przy wykorzystaniu Excel i funkcji elastycznego mappingu pól
•Eksport spraw: wyeksportuj Sprawy z Symfonia eTeczka do swojego systemu kadrowego wykorzystując Excel
•Pomoc: jedno kliknięcie i przeszkoda pokonana – artykuły pomocy dostępne w platformie
Ulepszenia
•Zwiększenie bezpieczeństwa aplikacji
•Sprawy/Moje sprawy: dodano nowe typy pól, walidację wartości pola w zależności od wartości innych pól, a także pobieranie i wyświetlanie wygenerowanego dokumentu
•Zlecenia: dodano pola ze szczegółami błędu w przypadku błędu eksportu/importu oraz autoodświeżanie statusu zlecenia
•Dokumenty: ulepszono okno eksportu dokumentów, dodano sortowanie po nazwie pracodawcy oraz poprawiono błędy podczas dodawania dokumentów do folderów specyficznych
Ulepszenia i poprawki
•Generator: Dodanie obsługi pól własnych Pracownika w szablonach dokumentów
•Dokumenty: Naprawa sortowania po polu 'Nr’
•Dokumenty: Powiększenie limitu Eksportu większych archiwów
•Poprawki bezpieczeństwa
Ulepszenia i poprawki
•Generator: Dodanie obsługi pól Firmy w szablonach dokumentów
•Dokumenty: Poprawki wyświetlania i rozpoznawania kodów 3D
•Poprawki bezpieczeństwa
Nowe funkcjonalności
•Sprawy: elastyczny obieg spraw Pracownika – kluczowa funkcjonalność w aktualizacji, w ramach której przygotowaliśmy:
onowe typy spraw
ogenerowanie dokumentów na podstawie własnych pól z formularza sprawy
opowiadomienia mailowe
oauto-numeracja
orozbudowa wyszukiwarki oraz sortowanie
•Administracja: edycja i zarządzanie polami spraw
•Strona Główna: nowoczesne dashboardy spraw
•Dokumenty: masowa zmiana nazwy
Ulepszenia
•Dla krajów innych niż Polska dodaliśmy możliwość wprowadzania dowolnych kodów pocztowych
•Wdrożyliśmy nową wersję wyświetlania podglądu plików PDF i poprawki błędów ekranu.
•Wprowadziliśmy kilkanaście innych drobnych usprawnień i poprawek funkcjonalnych platformy Symfonia eTeczka.
Ulepszenia
•Dokumenty/Prześlij pliki: Dodaliśmy opcję autozapisu celem szybszego przekazywania plików.
•Dokumenty/Edycja w prześlij pliki: Dopracowaliśmy opcje wyszukiwania typów dokumentów i obsługi edycji tylko z klawiatury.
•Dokumenty/Obsługa drag’n’drop: Dodaliśmy sympatycznego robocika podpowiadającego gdzie umieścić dokumenty w pustych folderach.
Nowe funkcjonalności
•WieloTeczkowość – kluczowa funkcjonalność w aktualizacji. Umożliwia tworzenia wielu eTeczek dla jednego Pracownika.
•Poszerzyliśmy bibliotekę o 54 nowe typy dokumentów.
•Funkcjonalność zapisu własnych filtrów i widoków w module Dokumenty.
Ulepszenia
•Dodaliśmy podpowiedzi dot. wykorzystywania formatu dokumentów PDF do przechowywania w archiwach regulaminowej eTeczki.
•Uruchomiliśmy nowy mailer, który zwiększa dostarczalność i szybkość wysyłek z Symfonia eTeczka.
•Dodaliśmy możliwość pobierania niestandardowych dokumentów pracownika (spoza regulaminowej eTeczki).
•Wprowadziliśmy kilkanaście innych drobnych usprawnień i poprawek bazując na ciągłym monitorowaniu użycia platformy Symfonia eTeczka.
Ulepszenia
•Zmiana standardu HTTP: Zaktualizowaliśmy obsługę backend z HTTP 1.1 do 2.0 celem m.in. zwiększenia wydajności.
•Integracja z R2Płatnik: Lepsza obsługa tworzenia użytkowników dla wielu firm.
Ulepszenia
•Poprawki bezpieczeństwa: Zaktualizowaliśmy biblioteki platformy o najnowsze aktualizacje bezpieczeństwa.
Poprawki błędów
•Mailer: Funkcja wybierająca dokumenty została ograniczona tylko do typów dokumentów z flagą 'notyfikacje mailowe’.
•Skaner: Przywrócono lampę błyskową na większości wersji Android (niestety błąd nadal występuje na niektórych wersjach Android i go dalej diagnozujemy).
Ulepszenia
•Szybsze działanie aplikacji: Zoptymalizowaliśmy proces ładowania stron oraz zaktualizowaliśmy silnik platformy. Dzięki czemu cała aplikacja działa teraz średnio o 20% szybciej.
•Szybsze logowanie: Proces logowania został usprawniony, szczególnie na urządzeniach mobilnych.
•Dokumenty i Moje Dokumenty– zwiększenie prędkości działania i wyświetlania: Przyspieszyliśmy ładowanie dokumentów w modułach Dokumenty i Moje Dokumenty.
•Kody 3D i QR – poprawa skuteczność rozpoznawania: Aplikacja szybciej i dokładniej (nawet o kilkadziesiąt %) rozpoznaje kody ze skanów.
Nowe funkcjonalności
1. Obsługa kodów QR dla szybszego skanowania dokumentów
•Nowa funkcjonalność kodów QR dla typów dokumentów
•Kody można w prosty sposób wydrukować na naklejki 20mm x 20mm i nakleić na pierwszą stronę dokumentu
•Oznakowanie dokumentu takim kodem u
•umożliwia przy skanowaniu zbiorczym pakietów dokumentów automatyzację:
oskanerowi – podział na odrębne dokumenty (wymagane jest odpowiednie oprogramowanie)
oInteligentnej eTeczce – rozpoznanie jego typu, przyporządkowanie do folderu i nadanie krótkiej nazwy
2. Dodanie krótkiej nazwy pliku dla typów dokumentów
•Nowa opcja krótkiej nazwy typu dokumentu, która będzie wykorzystywana do automatycznego nazywania dokumentów
Ulepszenia w module Dokumenty
1. Dodanie wyszukiwarki w oknie zmiany dzierżawy ułatwiającej znalezienie Twojej firmy (wielofirmowość).
Nowe funkcjonalności panelu Dokumenty
•Tryb autozapisu w panelu Metadane/OCR.
•Szybka masowa zmiana: Typu dokumentu/Folderu/Pracownika/Daty dokumentu/Nazwy pracodawcy.
Ulepszenia w module Dokumenty
•Wyszukiwarka typów dokumentów z funkcją automatycznego ustawiania domyślnego folderu (Dodawanie/edycja dokumentów).
•Umożliwienie edycji nazwy/folderu/typu dokumentu w panelu Metadane/OCR.
•Usprawnienie działania skrótów klawiszowych i dodanie sortowania po dacie dokumentu.
Nowe funkcjonalności
•Rozpoznawanie tekstu z zaznaczonego obszaru na skanie dokumentu.
•Ciągle uczące się podpowiedzi lokalizacji pól na dokumencie.
•Elastyczne pola dla Typów dokumentów.
Ulepszenia
•Nowy engine Generatora dokumentów.
•Ulepszony mailer.
Nowe funkcjonalności
•Masowy import pracowników z pliku xls.
•Monitoring działania front endu aplikacji – lepsze śledzenie błędów użytkownika.
Ulepszenia
•Ulepszenie dzielenia dokumentów.
•Rozszerzenie okna dodawania dokumentów o opcję Drag-and-Drop (przeciąganie i upuszczanie plików).
•Możliwość zbiorczego usuwania dokumentów przez uprawnionych użytkowników.
Ulepszenia
Poprawiliśmy działanie skanera dokumentów dostępnego w wersji mobilnej aplikacji. Ulepszona wersja umożliwia:
•dodawanie wielu skanów na raz,
•ustawienie daty dokumentu,
•podgląd historii z wyborem ostatnio używanych konfiguracji skanów,
•automatyczne ustawienie folderu po dodaniu typu dokumentu.
Nowe funkcjonalności
•OCR dokumentów: rozpoznawania typów dokumentów dla plików bez kodów 3D!
•Wdrożyliśmy innowacyjny model rozpoznawania typów dokumentów (bez kodów 3D) oparty na sztucznej inteligencji.
Ulepszenia
•Zadania: Poprawa maila dotyczącego spraw kandydata. Zmiana spraw na zadania.
•Boarding: Naprawa dołączanie umowy podczas akceptacji boardingu.
Nowe funkcjonalności
•OCR dokumentów: możliwość automatycznego nazewnictwa plików.
•Sprawy: dodawanie i generacja dokumentów bez wymagania dokumentu zwrotnego.
•Kandydaci: dodanie przejścia do Pracownika (szybki link).
•Pracownicy: dodanie przejścia do Dokumentów (szybki link).
•Boarding: dodanie sekcji Boarding na Kandydatach.
Ulepszenia
•OCR: Poprawiona detekcja podpisu cyfrowego
•Sprawy: poprawa błędów i ulepszenia użyteczności, m.in. poprawa podglądu podzielonego dokumentu.
•Retencja: usprawnienia, m.in. czyszczenie logów oraz poprawiona aktualizacja dat na dokumentach, poprawa filtrów.
Ulepszenia
•Retencja: Usprawnienia filtrowania oraz mechanizmu przeliczania.
•ClockInt: Zmiana zapytania integracji.
Nowe funkcjonalności
•Błyskawiczne uzupełnianie eTeczki – 10 dokumentów w 10 sekund to dla nas normalność
•Szybka kompletacja dokumentów od Kandydatów – różne dokumenty z jednego skanu PDF? To możliwe!
•Rozbudowa generatora dokumentów o kody 3D dla OCR oraz wydruk do jednego PDF.
Ulepszenia
•Usprawnienia Importu, Exportu i obsługi folderów eTeczki, w tym wdrożenie rekomendacji po audycie HR.
•Dokumenty: Poprawa stabilności przesyłania dokumentów (m.in. poprawa błędów detekcji jakości dokumentu).
•Boarding: Naprawa funkcjonalności zatrudniania dla Kandydatów i nowych Pracowników.
•Retencja: Ulepszenia administracji, prędkości, wydajności i stabilności.
Uzyskaliśmy certyfikat bezpieczeństwa IT ISO/IEC 27001:2013. Potwierdza on, że nasza organizacja gwarantuje ochronę danych osobowych i firmowych na najwyższym światowym poziomie!
Nowe funkcjonalności
•Pełna zgodność eTeczki z rozporządzeniem dot. dokumentów pracowniczych w Polsce.
•Zlecenia: Obsługa Exportu i Importu eTeczki nawet dla ogromnych archiwów.
•Dokumenty: Podpis kwalifikowany dla wielu dokumentów jednocześnie.
•Obsługa części E akt osobowych.
•Kandydaci, Pracownicy i Dokumenty: Mechanizm retencji zapewniający zgodność z RODO.
Ulepszenia
•Foldery: Możliwość elastycznej organizacji folderów i ich renumeracji.
•Dokumenty: Automatyczna weryfikacja jakości PDF.
•Ponad 40% szybsze wyświetlanie mniejszych dokumentów.
•Ulepszona przeglądarka PDF z opcją wydruków.
Nowe funkcjonalności
•Boarding: Wyświetlanie danych w konfigurowalnym układzie tabelarycznym.
•Boarding: Szybka Edycja powodów rezygnacji/zmiany projektu.
•Kandydaci: Obsługa spraw kompletowania dokumentów.
•Sprawy: Nowy moduł do obsługi dowolnych spraw Kandydata.
Ulepszenia
•Kandydaci: Automatyczne tworzenie daty urodzenia na podstawie numeru PESEL.
•Pracownicy i Kandydaci: Dodanie pól miejsce urodzenia, powiat, gmina.
•Pracownicy: Dodanie audytu zmian pól.
•Aktualizacje bezpieczeństwa.
Nowe funkcjonalności
•Boarding: Ulepszone filtrowanie i wyszukiwanie.
•Profil: Funkcjonalność oceny pracownika.
•Kandydaci: Nowy moduł do wsparcia procesów rekrutacji.
•Administracja: Zarządzanie folderami.
Nowe funkcjonalności
•Generator dokumentów PDF: Możliwość drukowania własnych dokumentów opartych o wzorce Word.
•Dokumenty: Obsługa kosza i numerowania dokumentów.
•Administracja: Zarządzanie Projektami, Klientami, Typami Dokumentów.
•Model uprawnień: Rozbudowa i zwiększenie elastyczności.
Nowe funkcjonalności
•Dokumenty: Audyt zmian i zapis historycznych wersji plików.
•Mobilny skaner dokumentów.
•Pierwsza wersja na nowej i skalowalnej platformie chmurowej.