Praca z firmą > Dokumenty > Umowy > Wysyłanie umowy - kreator

Drukuj

Wysyłanie dokumentu - kreator

Aby wysłać dokument kontrahenta za pomocą bazy danych programu e-Dokumenty, należy zrealizować operacje opisane w poszczególnych oknach kreatora.

 

Odbiorca

w tym panelu ustala się miejsce docelowe wysyłki dokumentu. W zależności od wybranej opcji różny będzie panel Sposób wysyłki.

 

Wysyłka dokumentu

do kontrahenta

wybór tej opcji pozwala wysyłać dokument w odpowiednie miejsce.

 

Sposób wysyłki

na adres email z umowy

preferuję serwis "Między Firmami" - dokument zostanie wysłany na adres serwisu "Między Firmami".

preferuję umowę indywidualną - dokument zostanie wysłany na adres e-mail wpisany w umowie.

na podany adres email - można wpisać inny adres email kontrahenta.

do biura rachunkowego - wysyłka umowy do biura rachunkowego na dres podany w polu tego okna.

do kontroli skarbowej - wybór tej opcji pozwala zapisać umowę na dysk, w celu przedłożenia ich organom podatkowym

zapis na dysk - wybór tej opcji pozwala wysyłać na dysk umowę w formie pliku.

 

Wysyłka

Należy wpisać ścieżkę ręcznie lub wybrać za pomocą przycisku Wybierz (otwiera okno systemowe). Zaznaczenie pola Poprzedź nazwę pliku numerem dokumentu spowoduje, że nazwa pliku będzie poprzedzona numerem dokumentu.

Dodano funkcjonalność, która pozwala na wysłanie wraz z e-fakturą załącznika dodanego do dokumentu - zarówno e-mailem jak i poprzez portal miedzyfirmami.pl. Załącznik może być w formacie XML lub PDF.

 

Zobacz także:

Podstawowe pojęcia

Przyciski poleceń