Przyciski poleceń:
Anuluj - powoduje wycofanie się z aktualnie wykonywanej czynności bez zapamiętywania wprowadzonych zmian.
Akceptuj - powoduje zaakceptowanie wprowadzanych zmian lub zaakceptowanie e-dokumentu.
Dalej - wyświetla następną stronę wprowadzania danych.
Drukuj szczegóły - umożliwia wydrukowanie raportu z historią e-dokumentu.
Dodaj - umożliwia dodanie pozycji np. nowej umowy dla e-dokumentów.
Edytuj dane firmy - umożliwia edycję danych firmy.
Eksportuj - umożliwia zapisanie e-dokumentu w wybranej lokalizacji.
Importuj - umożliwia pobranie e-dokumentu.
Odrzuć - umożliwia odrzucenie e-dokumentu.
Odbierz - umożliwia pobranie e-dokumentu.
Podpisz - umożliwia podpisanie e-faktury.
Pobierz wyciąg/pobierz operację - umożliwia zaimportowanie e-dokumentu.
Potwierdzenie - umożliwia potwierdzenie umowy na obsługę e-dokumentów.
Rezygnacja - umożliwia rezygnację z umowy na obsługę e-dokumentów.
Twórz e-Fakturę - umożliwia tworzenie e-faktury.
Usuń - umożliwia usunięcie e-dokumentu.
Weryfikuj podpis - weryfikuje podpis i integralność zaznaczonych na liście e-dokumentów.
Wyślij - umożliwia wysyłanie e-dokumentów.
Wróć - powraca do poprzedniej strony.
Zleć przelew - umożliwia wprowadzenie Polecenia przelewu krajowego.
Zakończ - kończy proces wprowadzania zmian.
Zapisz - zapisuje wprowadzone zmiany lub dane.
Filtry:
otwiera okno filtrowania.
odświeża zawartość wyświetlanego okna.
umożliwia wyszukiwanie danych.
Wyczyść - usuwa wybrane kryteria filtrowania.
Anuluj - anuluje definiowanie filtru zamykając jednocześnie okno Filtry.
Zastosuj - powoduje zastosowanie zdefiniowanego filtrowania.
Zapisz filtr - pozwala zapisać kryteria wyszukiwania jako nowy filtr.