Praca z firmą > Dokumenty > Umowy > Umowa szczegóły

Drukuj

Umowa szczegóły

Okno składa się z paneli przełączanych zakładkami.

Szczegóły - panel z informacjami na temat dokumentu:

Numer - pole edycyjne pozwalające zmienić numer umowy.

Data rozpoczęcia - pole edycyjne pozwalające zmienić datę od której umowa obowiązuje.

Data zakończenia - pole edycyjne pozwalające zmienić datę do której umowa obowiązuje.

Adres e-mail - pole edycyjne pozwalające zmienić adres e-mailowy kontrahenta, na który będą wysyłane dokumenty elektroniczne.

Podpisana - informacja czy umowa została podpisana.

Podpisał - informacja kto podpisał umowę.

Wysłana -  informacja czy umowa została wysłana.

Wysłał - informacja kto wysłał umowę.

Potwierdzona - informacja czy umowa została potwierdzona. Niepotwierdzona umowa uniemożliwia w programie handlowym wystawienie e-faktury dla kontrahenta.

Aktywna - określa aktywność lub nieaktywność umowy, czyli to czy dana umowa obowiązuje czy też nie. Aktywność można zmienić po zaznaczeniu umowy na liście i wybraniu polecenia Zmień aktywność z menu podręcznego.

Załączniki - panel z listą załączników i paskiem narzędziowym.

 

Pasek narzędziowy:

Dodaj - otwiera okno kreatora Nowy załącznik w którym można wybrać plik i jego zawartość (format) z listy rozwijanej

Otwórz - otwiera podgląd wybranego dokumentu

Zapisz jako - otwiera okno systemowe Zapisz

Edytuj - otwiera okno Edycja typu załącznika

Usuń - usuwa wybrany dokument  

Linki - panel z listą linków i paskiem narzędziowym.

 

Pasek narzędziowy:

Dodaj - otwiera okno kreatora Nowy link w którym można podać adres sieciowy pod którym znajduje się umowa (np kopiując jego ścieżkę dostępu z maila od kontrahenta)

Otwórz - otwiera podgląd wybranego dokumentu

Edytuj - otwiera okno Nowy link

Usuń - usuwa wybrany dokument  

Podmioty - panel z listą podmiotów i paskiem narzędziowym.

 

Pasek narzędziowy:

Dodaj - otwiera okno kreatora Nowy podmiot

Otwórz - otwiera podgląd wybranego dokumentu

Usuń - usuwa wybrany dokument  

Dokumenty powiązane - panel z listą powiązanych dokumentów i paskiem narzędziowym.

 

Pasek narzędziowy:

Dodaj - otwiera okno Wybór elementów: Dokumenty

Otwórz - otwiera podgląd wybranego dokumentu

Usuń - usuwa wybrany dokument  

Historia - panel z informacjami o zdarzeniach związanych z dokumentem.

Pokaż umowę - prezentuje widok umowy w programie Acrobat Reader.

 

Zobacz także:

Podstawowe pojęcia

Przyciski poleceń