Praca z firmą > Dokumenty > Nieznane dokumenty > Tworzenie e-Faktury - kreator | | Drukuj |
Kreator służy do tworzenia e-Faktur z nieznanych dokumentów.
Typ dokumentu - należy wybrać typ dokumentu i określić zawartość pliku.
Określ zawartość plików - należy wybrać opcję określającą typ zawartości pliku.
Szczegóły dokumentu - należy podać dalsze informacje związane z dokumentem.
Numer - numer dokumentu w kartotece sprzedaży w ewidencji programu handlowego.
Rodzaj - rodzaj dokumentu w kartotece programu handlowego.
Data wystawienia - data wystawienia dokumentu.
Data odebrania - pojawia się data odebrania dokumentu w programie e-Dokumenty. Datę można zmienić na rzeczywistą datę wpłynięcia dokumentu do firmy w Szczegółach dokumentu.
Kontrahent
należy kliknąć przycisk wybrać na liście kontrahenta (lista podpowiada ostatnich wybranych kontrahentów). Można też zaznaczyć na liście Wybierz i w oknie Wybór elementów: Kontrahenci wybrać z bazy wszystkich kontrahentów odpowiedniego kontrahenta (to okno można otworzyć również klikając przycisk ).
Akceptacja
zaznaczenie pola informuje, że e-Dokument (e-Faktura) został zaakceptowany. Możliwa jest akceptacja dokumentu który nie przeszedł poprawnie weryfikacji.
Zobacz także: