Praca z firmą > Ustawienia > Rachunki bankowe > Nowy rachunek bankowy

Drukuj

Dodawanie nowego rachunku bankowego

Przy użyciu przycisku Dodaj otwierane jest okno Dodawanie rachunku bankowego, w którym wprowadza się dane nowego rachunku bankowego, takie jak:

Numer rachunku - numer rachunku bankowego,

Nazwa rachunku - nazwa rachunku bankowego,

Nazwa banku - nazwa banku w którym jest rachunek,

SWIF/BIC - ośmioznakowy kod identyfikujący bank,

Aktywny - informacja, czy rachunek jest aktywny,

System bankowy - nazwa systemu bankowego wybierana jest z rozwijanej listy dostępnych systemów,

Folder wyciągów - folder, w którym będą umieszczane wyciągi bankowe z danego rachunku bankowego,

Folder przelewów - folder, w którym zapisywane będą paczki przelewów bankowych.

 

W oknie Dodawanie rachunku bankowego w pierwszej kolejności trzeba wprowadzić numer rachunku bankowego. Na rozwijanej liście Systemów bankowych widoczne będą systemy zawierające w nazwie dopisek „REF”. W zależności od tego, czy zostanie wybrany system bankowy posiadający w nazwie ten dopisek, czy nie, pobierane operacje będą łączone ze zleceniami automatycznie lub samodzielnie przez użytkownika. Pozostałe dane takie jak: nazwa rachunku, foldery do zapisu wyciągów bankowych i przelewów podpowiadają się automatycznie. Status dodawanego rachunku ustawiony jest na "Aktywny". Należy zweryfikować dane, zmienić lub uzupełnić parametry nowego rachunku bankowego a następnie zapisać dodawanie rachunku bankowego przyciskiem Zapisz.

Podgląd wybranego z listy rachunku bankowego, edycja danych szczegółowych i uprawnień użytkowników do rachunku jest możliwa w dolnych panelach Szczegóły i Użytkownicy.

 

Zobacz także:

Rachunki bankowe

Podstawowe pojęcia

Przyciski poleceń