Praca z firmą > Ustawienia > Nowy e-Podpis (własny) - kreator | | Drukuj |
Aby dodać nowy e-Podpis (własny) do bazy danych programu e-Dokumenty należy zrealizować operacje opisane w poszczególnych oknach kreatora.
Wskaż źródło
W zależności od wybranej opcji podpis jest wczytywany z różnych źródeł i zmienia się następne okno kreatora:
Wczytaj z pliku - wczytuje podpis z pliku e-Podpisu.
•Nazwa - w tym polu należy wpisać nazwę.
•Plik - w tym polu należy wpisać nazwę pliku i jego lokalizację lub (przy pomocy przycisku Szukaj) odnaleźć poprzez systemowe okno Otwórz plik podpisu i go otworzyć.
•Domyślny - zaznaczenie pola oznacza, że ten podpis będzie się podpowiadał w programie jako domyślny.
Wczytaj z magazynu certyfikatów - wczytuje podpis z magazynu certyfikatów.
•Nazwa - w tym polu należy wpisać nazwę e-Podpisu.
•Domyślny - zaznaczenie pola oznacza, że ten podpis będzie się podpowiadał w programie jako domyślny.
•Lokalizacja - z listy rozwijanej należy wybrać czy certyfikat (klucza prywatnego) ma być szukany w certyfikatach użytkownika, czy na lokalnym komputerze.
•Magazyn - Z listy rozwijanej należy wybrać magazyn certyfikatu.
•Certyfikat - tu pojawiają się dane dotyczące certyfikatu.
Zakończenie
potwierdzamy chęć dodania podpisu.
Zobacz także: