Praca z firmą > Kontrahenci > Nowy e-Podpis (obcy)- kreator | | Drukuj |
Aby dodać nowy e-Podpis (obcy) do bazy danych programu e-Dokumenty należy zrealizować operacje opisane w poszczególnych oknach kreatora.
Wskaż źródło
W zależności od wybranej opcji pieczęć jest tworzona przez program e-Dokumenty lub wczytywana z różnych źródeł i zmienia się następne okno kreatora:
Wczytaj z pliku - wczytuje pieczęć z pliku e-Podpisu.
•Nazwa - w tym polu należy wpisać nazwę.
•Plik - w tym polu należy wpisać nazwę pliku i jego lokalizację lub przy pomocy przycisku Szukaj odnaleźć poprzez systemowe okno Otwórz plik podpisu i go otworzyć. Plik może zawierać hasło zabezpieczające dostęp. W takim przypadku należy wpisać je w pole Hasło.
•Domyślny - Zaznaczenie pola oznacza, że ten podpis będzie się podpowiadał w programie jako domyślny.
Wczytaj z magazynu certyfikatów - wczytuje pieczęć z magazynu certyfikatów.
•Nazwa - w tym polu należy wpisać nazwę e-Podpisu.
•Domyślny - Zaznaczenie pola oznacza, że ten podpis będzie się podpowiadał w programie jako domyślny.
•Lokalizacja - Z listy rozwijanej należy wybrać ścieżkę dostępu do pliku.
•Magazyn - Z listy rozwijanej należy wybrać magazyn certyfikatu.
•Certyfikat - tu pojawiają się dane dotyczące certyfikatu.
Zakończenie
pojawiają się wprowadzone dane.
Zobacz także: