Procesy konfiguracja wstępna > Jak wysłać e-Fakturę

Drukuj

Jak wysłać e-Fakturę

Aby wysłać e-Fakturę:

1.Trzeba mieć nadane prawo Wysyłanie dokumentu do kontrahenta.

2.W oknie firmy kliknąć przycisk Dokumenty.

3.W panelu Dokumenty wybrać na liście Dokumenty sprzedaży lub Dokumenty zakupu.

4.Zaznaczyć na liście dokument lub dokumenty przeznaczone do wysłania.

5.Kliknąć przycisk Wyślij.

6.W oknie Wysyłanie dokumentu wskazać miejsce docelowe wysyłki dokumentu.

7.Kliknąć przycisk Dalej, a następnie Zakończ.

 

Jeżeli w ustawieniach globalnych firmy jest zaznaczone pole wyboru Operacja Wyślij działa jak Podpisz i Wyślij to do podpisania i wysłania e-Faktury zakupu wystarczy kliknąć przycisk Wyślij, a operacje zostaną wykonane jednocześnie.

 

Zobacz także:

Podstawowe pojęcia

Przyciski poleceń