Praca z firmą > Ustawienia > Nowy e-Podpis (obcy) - kreator | | Drukuj |
Aby dodać nowy e-Podpis (obcy) do bazy danych programu e-Dokumenty należy zrealizować operacje opisane w poszczególnych oknach kreatora.
Wskaż źródło
W zależności od wybranej opcji podpis jest wczytywany z różnych źródeł:
Wczytaj z pliku - wczytuje e-Podpis z pliku:
•Nazwa - w tym polu należy wpisać nazwę.
•Plik - w tym polu należy wpisać nazwę pliku i jego lokalizację lub przy pomocy przycisku Szukaj odnaleźć poprzez systemowe okno Otwórz plik podpisu i go otworzyć.
•Domyślny - zaznaczenie pola oznacza, że ten podpis będzie się podpowiadał w programie jako domyślny.
Wczytaj z magazynu certyfikatów - wczytuje podpis z magazynu certyfikatów:
•Nazwa - w tym polu należy wpisać nazwę e-Podpisu.
•Domyślny - Zaznaczenie tego pola oznacza, że ten podpis będzie się podpowiadał w programie jako domyślny.
•Lokalizacja - z listy rozwijanej należy wybrać czy certyfikat (klucza prywatnego) ma być szukany w certyfikatach użytkownika, czy na lokalnym komputerze.
•Magazyn - z listy rozwijanej należy wybrać magazyn certyfikatu.
•Certyfikat - tu pojawiają się dane dotyczące certyfikatu.
Zakończenie
potwierdzamy chęć dodania podpisu.
Zobacz także: