Strona startowa

Drukuj

Microsoft Remote Desktop dla MacOS

Aplikację Microsoft Remote Desktop dla MacOS można pobrać ze strony: https://apps.apple.com/us/app/microsoft-remote-desktop/id1295203466?mt=12

 

Połączenie RemoteApp w systemie MacOS

1.Otwórz aplikację Microsoft Remote Desktop.

2.Przejdź na zakładkę Workspaces i kliknij Add Workspace.

 

img_wis_19

 

3.W okienku Add workspace podaj adres URL połączenia do usługi wirtualizacji (np. https://*.symfonia.online/, gdzie zamiast gwiazdki należy podać nazwę poddomeny dla subskrypcji Symfonii ERP w Chmurze).

 

img_wis_20

 

4.Aby dodać i zapamiętać użytkownika dla dodawanych zasobów wirtualnych rozwiń pole User account i wybierz Add User Account, lub pozostaw Ask when required aby logować się za każdym razem.

 

img_wis_25

 

W polu Username podaj nazwę użytkownika wirtualizacji (np. nazwa_uż[email protected]) a w polu Password jego hasło. W polu Friendly name można wprowadzić własną nazwę użytkownika pod którą będzie on widoczny na liście w programie Microsoft Remote Desktop.

 

img_wis_24

 

5.Aplikacja Microsoft Remote Desktop wczyta informacje o dostępnych aplikacjach wirtualnych i je wyświetli.

 

Jeśli aplikacje nie są widoczne kliknij Download now.

 

img_wis_22

 

Uruchamianie aplikacji wirtualnych

1.Otwórz aplikację Microsoft Remote Desktop.

2.Przejdź na zakładkę Workspaces.

3.Kliknij aplikację którą chcesz uruchomić.

 

img_wis_23

 

4.Jeśli przed uruchomieniem programu pojawi się dialog logowania, podaj nazwę i hasło użytkownika wirtualizacji (np. nazwa_uż[email protected]).

 

Zobacz również:

Uruchomienie przez stronę internetową