Strona startowa

Drukuj

Dodawanie firmy

Po utworzeniu organizacji w serwisie administracyjnym chmury Symfonii należy następnie dodać obsługiwane w jej ramach firmy.

 

Domyślnie przy zakładaniu organizacji w serwisie tworzona jest firma z takimi samymi danymi jak organizacja i nie ma potrzeby samodzielnego jej dodania.

 

Dodawanie firmy w administracji chmury Symfonii

1.Przełącz się do widoku Administracja i kliknij Firmy.

 

img_ad_038

 

2.Kliknij przycisk Dodaj firmę.

 

img_ad_039

 

3.Wypełnij samodzielnie dane tworzonej firmy lub wprowadź tylko numer NIP i kliknij Pobierz dane z GUS aby automatycznie uzupełnić dane firmy na podstawie informacji z Głównego Urzędu Statystycznego.

 

img_ad_040

 

Nie włączaj parametru Firma DEMO KSeF Ministerstwa Finansów. Ustawienie to jest związane ze współpracą z serwisem Symfonia KSeF a zaznaczenie go będzie skutkowało wysyłką dokumentów na serwer demonstracyjny KSeF (na który wysyłka dokumentów nie niesie ze sobą skutków prawnych). Ustawienia parametru nie można później zmienić.

 

Połączenie z serwerem produkcyjnym (nie demo) Krajowego Systemu e-Faktur oznacza że faktury będą wprowadzane do obiegu prawnego.

 

4.Zakończ dodawanie firmy przyciskiem Zapisz.

 

W niektórych przypadkach utworzenie nowej firmy może wymagać weryfikacji jej danych przez BOK Symfonii (nie dłużej niż 48 godzin).