Raporty programu > Okno Środki trwałe > Zestawienie środków trwałych - Excel

Drukuj

Zestawienie środków trwałych - Excel

Tworzy dla środka trwałego lub grupy środków zestawienie, zawierające podstawowe informacje o środkach trwałych i przebiegu procesu ich amortyzacji, a następnie otwiera arkusz programu Excel i umieszcza w nim wyniki raportu.

 

Miejsce wywołania

Z okna Raporty otwartego przyciskiem polecenia b_excel w oknie Środki trwałe.

 

Parametry wykonania

Po uruchomieniu pojawi się okno dialogu, w którym należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki raportu wyświetlane są w arkuszu programu Excel.

 

Stan na dzień:

W tym polu należy wprowadzić datę, dla której będą wykonane obliczenia. Podpowiadana jest bieżąca data operacji w programie. Przycisk drop otwiera kalendarz.

 

Wartości

Z tej grupy opcji należy wybrać dla jakiej metody amortyzacji powinny być wykonane obliczenia. Dostępne są opcje:

Bilansowe

Podatkowe

 

Zestawienie

W tej ramce należy wybrać parametry opisu środków, dla których ma być wykonany raport.

Rodzaj zestawienia:

Z tego opuszczanego pola listy należy wybrać jakie wartości będzie zawierać raport:

Wartość bieżąca

Wartość na dzień

Wartość na początek roku

Odpisy amortyzacyjne w roku

Umorzenia w roku

Zwiększenie/Zmniejszenie wartości w roku

 

Grupowanie środków według:

Z tego opuszczanego pola listy należy wybrać sposób grupowania środków w raporcie spośród następujących możliwości:

brak grupowania

KŚT

szablonów księgowania

kont środków

kont umorzeń

grup środków

miejsc użytkowania

osób odpowiedzialnych

cech środków

znaczników

 

Środki

W tej ramce można sterować wyświetleniem środków trwałych:

Pokaż środki:

Z tego opuszczanego pola listy należy wybrać dodatkowe ograniczenie wyświetlanych środków spośród następujących możliwości:

wszystkie wybrane

zakupione do końca roku

przyjęte do użytkowania do końca roku

 

Uwzględnij środki sprzedane

Zaznaczenie tego pola wyboru powoduje, że w raporcie będą uwzględnione środki sprzedane przed datą podaną w polu Stan na dzień.

 

Uwzględnij środki zlikwidowane

Zaznaczenie tego pola wyboru powoduje, że w raporcie będą uwzględnione środki zlikwidowane przed datą podaną w polu Stan na dzień.

 

 

Kwoty umorzeń

Z tej grupy opcji należy wybrać jakie kwoty umorzeń mają być wyświetlone. Dostępne są opcje:

z uwzględnieniem amortyzacji planowanej

bez uwzględnienia amortyzacji planowanej

 

Pokaż wartości środków według

Z tej grupy opcji należy wybrać jakie wartości środki mają być wyświetlone. Dostępne są opcje:

daty przyjęcia do użytkowania

daty zakupu środka

 

Opis raportu

W tym polu można wpisać komentarz, który zostanie wydrukowany w raporcie.

 

Wykonaj

Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu.

 

Anuluj

Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu.