Miejsce użytkowania > Panel Środki trwałe | | Drukuj |
W tym panelu okna Miejsce użytkowania można dołączać środki trwałe do miejsc użytkowania, usuwać z miejsc oraz przemieszczać je pomiędzy miejscami.
W górnej części panelu znajdują się przycisków poleceń:
Ten przycisk polecenia uruchamia proces dołączania środka trwałego do miejsca użytkowania.
Ten przycisk polecenia usuwa podświetlony w tabeli środek trwały z miejsca użytkowania.
oraz przyciski aktywne przy wprowadzaniu danych do kolejnego wiersza tabeli:
Ten przycisk polecenia zapisuje dołączony do miejsca użytkowania środek.
Ten przycisk polecenia przerywa operację dołączania środka bez zapisywania wyników.
Widoczny przycisk powoduje, że na liście są widoczne wszystkie środki trwałe przypisane do miejsca. Jego naciśnięcie powoduje zmianę na przycisk , wtedy ukrywane są środki trwałe sprzedane i zlikwidowane.
Tabela przydzielania środków do miejsc użytkowania
W tabeli widoczna jest lista środków znajdujących się w wybranym miejscu użytkowania.
Nazwa środka
W tej kolumnie należy wybrać z opuszczanego pola listy środek, który zostanie dołączony do miejsca użytkowania.
Nr ewidencyjny
W tej kolumnie pojawi się numer ewidencyjny wybranego środka.
Zmiana miejsca użytkowania
W celu przesunięcia środka trwałego pomiędzy miejscami użytkowania należy "uchwycić" środek prawym przyciskiem myszy i umieścić na nazwie nowego miejsca użytkowania w rozwiniętym drzewku katalogów. W oknie komunikatu z pytaniem Czy zmienić miejsce użytkowania dla wybranego środka trzeba potwierdzić ten zamiar.
Zmianę miejsca użytkowania pojedynczego środka można również przeprowadzić w panelu Miejsca okna Środek trwały.