Pojęcia podstawowe > Pasek menu > Menu Pomoc | | Drukuj |
Menu Pomoc zawiera polecenia sterujące dostępem do pomocy oraz informacji o module.
Znajdują się w nim następujące polecenia:
•Centrum pomocy – otwiera stronę wsparcia technicznego produktu (https://wsparcie.symfonia.pl/).
•Zgłasza nie sugestii – otwiera stronę Głos Klienta umożliwiająca zgłaszanie pomysłów rozwoju produktu i głosowanie na pomysły innych (https://glosklienta.symfonia.pl/).
•Zgłoszenie problemu – otwiera okno formularza kontaktowego, w którym rejestrowane są uwagi użytkownika. Razem z uwagami użytkownika zbierane są informacje o stanie modułu. Zebrane informacje przekazywane są do producenta.
•Akademia Symfonii - szkolenia – otwiera stronę ze szkoleniami Akademii Symfonii (https://akademiasymfonii.pl/).
•Pomoc zdalna - AnyDesk – uruchamia Program AnyDesk (https://anydesk.com/pl/) wykorzystywany do ustanowienia połączenia pulpitu zdalnego z komputerem użytkownika w ramach świadczenia Wsparcia Technicznego Symfonii. Więcej informacji >>
•Komunikaty Symfonia – otwiera okno archiwum odebranych komunikatów firmy Symfonia (wyświetlanych po zalogowaniu).
•Aktualności – otwiera opis zmian w ostatniej wersji programu.
•Spis treści – otwiera pomoc programu.
•Podręcznik użytkownika – otwiera podręcznik użytkownika w wersji elektronicznej.
•Umowa licencyjna – otwiera dokument zawierający treść umowy licencyjnej w wersji elektronicznej.
•Dokumentacja – otwiera folder, w którym zainstalowana została dokumentacja modułu.
•O programie – otwiera okno dialogu O programie prezentującego informacje o programie i jego użytkowniku.
•Aktualizacje – otwiera okno umożliwiające sprawdzenie i pobranie dostępnych dla programu aktualizacji.