Raporty > Okno Miejsca użytkowania > Inwentaryzacja środków w miejscach użytkowania | | Drukuj |
Przeznaczenie
Tworzy zestawienie środków trwałych znajdujących się na ewidencji firmy, w formie tabeli ułatwiającej przeprowadzenie ich inwentaryzacji z podziałem na poszczególne miejsca użytkowania we wskazanym dniu.
Miejsce wywołania
Z okna Raporty otwartego przyciskiem polecenia w panelu Miejsce użytkowania okna Miejsce użytkowania.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawi się okno dialogu, w którym należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki raportu wyświetlane są w oknie Widok wydruku.
Stan na dzień
W tym polu należy wpisać dzień, w którym istnieje stan opisany w raporcie. Podpowiadana jest bieżąca data operacji. Przycisk otwiera kalendarz.
Środki sprzedane i zlikwidowane
W tej ramce należy określić zakres inwentaryzacji środków.
Uwzględnij środki sprzedane
Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje ujęcie w raporcie środków zaewidencjonowanych jako sprzedane.
Uwzględnij środki zlikwidowane
Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje ujęcie w raporcie środków zaewidencjonowanych jako zlikwidowane.
Opis raportu
W tym polu można wpisać komentarz, który zostanie wydrukowany w raporcie.
Wykonaj
Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu.
Anuluj
Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu.