Zmiany w wersjach > Zmiany w 2022 |
Poprawki •Poprawiono wyświetlanie budżetów kwartalnych. |
Udoskonalenia •Dodano możliwość wyświetlenia zarejestrowanego czasu pracy w raporcie miesięcznym i dziennym dla kart RCP niezależnie od typu konta (użytkownik regularny, portalu oraz bez możliwości logowania się. Niezbędne przypisanie użytkownika do stanowiska.
Poprawki •Poprawiono wyliczanie kwoty kilometrówki i drukowanie ewidencji przejazdu. •Poprawiono zachowanie aplikacji podczas kliknięcia w symbol kursu na wypłacie zaliczki, gdy nie ma ustalonej daty kursu. •Poprawiono wyświetlanie faktur zapłaconych przez pracownika w aplikacji Płatności. •Poprawiono generowanie przelewów SEPA dla banku ING w formacie ISO 20022. •Poprawiono usuwanie kategorii rachunków w aplikacji Delegacje. •Poprawiono widok i uprawnienia subskrybowania do kalendarzy korporacyjnych. •Poprawiono szablon eksportu do banku BPS. Dodano brakujące opcje eksportu do mapowania kont w konfiguracji dot. eksportu płatności typu SEPA i zagranicznych. Eksport ten odbywa się w formacie MT103 (kodowanie Windows 1250). •Poprawiono funkcję pobierającą dokumenty (faktur zakupu, delegacji oraz płatności), do których zalogowany użytkownik ma dostęp. •Poprawiono wyświetlanie faktur zakupu w aplikacji Płatności. |
Udoskonalenia •Dodano możliwość utworzenia szablonu sprawy projektu oraz jego załadowania bezpośrednio w projekcie. Przyciski dodano pod oraz nad harmonogramem projektu.
Poprawki •Poprawiono skalowanie logo w pliku PDF z raportem z projektu. |
Udoskonalenia •Dodano pole Termin Realizacji do dokumentu typu Oferta.
Poprawki •Poprawiono komunikat przy próbie wydruku książki pocztowej, gdy żadna pozycja nie jest zaznaczona. •Poprawiono oznaczanie dokumentów w module Dokumenty jako zaznaczone. •Poprawiono komunikat podczas próby otwarcia zdarzenia oznaczonego jako prywatne. •Poprawiono wyświetlanie komunikatu w dymku na polu Koszt w dialogu rejestracji pisma wychodzącego podczas inicjowania kosztu zgodnie z dyspozycją. |
Udoskonalenia •Dodano blokadę przesunięcia obiektu/dialogu poza prawą lub lewą część obszaru pulpitu uniemożliwiając ukrycie obiektu poza widoczną częścią ekranu. •Dodano możliwości łatwego wybrania dzisiejszej daty na karcie RCP dodawanej z zadania. Na pierwszej karcie RCP w zadaniu inicjuje się czas zgodny z zadaniem, a na każdej kolejnej inicjuje się tylko pole "do" zgodnie z bieżącą godziną i datą, a pole "od" pozostaje do uzupełnienia. •Udoskonalono wyświetlanie pełnej nazwy szablonu w menu dodawania dokumentu poprzez wyświetlenie dymka pełną nazwą. •Dodano wyświetlanie zadań ze spraw podrzędnych w kanbanie sprawy nadrzędnej. •Udoskonalono wprowadzanie interwału czasu na zdarzeniach, kartach RCP.
Poprawki •Poprawiono błędne przeliczenia delegacji w przypadku występowania dwóch walut rozliczenia. •Poprawiono wyświetlanie komunikatu w przypadku błędu logowania w wyniku braku przypisania użytkownika do stanowiska. |
Poprawki •Poprawiono działanie uprawnień do MPK, RK oraz dodatkowej analityki w przypadku wielu numerów kont wymienionych po przecinku. •Poprawiono błąd procedury przy dwustopniowej akceptacji (polecenie i rozliczenia) oraz ujednolicono statusy z historią etapów. •Poprawiono otwieranie słownika dodatkowej analityki na delegacji zgodnie z przypisanym typem. •Poprawiono rozliczanie kosztów delegacji w walucie na zakładce podsumowanie i poprawiono wygląd podsumowania. Sekcja koszty delegacji podsumowuje wyłącznie Diety, Ryczałty, ewidencje przebiegu pojazdu oraz rachunku stanowiące koszt delegacji. Rozliczenie z pracownikiem rozlicza koszt delegacji z wypłaconymi zaliczkami. Sekcja niewliczone do kosztu delegacji sumuje rachunki, które nie stanowią kosztu delegacji. Sekcja łączny koszt delegacji (w płatnościami firmy) podsumowuje całkowity koszt delegacji wraz z rachunkami nie stanowiącymi kosztu delegacji. •Dodano sprawdzenie wypełnienia daty wypłaty zaliczki na etapie Sprawdzania delegacji pod względem finansowym oraz dodano komunikat do akcji Rozlicz delegację w przypadku braku uzupełnionej daty wypłaty zaliczki. •Poprawiono wyświetlanie numeru delegacji na plakietce workflow oraz na dokumencie delegacji. •Poprawiono przypisywanie domyślnej daty rozliczenia delegacji na podstawie ustawień aplikacji. •Uniemożliwiono przejście procesu delegacji na etapie wypłaty zaliczki bez uzupełnienia pola Data wypłaty. •Poprawiono zachowanie Wniosku o zaliczkę do delegacji w zakresie wybierania kursu. •Dodano konieczność potwierdzenia akcji restartu procedury na delegacji. |
Poprawki •Poprawiono błędy związane z generowaniem danych księgowych. •Poprawiono definicje tokenów w bazie. Celem poprawki jest zapobiegnięcie nieprawidłowym definicjom istniejących (zdefiniowanych) tokenów. •Poprawiono dodawanie załącznika do istniejącej sprawy umowy. W momencie dodania i edycji załącznika umowy, który jest powiązany ze sprawą umowy, nie uruchomi się procedura obiegu umowy. Procedura uruchomi się wyłącznie dla dokumentu projektu umowy. |
Poprawki •Poprawiono możliwości wiązania wniosku z fakturą przez wnioskującego. •Poprawiono uruchamianie okna powiązania wniosku z fakturą na zakładce Powiązania dokumentu wniosku zakupowego. |
Poprawki •Poprawiono aktywność pola Zapłacono na Fakturze Zakupu. •Poprawiono instalację predefiniowanych szablonów księgowań oraz poprawiono wizualizację powiązania szablonów księgowań w Ustawieniach aplikacji > Szablony księgowań. •Dodano zabezpieczenie przed generowaniem danych dokumentu, w przypadku, gdy procedury JPK są puste. •Poprawiono wyświetlanie opcji możliwych formatów wymiany danych dla systemu Symfonia. Obecnie dostępne są jedynie opcje: Wymiana poprzez plik oraz Wymiana poprzez portal Symfonia Między Firmami. •Poprawiono definicje szablonów preinstalowanych w zakresie ujednolicenia nazw części szablonów oraz przypisania ich do konektora. |
Udoskonalenia •Rozszerzenie i poprawienie wyglądu komunikatu po dodaniu nowego dziennika. Nowy komunikat: Aby móc rejestrować dokumenty w nowym dzienniku należy dodać odpowiedniemu pracownikowi prawo w gałęzi Prawo do rejestrów. Dziennik będzie widoczny po ponownym zalogowaniu się do systemu. •Dodano ustawienie języka systemu dla użytkownika na podstawie ustawień języka przeglądarki.
Poprawki •Poprawiono widoczność faktur w kalendarzu płatności w przypadku usunięcia lub zwolnienia pracownika ze stanowiska. •Poprawiono działanie obiegu faktury po wyborze dodatkowego akceptanta na etapie księgowości, jeśli na etapie akceptacji są aktywne reguły mapy akceptacji. •Poprawiono błędne oznaczanie faktur znacznikiem MPP dla opcji Powyżej kwoty brutto. •Poprawiono usuwanie zastępstwa dla zastępującego w przypadku usuwania pracownika. •Poprawiono błąd powodujący brak informacji o konflikcie dotyczącym zasobu przy zmianie daty zdarzenia. •Poprawiono usuwanie wpisu w słowniku dodatkowej analityki. •Poprawiono dodawanie uprawnień do sprawy dla użytkowników wybranych z grupy wybranej z listy grup. •Poprawiono domyślne ustawienie przełącznika Zapłacono ze środków własnych lub zaliczki na rachunku delegacji na wyłączony. |
Poprawki •Poprawiono generowanie danych wymiarowania. •Poprawiono pobieranie wartości tokena w przypadku tokenów typu SQL, które nie mają ustawionego źródła danych. •Poprawiono zabezpieczenie przed próbą generowania zapisów księgowych w przypadku błędnych / niekompletnych definicji tokenów. •Poprawiono wyświetlanie listy szablonów księgowań możliwych do wybrania podczas generowania danych księgowych na zakładce Księgowe dokumentu faktury oraz w Konfiguracji Eksportera. Szablony wyłączone są niedostępne do wybrania. |
Udoskonalenia •Dodano uszeregowanie wyświetlania płatności na zakładce Powiązania dokumentu faktury w sekcji Płatności wg daty terminu zapłaty (rosnąco).
Poprawki •Poprawiono generowanie opisów zapisów księgowych w przypadku definicji zawierających tokeny z różnych źródeł (nagłówek faktury oraz pozycje kosztowe). •Poprawiono definicję tokena Dokument: RK. Problem złej definicji powodował brak możliwości wykorzystania wartości konta pola RK w nagłówku dokumentu na potrzeby opisu pozycji zapisu księgowego. Poprawiono generowanie danych z nagłówka faktury do generowania konta księgowego oraz opisu. •Poprawiono usuwanie płatności dla dokumentów delegacji. Poprzednio aplikacja błędnie nie rozróżniała, że delegacja nie jest dokumentem płatności ad-hoc i to powodowało jej usuwanie razem z płatnością. •Poprawiono działanie kreatora szybkiej konfiguracji aplikacji Projekty. |
Udoskonalenia •Dodano do listy Rodzaju obecności w Czasie pracy pozycję: nieobecność usprawiedliwiona płatna (NUP). |
Poprawki •Poprawiono uprawnianie grupy do publikowanej teczki dla grupy administracyjnej podczas korzystania z Szybkiego Uruchomienia. •Poprawiono zabezpieczenie przed przekazaniem pustej wartości dla nowego dokumentu umowy dla metody sprawdzającej, czy umowa jest otwarta do edycji. •Poprawiono wyświetlanie się konfiguracji Kategorii / Teczek w Ustawienia Aplikacji > Umowy > Kategorie / Teczki. |
Udoskonalenia •Dodano możliwości chowania szarfy procedury na dokumencie po kliknięciu w jej nagłówek.
Poprawki •Poprawiono automatyczne wyliczanie czasu zakończenia na karcie czasu pracy w polu Czas do przy zmianie czasu trwania w polu Czas. |
Udoskonalenia •Przeniesiono zakładkę Projekty Umów pod zakładkę Baza Umów w aplikacji Umowy. •Wprowadzenia wartości po przecinku w konfiguracji ścieżki procesu obiegu faktury w polach "od" i "do" zostało wyłączone. System zapisywał zawsze pełne, zaokrąglone kwoty. Pole "od" bierze pod uwagę kwoty większe niż wpisana wartość. Pole "do" bierze pod uwagę kwoty równe lub mniejsze niż wpisana wartość. •Dodano opis w zakładce Moje - do akceptacji w fakturach Zakupu. Aktualnie w przypadku braku kosztów do akceptacji wyświetla się komunikat: Nie posiadasz faktur zakupu do akceptacji kosztów. W zakładce wyświetlane są do zbiorczej akceptacji tylko koszty z etapu Akceptacja. Nie są tam widoczne faktury na etapie Akceptacja Zarządu.
Poprawki •Poprawiono pobieranie wartości faktur powiązanych z umową. •Poprawiono wyświetlanie listy aneksów na umowie. •Poprawiono działanie okna publikacji teczki w ustawieniach aplikacji Umowy. •Poprawiono numerację not korygujących. |
Udoskonalenia •Dodano możliwość definiowania opisu dla definicji zapisów księgowych w oparciu o wiele tokenów. Tokeny w definicji należy zapisywać ze spacją oddzielającą poszczególne tokeny. Tokeny mogą zaczynać, kończyć lub znajdować się w treści definicji wśród innego tekstu.
Poprawki •Poprawiono sposób pobierania identyfikatora szablonu generowania zapisów księgowych. |
Udoskonalenia •Dodano szablon dla płatności krajowych w formacie Elixir dla banku BPS (Bank Polskiej Spółdzielczości). •Dodanie w Menu dziennika funkcji Eksportuj do archiwum ZIP. Przycisk Pobierz dane został usunięty. •Dodano pole Rodzaj rozmowy jako lista jednokrotnego wyboru do formatki Rozmowa telefoniczna w zakładce dodatkowe. Opcja możliwe do wyboru: Przychodząca, Wychodząca, Wewnętrzna. •Ulepszono widok okna z powiadomieniem o ustawionym alarmie na kliencie.
Poprawki •Poprawiono widok aplikacji w Ustawieniach aplikacji. •Poprawiono literówkę w dostępnych priorytetach na zadaniu. •Usunięto wysyłanie powiadomienia do użytkowników kanału o opuszczeniu go przez innego użytkownika. Wiadomość w kanale pozostaje. Powiadomienie o opuszczeniu otrzymuje właściciel kanału. •Poprawiono działanie przycisku Nowa wersja w menu prawego przycisku na pliku. |
Udoskonalenia •Uaktualniono opis grup "CZAS PRACY - DOSTĘP" oraz "CZAS PRACY - ZARZĄDZANIE" o sekcję związaną z modułem Karty RCP. •Rozszerzono uprawnienia użytkowników portalu (portal user) w aplikacji Czas pracy o możliwość oznaczania pracy zdalne lub w biurze, dostęp do zakładki lista obecności w aplikacji Czas pracy, wyświetlanie portal usera na liście obecności na pulpicie oraz w zakładce lista obecności.
Poprawki •Poprawiono ustawianie na płatnościach zwróconych statusu Zapłacono jeżeli data zapłaty jest uzupełniona, a płatność została zwrócona do eksportu. •Poprawiono raport z zakładki aplikacji Płatności "WSZYSTKIE". •Poprawiono raporty w aplikacji Płatności dla zakładek "DO ZATWIERDZENIA" oraz "DO EKSPORTU". Usunięto wymaganie posiadania przez dokument źródłowy pustej daty zapłaty. W przypadku płatności częściowych data ta nie jest pusta - więc inne płatności dla takich dokumentów nie miały możliwości pojawić się na liście. Poprawiono akcję zwrotu wyeksportowanej płatności do eksportu i usuwana jest data ostatniej płatności. |
Poprawki •Zablokowano możliwości edycji kosztów faktury jeśli osoba otwierająca taki koszt nie posiada prawa edycji do dokumentu faktury. Osoba taka widzi szarfę Brak uprawnień do edycji oraz ma nieaktywne pola i nie widzi przycisków OK i ZAPISZ. |
2022-11-02 (ważna zmiana w tworzeniu i edycji definicji w szablonie księgowań)
Udoskonalenia •Ulepszono formatkę edycji i tworzenie definicji w szablonie księgowania. Zamiast kreatora zapisu udostępniona została formatka z zakładkami. Usunięto listę tokenów, a w polach definicji konta i opisu, a także wymiarów można stosować tokeny dostępne z listy podpowiedzi, która wywoływana jest poprzez wpisanie znaku '@'. Tokeny należy rozdzielać znakiem spacji oraz '-' np.: Finalnie wygenerowany zapis w danych księgowych nie będzie zawierał spacji.
•Dopracowano opisy pól oraz komunikatów na formatce definicji zapisów księgowych w Eksporterze. Zablokowano możliwość wprowadzania tekstu do pól Pozycja i Rozbicie. •Usprawniono definiowanie mapowania kont w ustawieniach Eksportera w zakładce Konfiguracja Kont. Ze względu na błędy w mapowaniach udostępniono listę dostępnych tokenów. Lista ta jest częścią głównej listy na zakładce Mapowanie kont. Lista ta umożliwia zaznaczenie tokena z nawiasami klamrowymi i przekopiowanie tokena do definicji. •Ujednolicono ogólne ustawienia systemu w Ustawieniach aplikacji. Zakładki Ogólne ustawienia oraz Korespondencja zostały przekształcone w zakładkę Systemowe. Zakładka zawiera dostęp do wcześniej widocznych ustawień oraz dostarcza nowe ustawienia: oStruktura organizacyjna, oKonta pracowników, oTło pulpitu, oFoldery wyszukiwania, oKonta pocztowe współdzielone, oKalendarze, oKalendarze korporacyjne, oMagazyny, oGrupy produktów, oCechy produktów i pozycji, oWarunki handlowe, oCechy spraw, oCechy Zdarzeń, oCechy użytkowników, oCechy klientów, oCechy osób kontaktowych, oGrupy Cech. Ustawienie opisów kosztów faktury dostępne jest z poziomu słownika w ustawieniach aplikacji Faktury Zakupu. Widoczność ustawień może być zależna od pakietu.
•Na kartotece Klienta dodano zakładkę Osoby kontaktowe. Zakładka jest widoczna dla osób należących do grupy KLIENCI - WIDOCZNOŚĆ OSÓB FIZYCZNYCH.
Poprawki •Zweryfikowano listy użytkowników odpowiedzialnych za projekt. Osobą odpowiedzialną za projekt, może być tylko użytkownik o typie konta Użytkownik systemu. •Poprawiono wyświetlanie statusu projektu na sprawie projektu. •Poprawiono ustawianie domyślnej wartości cechy dla listy jednokrotnego wyboru podczas dodawania nowego klienta. |
Poprawki •Poprawiono działanie edycji wygenerowanych danych księgowych w zakresie prawidłowego oznaczania jako zapis podstawowy i równoległy. |
Poprawki •Usunięto kolumnę c_name na liście spraw w kartotece klienta. •Poprawiono opis przycisków podczas dodawania, edycji i usuwania klienta z modułu klienci. •Poprawiono zamykanie okna eksportu do pliku excel w przypadku braku danych do wyeksportowania i wyświetleniu komunikatu. •Poprawiono wyświetlanie zakładek na formularzu sprawy projektu. |
Udoskonalenia •Uzupełniono komunikat w Ustawieniach aplikacji Płatności w słownikach dotyczący kodów statystycznych - Moduł konfiguracji kodów statystycznych. Obecnie funkcjonalność dostępna jedynie dla Alior Banku.
Poprawki •Poprawiono formy gramatyczne komunikatów w ustawieniach aplikacji Wnioski Zakupów oraz poprawiono usuwanie powiązania wniosku ze sprawą. •Poprawiono komunikaty usuwania powiązań wniosku zakupowego ze sprawą oraz dokumentem. •Poprawiono wizualizację pola konfiguracji podstawowych parametrów Wniosku pt. Możliwość realizacji jako wniosek długoterminowy. •Poprawiono nazwę kategorii Wnioski: Usługi obce dla nowych instalacji. •Poprawiono komunikat ustawienia aplikacji Wnioski Zakupowe > Ustawienia pt. Grupy osób których wnioski pracowników są zatwierdzane bez akceptacji pod warunkiem wybrania reguły akceptacji Przełożonego wnioskującego lub on sam (jeżeli nie ma przełożonego)". •Poprawiono widoczność przycisków edycji wniosków przy statusach typu FINAL. |
Udoskonalenia •Dodano uwzględnianie uprawnień do słownika RK i MPK na drzewku podczas opisywania kosztu. Dotychczas uprawnienia do słowników RK i MPK były uwzględniane tylko na liście wyświetlonej po wykorzystaniu przycisku lupki na Koszcie, a z drzewka można było wybrać dowolne konto nawet, gdy nie posiadało się do niego uprawnień. Obecnie po otarciu okna drzewka wyboru RK i MPK uprawnienia także są weryfikowane i do wyboru dostępne są tylko konta, do których użytkownik posiada uprawnienia.
Poprawki •Poprawiono oznaczanie dokumentów faktur jako wyeksportowanych. •Poprawiono generowanie pola ABC=1 w pliku eksportu do Symfonii w formacie V3. Pole to znajduje się w sekcji REJESTR. |
Udoskonalenia •Dodano możliwość eksportu do wielu jednostek rozliczeniowych poprzez plik. Zmodyfikowano widok okna eksportu, obecnie pokazywać się będą dane wielu jednostek rozliczeniowych.
Poprawki •Usunięto ograniczenie eksportu dokumentów tylko do jednej jednostki rozliczeniowej w tym samym czasie poprzez eksport do Symfonia Między Firmami. |
Poprawki •Poprawiono walidację parametrów w formularzu dodawania wykonania w Projekcie. |
Udoskonalenia •Dodano ograniczenie eksportu faktur zakupu do systemu zewnętrznego. Eksportowi podlegają tylko faktury o statusach innych niż "ANULOWANO" oraz "ZWRÓCONO DO KLIENTA". •Zmieniono wizualizację okna eksportu faktur do pliku, dodano również obsługę przypadku, gdy zaznaczone są na liście do eksportu wyłącznie dokumenty o statusach "ANULOWANO" oraz "ZWRÓCONO DO KLIENTA". •Dodano kolumny data sprzedaży oraz data płatności do raportu listy faktur powiązanych z wnioskiem zakupowym.
Poprawki •Poprawiono wyświetlanie podglądu płatności oraz edycję płatności ze względu na wyświetlanie informacji o szablonie eksportu. •Poprawiono błąd wyświetlania się faktury zakupu po utworzeniu z niej płatności. •Poprawiono wyświetlanie daty wpływu faktury w raporcie listy faktur powiązanych z wnioskiem zakupowym. |
Udoskonalenia •Ograniczono możliwości przeniesienia widgetu na pulpicie poza widoczny obszar (tylko podczas akcji typu 'drag'). •Zmieniono nazwę ustawienia w Umowach: Czy automatycznie ustawiać status na ZAKOŃCZONA na Czy automatycznie ustawiać status na OBOWIĄZUJĄCA lub ZAKOŃCZONA •Dodano na formatce podglądu płatności linię z informacją o przypisanym szablonie eksportu do banku. •Udoskonalono widoczność i uzupełnianie kodów statystycznych na płatności w sekcji Dane dodatkowe. Widoczność i możliwość edycji kodów statystycznych jest uzależniona teraz od szablonu eksportu. Na ten moment tę funkcjonalność obsługuje jedynie szablon Alior Bank.
Poprawki •Poprawiono wyświetlanie alarmu na kartotece klienta, tak aby nie wyświetlał się znak nowej linii. •Poprawiono wyświetlanie uciętego tekstu w opisie pola przy dodawaniu cyklu Tygodniowego w zadaniu. •Poprawiono wyświetlanie obłożenia zasobów w czasie trwania zadania w projekcie, w sytuacji gdy w kalendarzu sobota i niedziela jest ustawiona jako niepracująca. •Poprawiono szerokości opisów z nazwami folderów w poczcie przy zmniejszonym widoku modułu. •Poprawiono wyświetlanie daty wpływu faktury na liście faktur podłączonych pod wniosek zakupowy. •Poprawiono wyliczanie kwot na listach modułu Wnioski zakupowe. Kwota nie jest przeliczana według kursu, tylko pobierana jest suma zapisów PLN z tabeli VAT dla faktur zakupu. •Poprawiono widok kolumn Szacowana kwota w PLN i Faktury w PLN na listach modułu Wnioski Zakupowe. •Poprawiono raport UMOWY: BAZA UMÓW wykorzystywany w aplikacji Umowy, zakładka BAZA UMÓW. Usunięto problem duplikowania się wpisów na liście umów. •Poprawiono wyświetlanie załączników umowy i aneksów w aplikacji Umowy. •Poprawiono sposób ustawiania automatycznego statusu tworzonej umowy. •Poprawiono wyświetlanie informacji o imporcie umów. •Poprawiono domyślny kod statystyczny z R83 na A60 w Płatnościach. |
Udoskonalenia •Dodano możliwości edycji cech na dokumencie faktury zakupu z ustawień aplikacji.
Poprawki •Poprawiono przycisk akcji przy wyborze grupy podczas konfiguracji etapu w ścieżce procesu obiegu Faktury Zakupu. Wcześniej przycisk otwierał okno zarządzania grupami, obecnie wywołuje akcję dodawania nowej grupy w ramach aplikacji. •Poprawiono instalację szablonów księgowań w Eksporterze.
|
Udoskonalenia •Dodano generowanie rozbudowanych księgowań dotyczących delegacji. Dodano następujące kategorie (do już istniejących): ewidencja przebiegu pojazdu, ryczałt za przejazdy, ryczałt za noclegi. Dla każdej z tych kategorii można skonfigurować osobne konto księgowe (RK). Dana kategoria jest widoczna na księgowaniu w momencie, gdy na podsumowaniu delegacji wartości jest różna od zera. •Zwiększono limit czasu wykonania operacji generowania zapisów księgowych. |
Udoskonalenia •Zmieniono sortowanie dat w filtrze roku podczas wyświetlania dokumentów. Obecnie lata będą sortowane malejąco, czyli rok bieżący będzie znajdował się na górze listy.
Poprawki •Poprawiono odświeżanie dokumentu pełnomocnictwa. •Poprawiono błąd szablonu plakietki delegacji w workflow na pulpicie użytkownika. |
Udoskonalenia •Dodano możliwość zarządzania właścicielem samochodu prywatnego w Delegacjach. •Dodano Kody statystyczne NBP wraz z zapisami (instalowane podczas instalacji / aktualizacji aplikacji) w ustawieniach aplikacji Płatności. •Dodano do sekcji Płatności → Słowniki przycisk uruchamiający konfigurację kodów statystycznych •Zmodyfikowano raporty aplikacji Płatności. W sekcji Płatności dodano ukryta kolumnę kod statystyczny, oraz dodano filtr do sekcji Transakcja pt. KOD STATYSTYCZNY. •Zmodyfikowano okno edycji danych dodatkowych płatności. Dodano listę wyboru kodu statystycznego oraz pole dodawania dodatkowego opisu. Pole jest aktywne tylko w przypadku, gdy w konfiguracji kodów statystycznych zostanie oznaczone pole Dodatkowy opis. •Zmodyfikowano podgląd szczegółów płatności. Dodano wiersz dotyczący Kodu statystycznego w sekcji Informacje dodatkowe. Przycisk edycji został przeniesiony na wysokość nagłówka sekcji Informacje dodatkowe. •Dodano do eksportu płatności SEPA oraz zagranicznych Alior Banku eksport kodu statystycznego.
Poprawki •Poprawiono wyświetlanie danych w aplikacji Płatności. |
Poprawki •Poprawiono import umów z pliku arkusza kalkulacyjnego. Poprawce podlegał import kolumn: waluta, druga strona umowy (klient zewnętrzny) oraz zakładka finansowe. •Poprawiono wyświetlanie formularza dodawania/edycji dokumentu pełnomocnictwa. Nie następuje otwieranie nowego okna tego samego dokumentu. •Poprawiono dodawanie i zapisywanie pełnomocnictwa. Zapisywanie działa poprawnie zarówno z poziomu modułu Umowy oraz modułu Dokumenty. •Poprawiono wizualizację zakładki Cechy na sprawie Umowy. Przed zmianą przy dużej ilości cech nie wszystkie były widoczne. Po modyfikacji jest możliwość przewinięcia treści zakładki i podgląd wszystkich cech na umowie. •Poprawiono dodawanie załącznika do umowy na zakładce Podsumowanie sprawy umowy w module Umowy > Baza Umów. Problem występował w przypadku istnienia więcej niż jednej grupy prawników. Po poprawce obie grupy są uprawniane do dokumentu. •Poprawiono dodawanie nowej umowy w przypadku włączenia wielofirmowości, dla użytkowników, którzy nie widzą pluginu wyboru jednostki rozliczeniowej na pasku zadań. Przed poprawką użytkownik nie miał możliwości wyboru jednostki rozliczeniowej, obecnie ustawiana jest domyślna jednostka rozliczeniowa zalogowanego użytkownika. •Poprawiono weryfikację wyboru teczki/kategorii na umowie. •Usunięto przywracanie grupy UMOWY - Nadzór nad Archiwum jako zarządzającej kategorią po wykonaniu edycji ustawień kategorii. |
Udoskonalenia •Dodano uprawnienia do modułu Karty RCP (Rejestru Czasu Pracy) w aplikacji Czas Pracy. Grupa CZAS PRACY - DOSTĘP pozwala na korzystanie z modułu i zarządzanie kartami czasu pracy na podstawie uprawnień do struktury organizacyjnej. Grupa CZAS PRACY - ZARZĄDZANIE pozwala na korzystanie z modułu i zarządzanie kartami czasu pracy wszystkich pracowników niezależnie od uprawnień do struktury organizacyjnej. •Dodano możliwość zarządzania właścicielem samochodu prywatnego w Delegacjach.
Poprawki •Poprawiono właściwe ustawianie statusu dokumentu w przypadku, gdy faktura zostaje odrzucona na etapie akceptacji zarządu. •Poprawiono działanie reguł map akceptacji w przypadku, gdy akceptantów jest więcej niż dwóch, a faktura mogła podlegać autoakcpetacji przez jednego z nich. •Poprawiono ścieżkę do pliku z logo firmy w raportach PDF w aplikacji Projekty. |
Udoskonalenia •Zmieniono opcję pola Reguła wyboru budżetu w Ustawienia aplikacji > Wnioski > Formularze i kategorie na etapie Wybór budżetu z Przełożony wnioskującego lub on sam na Przełożony wnioskującego lub on sam (jeżeli nie ma przełożonego).
Poprawki •Poprawiono obsługę przypadku, gdy pracownik, od którego kopiuje się uprawnienia został usunięty. •Poprawiono działanie kreatora przydzielania do stanowiska które było obejmowane wcześniej przez innego użytkownika, a jego uprawnienia są kopiowane na nowego użytkownika. Dodano sprawdzanie zakresu dat określające czas pracy użytkownika na wybranym stanowisku. •Obsłużono komunikat błędu problemu pobrania definicji tokena w generowanych danych księgowych. Dodano informację, gdzie poszukiwać błędnych definicji. •Poprawiono sposób doinstalowywania brakujących szablonów księgowań. •Poprawiono komunikat w przypadku błędnego odczytu danych w kreatorze importu modelu księgowego. •Poprawiono działanie uprawnień do edycji pola Wnioskujący na Wniosku zakupowym zgodnie z konfiguracją formularza oraz poprawiono dodawanie i edycję wniosku jeśli tworzący wniosek nie znajduje się w grupie użytkowników, którzy mogą składać wnioski, a na formularzu zablokowana jest możliwość edycji pola Wnioskujący. •Poprawiono pisownię zwrotu Wniosek niefinansowy. |
Udoskonalenia •Dodano szablon eksportu płatności krajowych Credit Agricole (w tym z podzieloną płatnością). •Dodano wyświetlanie ostrzeżenia dotyczące wielkości pliku. Ostrzeżenie wyświetla się się nad linkiem do pobrania pliku eksportu płatności w przypadku przekroczenia 10MB wagi pliku eksportu. Komunikat nie pojawia się dla plików ZIP.
Poprawki •Zmieniono opis opcji w polu "Możliwość realizacji wniosku przez wnioskującego:" w konfiguracji etapu Wnioskowanie w formularzu Wniosku zakupowego. Było: "TAK - Wszystkie wnioski oznaczone jako 'Zakup własny', pole widoczne tylko do odczytu". Jest: "TAK - Wszystkie nioski realizowane jako 'Zakup własny'". •Poprawiono procedurę obiegu wniosku zakupowego. •Poprawiono działanie opcji "Procent akceptacji wymagany do zatwierdzenia etapu" na etapie Akceptacji Zarządu w Fakturach zakupu. •Poprawiono akceptacje według reguł map akceptacji w Fakturach zakupu. •Poprawiono generowanie zawartości pliku eksportu do banku BNP Paribas dla przelewów krajowych (PLI). Kodowanie treści pliku to windows-1250. |
2022-09-21 (Zmiany w Eksporterze)
Nowe Tokeny dla definicji szablonów księgowań Dla szablonów księgowań w Eksporterze dodano tokeny dotyczące opisów słowników występujących na pozycjach kosztów.
Edycja zapisów w dokumencie na zakładce Księgowe Dodano możliwość edycji oraz dodawania zapisów księgowych w zakładce Księgowe na dokumencie faktury. Po kliknięciu przycisku Edytuj dodanie zapisów księgowych jest możliwe tylko dla grup zapisów, których wartości nie bilansują się. Dodawanie nowych zapisów możliwe jest po wcześniejszym dodaniu grupy zapisów, które dodane są o zerowych wartościach. Każdy zapis jest dostępny do edycji i usunięcia.
Dla każdego zapisu przyciskiem można dodać wymiarowanie, które także podlega edycji i dodawaniu.
Zmiany wprowadzone ręcznie oznaczone są znakiem R.
Ponowne wygenerowanie danych księgowych spowoduje usunięcie zmian wprowadzonych ręcznie.
Rodzaj zapisu - księgowanie automatyczne / księgowanie ręczne na życzenie. Dodano w Eksporterze ustawianie oznaczenia rodzaju zapisu równoległego (księgowanie automatyczne oraz księgowanie ręczne na życzenie) stosowanego w systemie Symfonia.
Oznaczenie zapisu podstawowego w ten sposób jest nie skutkuje utworzeniem powiązanych księgowań równoległych. Oznaczenie zapisów ma jednak wpływ na identyfikację księgowań jako równolegle na życzenie lub automatyczne przy eksporcie do Symfonii.
Eksport/import szablonów księgowych Dodano możliwość eksportu oraz importu szablonów księgowych z pliku, aby konfiguracja szablonu wykonana na jednym środowisku mogła zostać przeniesiona na inne.
Zobacz: Import/Eksport szablonów księgowań >>
Szablon księgowania dla jednostki rozliczeniowej Dodano możliwość powiązania szablonu generowania danych księgowych z jednostką rozliczeniową.
Dezaktywacja szablonu księgowania Dodano możliwość wyłączenia szablonu generowania danych księgowych. Szablon taki oznaczany jest jako Nieaktywny, a jego użycie, edycja i podgląd nie jest dostępny.
Mogą występować także szablony: •Aktywne preinstalowane, które wynikają z źródłowej konfiguracji zainstalowanej aplikacji Eksporter. Szablony takie nie są możliwe do edycji, ale podgląd ich konfiguracji jest dostępny. Szablon taki można sklonować. Zostanie on zapisany jako Aktywny klienta. •Aktywne klienta, zdefiniowane dla klienta, które są szablonami utworzonymi ręcznie lub na podstawie sklonowanych i zaimportowanych innych szablonów. Ich edycja jest możliwa.
Oznaczanie dokumentów korygowanych dla eksportu w formacie 3.0 Dodano sekcję Dokument korygowany do sekcji Dokument do eksportu w pliku w formacie v3. Sekcja jest dostępna wyłącznie dla dokumentów korekt. |
Poprawki •Poprawiono przypisywanie jednostki rozliczeniowej do faktury zakupu na podstawie umiejscowienia w strukturze organizacyjnej pracownika wprowadzającego fakturę. •Poprawiono wybór analityk we wnioskach zakupowych w kontekście jednostki rozliczeniowej. |
Udoskonalenia •Dodano Active Folder umożliwiający edycję dokumentów (załączników np. Word, Excel) bez ich pobierania na dysk lokalny. Komponent znajduje się do pobrania w Centrum > Narzędzia > Komponenty.
Poprawki •Poprawiono wyświetlanie informacji o kosztach na plakietce akceptacji faktury widocznej w workflow. •Poprawiono wyświetlanie właściwej osoby w rejestrze uprawnionych do słownika dodatkowej analityki w aplikacji Faktury Zakupu. |
Poprawki •Wyłączono błędną symulację akcji Drag&Drop w zakładce Zadania w aplikacji Projekty. •Poprawiono raport Czas wykonania w aplikacji Faktury Zakupu. •Poprawiono obsługę zmiany ścieżki obiegu na fakturze zakupu z ścieżki manualnej na automatyczną. |
Poprawki •Poprawiono raport Czas wykonania w aplikacji Faktury Zakupu. •Poprawiono obsługę zmiany ścieżki obiegu na fakturze zakupu z ścieżki manualnej na automatyczną. |
Udoskonalenia •Dodano do procedury obiegu projektu umowy nr 2 możliwość przypisania do realizacji etapów związanych z przygotowaniem umowy do podpisu użytkownika innego niż osoba odpowiedzialna za projekt umowy.
Poprawki •Poprawiono walidację numeru NIP z przedrostkiem PL. •Poprawiono otwieranie skanu faktury poprzez przycisk Skan faktury na plakietce akceptacji na workflow użytkownika. •Poprawiono import kosztów z pliku xlsx w zakresie obsługi kolumny Stawka VAT. •Poprawiono tworzenie użytkownika z istniejącego w zakresie uprawnień do słowników RK, MPK, projektów i dodatkowych analityk. Tworzony w ten sposób użytkownik nie będzie miał kopiowanych uprawnień do tych słowników z użytkownika wzorcowego. •Poprawiono błędy podczas wybierania rodzaju kosztu na oknie dodawania pozycji kosztowej faktury. •Poprawiono walidację duplikatu numeru umowy. Wykrywanie duplikatu wykonywane jest w ramach danej teczki i kategorii. W innej teczce ten sam numer umowy może występować. •Poprawiono obsługę zabezpieczeń należytego wykonania umowy poprzez dodanie możliwości usunięcia wprowadzonego zabezpieczenia - dodano osobny przycisk usuwający dane dotychczasowej definicji. •Zmodyfikowano wizualizację zakładki Finansowe na Umowie dla faktur, w przypadku braku zdefiniowanych zabezpieczeń należytego wykonania umowy. •Poprawiono eksport wniosków zakupowych do pliku xlsx w zakresie uzupełniania wartości wniosku jako 0,00zł w przypadku, gdy szacowana wartość wniosku nie została określona. •Poprawiono konfigurację szablonu numeracji wniosków zakupowych. |
Udoskonalenia •Dodano możliwość wyboru waluty rachunku dodanego do rozliczenia delegacji bezpośrednio na liście rachunków. •Wyłączono uruchamianie procedury na fakturze zakupu stanowiącej koszt delegacji. •Na potwierdzeniu wykonaniu zadania dodano możliwość wyświetlenia kalendarza i listy godzin po kliknięciu na datę i godzinę. •Ujednolicono wygląd przycisków na formularzach.
Poprawki •Poprawiono zapisywanie edytowanej wartości VAT na pozycji faktury. •Poprawiono problem z załadowaniem się pulpitu po otrzymaniu potwierdzenia wykonania zadania. •Poprawiono wyświetlanie dokumentów na listach w sprawach dla typów dokumentów, które były wyłączone np. delegacja lub wniosek. •Poprawiono kreator tworzenia nowego użytkownika w zakresie tworzenia nowego stanowiska. •Poprawiono błędne wysyłanie powiadomień systemowych w formie nowej wiadomości. •Poprawiono błąd pozwalający na wprowadzanie w Czasie Pracy kilku obecności w tym samym dniu. •Poprawiono wyliczenia wartości wniosków i zamówień oraz wizualizację szczegółów podglądu wniosków i zamówień na liście budżetów MPK. •Poprawiono wyświetlanie powiązanych linii budżetowych MPK oraz Pracowników. •Poprawiono obsługę budżetów pracowniczych jako możliwych do powiązania z Wnioskiem Zakupowym. |
Udoskonalenia •Dodano mechanizm dodawania uprawnień dla umów znajdujących się w kategorii. Mechanizm dostępny jest pod przyciskiem Nadaj uprawnienia do spraw z poziomu konfiguracji kategorii w ustawieniach aplikacji Umowy. Zastosowanie mechanizmu spowoduje dodanie nowych osób do uprawnionych do umowy na podstawie kategorii w jakiej umowa się znajduje z domyślnymi uprawnieniami na kategorii. Uprawnienia wcześniej nadane użytkownikom na umowach nie ulegną zmianie. •Udoskonalono widok ustawień teczek i kategorii w ustawieniach aplikacji Umowy. •Zmieniono nazwę przycisku na kategorii umowy z Zarządzaj uprawnieniami na Definicja uprawnień. •Zmodyfikowano procedurę numer 2 przeglądu dokumentu umowy. Dodano warunek weryfikujący, czy na dokumencie umowy lub aneksie jest ustawiony rodzaj umowy, który zawiera ustawioną grupę kwalifikującą. Usunięto sprawdzenie na etapie wprowadzania, czy wskazana jest grupa kwalifikująca na rodzaju umowy.
Poprawki •Poprawiono przeliczanie wartości do zapłaty faktur na zakładce Podsumowanie. Dotychczas kurs waluty był wyliczany, teraz po zmianie najpierw pobierany jest kurs średni przypisany do faktury. W przypadku braku przypisanego kursu kurs waluty jest wyszukiwany w tabeli kursów walut.\ •Poprawiono przeliczanie wartości do zapłaty faktur na zakładce Podsumowanie w Kalendarzu płatności. Dotychczas kurs waluty był wyliczany, teraz po zmianie najpierw pobierany jest kurs średni przypisany do faktury. W przypadku braku przypisanego kursu kurs waluty jest wyszukiwany w tabeli kursów walut. •Poprawiono wyświetlanie powiązanego dokumentu korekty i noty korygującej na fakturze źródłowej. •Poprawiono możliwość wyłączenia powiadomień z etapu Opisu Merytorycznego i Akceptacji w w procesie obiegu faktury zakupu. •Poprawiono generowanie sekcji płatnika w pliku w formacie PLA dla przelewów SEPA / Zagranicznych. •Poprawiono wyświetlanie załączników na zakładce Podsumowanie sprawy typu Umowa. •Poprawiono wyświetlanie projektów umowy w zakładce aplikacji Umowy. •Poprawiono generowanie załącznika do umowy na podstawie umowy, opis załącznika jest przenoszony 1:1 z opisem na umowie. •Poprawiono edycję dokument umowy i aneksu po ich zapisaniu. •Poprawiono edycję umowy. Dodawanie uprawnień jest aktywne tylko podczas tworzenia nowej umowy. Dla takiej umowy ustawiane są uprawnienia z przypisanej teczki/kategorii. Dla edycji uprawnienia do sprawy umowy pozostają bez zmian. •Poprawiono przypisywanie uprawnień do sprawy Umowy.
Wycofano zmianę: Poprawiono sposób generowania opisów do pliku w formacie v3. Z opisów zostanie usunięty znak #.
|
Udoskonalenia •Dodano możliwość wprowadzenia budżetu MPK bez wskazywania RK. Dodatkowo istnieje możliwość wyłączenia wprowadzania RK na budżetach MPK (w konfiguracji: Ustawienia Aplikacji > Budżety > Konfiguracja). Jeżeli ustawienie Dostępność RK na budżetach MPK jest nieaktywne, to w widoku budżetów MPK nie pojawia się kolumna RK. •Dokonano zmian w zakresie wyglądu ustawień aplikacji Projekty, prezentowania portfela projektów oraz na podsumowaniu projektu wprowadzono zmianę wyglądu podsumowań budżetu i zadań, dodano informacji o statusie i kliencie. •Dodano możliwość wprowadzenia nowej grupy i działu na formatce tworzenia teczki w ustawianiach aplikacji Projekty. •Dodano numeru projektu do widoku portfela projektu. •Dodano hurtownię danych w aplikacji Projekty, która umożliwia rozliczanie kosztu projektu z uwzględnieniem wynagrodzenia za czas pracy spędzony nad projektem oraz kosztów/przychodów faktury powiązanych z projektem.
Poprawki •Poprawiono wywołanie generowania budżetów z poziomu aplikacji Faktury zakupu. Poprawka polega na zabezpieczeniu możliwości wystąpienia braku przekazanego parametru roku budżetowego. W przypadku jego braku brany jest pod uwagę bieżący rok budżetowy. •Poprawiono pole w sekcji rejestru VAT w pliku V3 dotyczące brutto w walucie. •Poprawiono sposób generowania opisów do pliku w formacie v3. Z opisów zostanie usunięty znak #. •Zmieniono w pliku V3 nazwę pola vatBrutto na bruttoWaluta. •Poprawiono obliczanie procentowego wykorzystania budżetu w przypadku, gdy budżet wynosi 0.00. •Poprawiono obsłużenie przypadku, gdy jeden projekt powiązany jest z dwoma różnymi sprawami. •Poprawiono liczenie kosztów z korekt w wykonaniu budżetu projektu. |
Udoskonalenia •Rozszerzono domyślną politykę haseł w nowo instalowanym systemie: minimum 8 znaków, co najmniej jedna cyfra, znak specjalny, duża litera i mała litera. •Ustawiono alfabetyczne sortowanie wzorców kosztowych na liście ich wyboru podczas uruchamiana.
Poprawki •Poprawiono parametry eksportu do e-Nadawcy dla przesyłek zagranicznych. •Poprawiono walidację wartości pola daty z godziną poza zakresem 24 godzin. •Poprawiono wiązanie faktury zakupu korygowanej z fakturą korygującą - powiązanie nie będzie powodować zablokowania faktury korygowanej do edycji w trakcie jej obiegu. •Poprawiono komunikat informujący o zwolnieniu ze stanowiska podczas próby dodania użytkownika do stanowiska, które nie zostało wybrane. •Poprawiono sposób wyświetlania podsumowania faktur do zapłaty w Kalendarzu Płatności. •Dodano wyświetlanie kwot wg waluty wraz z podsumowaniem wartości w PLN oraz sumowanie ilości w Kalendarzu Płatności. •Poprawiono obsługę akceptacji faktur zakupu według reguły Przełożeni osób akceptujących poprzedni etap. •Poprawiono uprawnienia do modułu Kalendarz Płatności. •Poprawiono wyświetlanie na etapie opisu merytorycznego dodatkowej. Plakietka weryfikacji formalnej pomimo, że została wcześniej wykonana. •Zmodyfikowano sposób pobierania informacji o budżecie na plakietce akceptacji poprzez generowanie danych o budżecie jednorazowo, co przekłada się na przyspieszenie generowania plakietek oraz usprawnienie modułu Moje do akceptacji w aplikacji Faktury Zakupu. •Poprawiono zaliczanie do wykonania budżetu kosztów dla definicji RK zdefiniowanych np. jako 4% lub np. 401, 402, 403. •Poprawiono usuwanie linii budżetowej. •Poprawiono wyświetlanie pola wyszukiwania na zakładkach budżetów. •Poprawiono mechanizm generowania danych do powiązywania linii budżetowych na wnioskach. •Poprawiono wyświetlanie sekcji budżetów pracownika na widoku wiązania linii budżetowej na wniosku zakupowym. •Poprawiono działanie filtrów w aplikacji Budżety. •Poprawiono zliczenia kosztów do wykonania Budżetu. •Poprawiono generowanie informacji o powiązaniu wniosku z budżetem. Jeżeli wniosek nie jest powiązany z budżetem, to wyświetlana będzie informacja o braku powiązania wniosku z budżetem. W przypadku braku zainstalowanej aplikacji Budżety sekcja nie pojawia się. •Zmodyfikowano sposób wyświetlania sekcji Budżety na Wnioskach. W przypadku innych ustawień, jak konfiguracja kategorii wniosku typu BEZ BUDŻETU lub charakter niefinansowy wniosku sekcja wyświetla odpowiednie informacje. W przypadku braku zainstalowanej aplikacji Budżety sekcja nie pojawia się. •Poprawiono pobieranie linii budżetowych na potrzeby powiązania z wnioskiem zakupowym. •Poprawiono wywołanie otwarcia powiązanych wniosków z linii budżetowej. |
Poprawki •Poprawiono funkcję kopiowania delegacji. •Poprawiono przypisywanie uprawnień do sprawy dla osoby za nią odpowiedzialnej. •Poprawiono ustawienie znaku pisma wszczynającego sprawę na wydruku spisu spraw. •Poprawiono kreator importu z pliku CSV. •Poprawiono obsługę polityki haseł.
Udoskonalenia •Dodano możliwość wprowadzenia stawki diety podczas edycji posiłków na delegacji dla użytkowników z grup Delegacja – księgowość” oraz „Delegacja – Administratorzy procesu. •Odblokowano możliwość edycji stawki ryczałtów na delegacji dla użytkowników z grup Delegacja – księgowość oraz Delegacja – Administratorzy procesu. •Dodano do ustawień aplikacji Delegacje możliwość wprowadzenia stawek dla delegacji zagranicznych. •Dodano walidację numeru telefonu osoby kontaktowej. |
Poprawki •Poprawiono wyświetlanie załączników na zakładce Podsumowanie sprawy typu Umowa. •Poprawiono wyświetlanie projektów umowy w zakładce aplikacji Umowy. •Poprawiono generowanie załącznika do umowy na podstawie umowy, opis załącznika jest przenoszony 1:1 z opisem na umowie. |
Udoskonalenia •Dodano weryfikację numeru konta bankowego przypisanego do pracownika podczas tworzenia płatności do pracownika. •Dodano wyświetlania faktur opłaconych przez pracownika ze środków własnych w aplikacji Płatności. •Dodano funkcję Ustaw MPP na zakładkach dotyczących Faktur zakupu w aplikacji Płatności opcję uruchamianą z paska zadań oraz menu kontekstowego. •Poprawiono komunikat wymagania potwierdzenia płatności na Czy poinformować osobę realizującą płatności w banku o konieczności dodania potwierdzenia płatności w formacie pliku np. PDF po zrealizowaniu płatności. •Dodano możliwość zarządzania wymaganiem wprowadzenia potwierdzenia płatności z poziomu konfiguracji aplikacji Płatności. •Dodano możliwość uruchomienia konfiguracji powiązania konta bankowego bezpośrednio z okna eksportu do banku. •Zmieniono w aplikacji Płatności zwrot akceptacja na zatwierdzenie w celu uniknięcia zbieżności nazw z etapem procesu obiegu faktur zakupu. •Dodano funkcję Podsumuj płatności uruchamianą z paska zadań w zakładce Do eksportu dla zaznaczonych płatności. •Dodano grupy filtrów w aplikacji Płatności: Beneficjent, Płatnik Transakcja. •Dodano do konfiguracji aplikacji Płatności możliwość zdefiniowania tytułu przelewu na podstawie wybranych predefiniowanych parametrów: numer dokumentu, termin płatności, NIP beneficjenta, symbol beneficjenta. •Dodano przycisk wywołania podsumowania zaznaczonych płatności. •Zmieniono nazwę zakładki Do zapłaty na Oznaczone do zapłaty. •Zmieniono nazwę zakładki Oczekujące na Nieoznaczone do zapłaty. •Zmieniono nazwy przycisków na fakturze w sekcji powiązania z płatnościami z Oznacz na Oznacz do płatności, Odznacz na Odznacz płatność. •Wydzielono z zakładki Zapłacone w module płatności Zapłacone dodatkowej zakładki W Banku. •Dodano zakładkę Rozliczenia z pracownikami pokazującej faktury zakupu zapłacone ze środków własnych pracowników. Faktury takie nie będą wyświetlane w pozostałych zakładkach Oznaczone do płatności oraz Nie oznaczone do płatności. •Poprawiono tworzenie i edycję płatności. •Poprawiono wyświetlanie listy utworzonych kaucji oraz wyświetlono filtry na zakładce Kaucje w aplikacji Płatności. •Poprawiono działanie funkcji Oznacz do płatności na dokumencie faktury zakupu opłaconej przez pracownika ze środków własnych. •Poprawiono walidację konta bankowego pracownika. •Poprawiono edycję płatności w zakresie ustawiania znacznika MPP. •Poprawiono szablon eksportu płatności do banku ING dla przelewów SEPA w zakresie generowania pola identyfikatora banku kontrahenta przy uzupełnieniu SWIFT/BIC. •Poprawiono generowanie plików eksportu w zakresie obsługi znaków specjalnych w nazwie kontrahenta, usuwane są znaki cudzysłowów. •Poprawiono działanie przycisków usuwania wymagania potwierdzenia płatności z menu kontekstowym oraz zmodyfikowano tekst oraz ikony w oknie ustawiania wymagania potwierdzenia płatności. •Poprawiono generowanie płatności dla wielu faktur zakupu jednocześnie. •Poprawiono obliczanie procentowego wykorzystanie budżetu w przypadku, gdy budżet wynosi 0.00. •Poprawiono wyświetlanie, otwieranie, tworzenie wniosków zakupowych w aplikacji. •Poprawiono wyświetlanie faktur zakupu w oknie zawierającym dokumenty realizujące dany budżet. •Poprawiono wizualizację RK w budżetach pracowników. •Poprawiono podsumowanie budżetów MPK w ujęciu miesięcznym oraz budżetów pracowniczych. •Poprawiono uprawnienia do usuwania linii budżetowych, posiadają je użytkownicy z grupy Zarządzanie budżetami oraz właściciele linii budżetowych. •Poprawiono wizualizację budżetów rocznych. •Poprawiono eksportowanie danych budżetów MPK. •Poprawiono wizualizację zakładki Budżety w przypadku zbyt długiej nazwy lub numeru konta. |
Udoskonalenia •Dodano możliwość określenia procentowego stopnia akceptacji dla etapu AKCEPTACJA ZARZĄDU w obiegu faktury zakupu wymaganego do zatwierdzenia etapu. Opcja dostępna tylko dla sposobu przydzielania zadań workflow jako Rozłącznie - wszyscy wybrani. •Dodano możliwość nieoznaczania faktur powyżej 15 tys. zł brutto parametrem MPP poprzez wykorzystanie ustawienia aplikacji Faktury Zakupu.
Poprawki: •Poprawiono formatkę dodania umowy. •Poprawiono instalację statusów spraw dla teczki Umowy. •Poprawiono problem z wyskakującym oknem w przypadku dodania kategorii oraz dodano brakujące ikony modułu do ustawień aplikacji. •Poprawiono dodawanie załącznika do umowy. •Poprawiono działanie okna dodawania kategorii umowy w Ustawieniach aplikacji. Dodano akcję zamykania okna w momencie kliknięcia przycisku Zapisz. •Poprawiono rejestrację umowy w bazie na podstawie projektu umowy. •Poprawiono wybór grup w ustawieniach aplikacji Wnioski zakupowe. •Poprawiono wyświetlanie, otwieranie, tworzenie wniosków zakupowych w aplikacji. •Poprawiono obsługę aplikacji Wnioski zakupowe w przypadku braku zainstalowanej aplikacji Budżety. •Poprawiono sekcję Dostawca na liście wniosków w aplikacji Wnioski zakupowe. •Poprawiono wybór grup użytkowników w polu Wnioskujący w konfiguracji aplikacji Wnioski zakupowe. |
Poprawki •Poprawiono i ograniczono wybór RK i MPK z listy dla pozycji dokumentu Zapotrzebowanie do kont z roku wystawienia zapotrzebowania. •Poprawiono przypisywanie rządnych uprawnień do grupy, która jest uprawniana do dokumentu. •Poprawiono zapisywanie stanu ustawień powiadomień na kartotece użytkownika. •Poprawiono wizualnie kreator przydzielania do stanowiska. •Poprawiono pobieranie kursów walut. •Poprawiono resetowanie etapów workflow. •Poprawiono wyświetlanie na zakładce Lista obecności osób bez odnotowanej obecności.
Udoskonalenia •Dodano możliwość oznaczenia jako załatwione wielu zaznaczonych zadań na liście w Terminarzu. W Terminarzu sprawy wyświetlanym jako lista zmieniono nazwę kolumny Kontrahent na Klient. •Udoskonalono prezentowanie informacji w powiadomieniach poprzez dodanie informacji o typie Powiadom o dokumencie. •Udoskonalono generowanie widoku praw do struktury w zakładce na kartotece użytkownika. •Dodano wstawianie numeru wersji do nazwy pobieranego pliku konkretnej wersji z zakładki Właściwości pliku > Wersje. •Dodano wyświetlanie okna wyboru miejsca pracy od razu po zalogowaniu użytkownika. •Poprawiono błąd portletu lista obecności na pulpicie. •Dodano ustawienia aplikacji Czas pracy: ustawienie domyślnego przedziału godzin pracy, możliwość wyłączenia prezentacji na wydruku listy obecności godzin pracy, ustawienie trybu ewidencji obecności (przypisz domyślne godziny po wyborze miejsca pracy, przypisz czas wejścia po wyborze miejsca pracy, przypisz czas wejścia/wyjścia po wyborze/zmianie miejsca pracy). |
Reguły akceptacji Poprawiono realizowanie reguły akceptacji Przełożony opisującego koszt (wg struktury) w przypadku, gdy akceptant należy do grupy osób wyłączonych z procesu akceptacji przełożonego.
Zmieniono opis opcji w konfiguracji etapu z Grupa osób wyłączona z procesu akceptacji przez przełożonego na Grupa przełożonych wyłączona z procesu akceptacji kosztów dodanych przez ich podwładnych.
Przełożony opisującego koszt według struktury – dla każdej osoby wyszukiwany jest przełożony w strukturze organizacyjnej, który zaakceptuje wprowadzony przez nią koszt. Opcja posiada warunek wyłączenia z procesu akceptacji kosztów wybranych przełożonych. Przykład: Jeśli chcemy, aby koszty dodane przez Dyrektora nie podlegały akceptacji jego przełożonego np. Prezesa, to do grupy wskazanej jako wyłączona z akceptacji należy dodać Prezesa. Nie będzie on otrzymywał do akceptacji kosztów dodanych przez swoich bezpośrednich podwładnych. Koszt wprowadzony przez Dyrektora nie będzie podlegał akceptacji, a etap akceptacji nie będzie realizowany.
Poprawki •Poprawiono eksportowanie budżetów do pliku Excel. •Poprawiono wizualizację wierszy budżetów. •Poprawiono automatyczne zatwierdzanie etapu Akceptacja płatności dla korekty faktury. •Poprawiono działanie automatycznej akceptacji kosztu przy zastosowaniu reguł map akceptacji. •Poprawiono sposoby przydzielania zadania workflow: rozłącznie (wszyscy wybrani), łącznie - jeden z wybranych (kto pierwszy), łącznie w obrębie działów - kto pierwszy w obrębie działu. •Poprawiono ustawianie właściwej daty zapłaty w raporcie faktur proform. •Poprawiono nadawanie statusu etapu obiegu faktury w przypadku, gdy etap realizowany jest przez więcej niż jedną osobę. |
Poprawki •Poprawiono powiadomienia o opóźnionych zadaniach workflow w zakresie zawartości oraz realizacji wysyłki. •Poprawiono nadawanie domyślnego statusu "Rozpoczęte" dla nowej sprawy. •Poprawiono sortowanie drzewka dodatkowych analityk według numeru konta. |
Udoskonalenia •Dodano automatyczne zamykanie okna edycji nowej sprawy po jej dodaniu. •Dodano przycisk tworzenia dokumentu zwrotki w module dzienniki.
Poprawki •Poprawiono brak możliwości zapisania ilości / ceny na pozycji na fakturze, jeśli stanowi rozliczenie zamówienia. •Poprawiono pobieranie pliku z logiem po imporcie pozycji zamówienia/zapotrzebowania. •Poprawiono brak przeliczania się wartości pozycji zamówienia / zapotrzebowania po imporcie z pliku. •Poprawiono błędne generowanie numeru R-ki spowodowane brakiem uzupełniania prefiksu. |
Udoskonalenia •Dodano automatyczne zamykanie okna edycji nowej sprawy po jej dodaniu. •Dodano przycisk tworzenia dokumentu zwrotki w module dzienniki.
Poprawki •Poprawiono brak możliwości zapisania ilości / ceny na pozycji na fakturze, jeśli stanowi rozliczenie zamówienia. •Poprawiono pobieranie pliku z logiem po imporcie pozycji zamówienia/zapotrzebowania. •Poprawiono brak przeliczania się wartości pozycji zamówienia / zapotrzebowania po imporcie z pliku. •Poprawiono błędne generowanie numeru R-ki spowodowane brakiem uzupełniania prefiksu. |
Udoskonalenia •Udoskonalenie procesu akceptacji faktur zakupu przez przełożonego akceptanta poprzedniego poziomu.
Poprawki •Poprawiono wybór osób z grupy do etapu akceptacji zarządu. •Poprawiono wyświetlanie plakietki odrzucenia na etapie akceptacji zarządu. |
Udoskonalenia •Automatyczne dodanie nowych użytkowników do grupy pracownicy.
Poprawki •Poprawiono błędne pomijanie drugiej akceptacji wynikającej z mapy, jeśli pierwszym akceptantem była osoba, która opisywała koszt. •Poprawiono wyświetlanie faktur do zbiorczej akceptacji. •Poprawiono wizualizację plakietki akceptacji dla przypadków, gdy akceptacja nie jest oparta o mapę akceptacji. •Udoskonalono wyświetlanie kosztów na plakietkach workflow. |
Faktury zakupu Nowe funkcje: 1.Dodano możliwość zwrotu faktury po przyjęciu jej do realizacji przez konkretną księgową. Funkcja pozwala zwrócić do ponownego przyjęcia fakturę, która została przyjęta do weryfikacji formalno-rachunkowej przez konkretną księgową.
2.Dodano zwrot do etapu WERYFIKACJA FORMALNA po wyborze ręcznym Akceptanta. W przypadku kiedy zostanie wybrana opcja [Dodatkowa akceptacja] na etapie weryfikacji formalno-rachunkowej, faktura po akceptacji powraca do etapu WERYFIKACJA FORMALNA.
3.Dodano uprawnienia do wybierania przez pracownika dodatkowych analityk na koszcie tam samo jak do MPK, Projektów i RK. Dodano możliwość nadawania uprawnień poszczególnym pracownikom lub grupom użytkowników do wskazanych dodatkowych analityk. Funkcja ta pozwala na ograniczenie wyświetlania listy dodatkowych analityk tylko do tych, do których odpowiedni pracownik lub grupa pracowników posiada uprawnienia.
4.Dodano możliwość usunięcia własnych wzorców kosztowych. Dodano możliwość usuwania wzorców kosztowych, które pracownik sam utworzył.
5.Dodano możliwość analizowania kosztów po Sprawie w Analizie Kosztów oraz OLAP. Funkcja dodaje do filtrowania pozycji analizy kosztów oraz OLAP kryterium, w którym można wprowadzić wybrana sprawę.
6.Dodano ustawienie wymagania na opisie merytorycznym rozliczenia z zamówieniem lub podłączenia umowy. Dodano możliwość skonfigurowania na procesie obiegu w etapie merytorycznym ustawienia wymagania powiązania z wnioskiem zakupowym, umową lub rozliczenie pozycji zamówienia.
7.Zmiana sposobu przypisywania osób do etapu. Możliwość wyboru Łącznie, Rozłącznie i Rozłącznie w działach.
8.Dodano możliwość skonfigurowania na procesie obiegu w etapie merytorycznym sposobu przydzielania zadania Workflow. Dostępne opcje: •Rozłącznie – wszyscy wybrani: zadanie opisu dostaną wszyscy wybrani pracownicy i wszyscy muszą potwierdzić wykonanie zadania. •Łącznie – jeden z wybranych (kto pierwszy): zadanie opisu dostaną wszyscy wybrani pracownicy, ale wykonanie zadania potwierdza tylko jeden (pierwszy) pracownik. •Łącznie w obrębie działów – kto pierwszy w obrębie działu: zadanie opisu dostaną wszyscy wybrani pracownicy, ale wykonanie zadania potwierdza tylko jeden (pierwszy) pracownik z każdego działu.
9.Dodano walidację uzupełnienia pól na etapie Opis Merytoryczny. Funkcja umożliwia skonfigurowanie walidacji pól na etapie Opis Merytoryczny.
10.Zmiana prezentacji nie uzupełnionych pól na fakturze zakupu i koszcie. Zmodyfikowano sposób prezentacji nieuzupełnionych pól na fakturze i pozycji kosztu poprzez wskazywanie wszystkich nieuzupełnionych pól.
11.Nowy proces obiegu w konfiguracji - oddzielenie tworzenia procesu ręcznego od automatycznego. Rozdzielono tworzenie procesu obiegu na proces automatyczny i proces manualny.
12.Dodano w Ustawieniach aplikacji - sprawdź na zakończeniu etapu WERYFIKACJA FORMALNO-RACHUNKOWA czy uzupełniony jest symbol na kontrahencie. W ustawieniach aplikacji w sekcji KONFIGURACJA dla etapu Weryfikacja formalno-rachunkowa dodano ustawienie „Czy weryfikować na zakończeniu etapu czy Sprzedawca ma uzupełniony SYMBOL”
13.Dodano akcji oznaczania faktury jako zablokowana do Płatności. Funkcja pozwala na oznaczenie faktury jako zablokowanej do płatności.
14.Przebudowano prezentację ustawień aplikacji. Przebudowano prezentację ustawień aplikacji oraz przeniesiono elementy związane z uprawnieniami do nowej zakładki Uprawnienia.
Usprawnienia: 1.Wyłączono blokadę ustawienia, że po Weryfikacji Formalnej musi być etap Opis Merytoryczny. Wyłączono ograniczenie modelowania procesu obiegu polegające na wymuszaniu etapu Opis Merytoryczny po etapie Weryfikacja formalna.
2.Wyłączono kolumnę (akceptował) koszt w wydruku dekretacji. Usunięto kolumnę [Koszt] na wydruku historii dekretacji faktury.
3.Dodano możliwość zmiany szablonu numeracji noty korygującej z poziomu ustawień aplikacji. Dodano możliwość modyfikacji szablonu numeracji noty korygującej. W celu edycji szablonu numeracji należy przejść do Ustawień aplikacji Faktury zakupu i w sekcji [KONFIGURACJA] odszukać opcję [Konfiguracja szablonu numeracji Noty korygującej], a następnie kliknąć przycisk [KONFIGURUJ].
4.Zmieniono sposób edycji treści noty korygującej z rejestru na dialog. Zmodyfikowano sposób edycji treści noty korygującej.
5.Zmieniono przypisanie grupy do etapu merytorycznego – grupa powinna otrzymać jeden wspólny etap, nie powinno występować dzielenie na działy.
6.Wyłączono zamykanie się formatki faktury w przypadku, gdy występuje ręczny wybór akceptanta i wybrany został ten sam użytkownik.
Poprawki: 1.#37581 - FAKTURY - na etapie opisu merytorycznego faktura ma status następnego etapu jeśli na etapie merytorycznym przypisane reguła to Pracownicy - Łącznie w działy. 2.#36571 - SOD - brak generowania numeru Noty. 3.#37571 - Poprawiono wyświetlanie OLAP. 4.#37204 - Przy pominięciu etapu "Akceptacji płatności" w przypadku opłaconej faktury, kolejny etap ma przypisaną osobę do wykonania z etapu "Akceptacji płatności". 5.#37103 - [FAKTURY] Po wybraniu opcji "Nie moja" na etapie opisu merytorycznego faktura idzie niepoprawną ścieżką. 6.#37001 - Poprawiono błąd w INVDocAcceptCommand.inc - Illegal string offset 'accorg'. 7.#36929 - Poprawiono brak możliwości edycji/dodawania kosztu na korekcie na etapie Merytorycznym. 8.#36712 - Proformy wyświetlają się na Workflow ze wszystkich spółek. 9.#36667 - Błąd przy imporcie kosztów - brak kolumny iscalc. 10.#36491 - Na plakietce akceptacji nie pojawia się informacja "ZAPŁACONO" jeśli płatność jest kartą. 11.#36571 - Nota korygująca - logo nachodzi na treść. 12.#36307 - Brak możliwości wejścia na etap KSIĘGOWOŚCI bez opisu faktury. 13.#37579 - Wyłączone ustawienie FK.ACCEPT.PURCHASE weryfikuje zgodność z zamówieniem. 14.#37576 - Błąd SQL filtrów Proform. 15.#35852 - FAKTURY - Dodano numer korygowanej faktury na wydruku noty korygującej - dodano do formatowania treści rozpoczęcie nowej linii. 16.#35852 - Błąd generowania co drugi numer w nocie korygującej. 17.#35839 - FAKTURY - brak przekazania osób na kolejny etap z etapu Księgowanie magazynowe. 18.#35710 - FAKTURY ZAKUPU - zmiana zapisu symbolu w delegacjach - zmiana odczytu na zakładce powiązanie. 19.#35517 - Akceptacja faktury zakupu jest wysyłana na stanowisko, które zostało usunięte z struktury organizacyjnej. 20.#34233 - FAKTURY - zamykanie okno dokumentu o id 0. 21.#34744 - FAKTURY ZAKUPU - zapętlenie faktury na poziomie akceptacji w przypadku reguły 'osoby akceptujące wybierane ręczne z wybranej grupy'. 22.#34509 - [FAKTURY] Utrata uprawnień do faktury u osób rejestrujących fakturę - poprawiono błąd AccesLevel. 23.#34674 - FAKTURY - poprawiono błąd przy braku waluty na formatce. 24.#34592 - FAKTURY ZAKUPU - jeśli po rejestracji jest wybór osoby akceptującej, to nie przypisuje się osoba do wykonania etapu. 25.#34665 - FAKTURY ZAKUPU - dodanie do rpm ustawienia - Czy sprawdzać na zakończeniu etapu Akceptacji czy koszt jest rozpisany w 100% ? 26.#34537 - FAKTURY ZAKUPU - komunikat o błędzie przy rejestracji faktury, która nie ma wybranego typu dokumentu. 27.#34530 - Brak ustawione zmiennej $tovalland. 28.#34556 - Sprawdzenie mapy akceptacji przy usunięciu osoby ze struktury organizacyjnej. 29.#34513 - FAKTURY ZAKUPU - umieszczenie minusa z prawej strony kwoty do zapłaty powoduje wyświetlenie komunikatu o błędzie. 30.#34517 - FAKTURY - faktura nie wchodzi do mapy akceptacji jeżeli osobą opisującą dokument na etapie merytorycznym jest administrator systemu. 31.#35550 - Automat kosztowy rozpisuje dodatkowe analityki z innych słowników dodatkowych analityk. 32.#35430 - Okno faktury nie zamyka się po przekazaniu do opisu merytorycznego.
Delegacje Usprawnienia: 1.Dodano nowy status dla akceptacji księgowej. Dodano ustawienie statusu 'W KSIĘGOWOŚCI' dla etapu SPRAWDZENIE POD WZGLĘDEM FINANSOWYM.
2.Dodano do Delegacji menu z Historią dokumentu. Dodano do menu delegacji opcję Historia dokumentu.
Poprawki: 1.#37326 - Poprawiono przy tworzeniu delegacji odczyt przełożonego osoby, przy jego braku. 2.#37010 - Kopiowanie delegacji - brak pola tekstowego Skąd, Dokąd. 3.#36858 - [Delegacje] Nie da się zmienić zlecającego. Niezależnie od wprowadzonej wartości w polu zlecającym wybierany jest przełożony. 4.#36515 - Brak przy zapisie diety, zapisu danych dla Eksportera. 5.#36513 - Brak numerów delegacji na raporcie w module po zmianie miejsca zapisu generowanego numeru. 6.#36331 - Delegacje - Nie działa mapa wyjątków akceptacji na 1 i 2 poziomie. 7.#35710 - Delegacje - zmiana zapisu symbolu wygenerowanej numeracji. 8.#35695 - Błąd generowania numeru dla Delegacji z Szablonu ogólnego dokumentów (#16171738). 9.#35647 - DELEGACJE - poprawiono generowaną kwotę do zwrotu pracownikowi. 10.#35512 - Przy kopiowaniu delegacji generuje się nieprawidłowy numer dokumentu. 11.#35384 - DELEGACJE - edycja delegacji nie uzupełnia Skąd, Dokąd jeśli pola wprowadzone są tekstowo.
Core Platform 7.137 → 7.16.7 Nowe funkcje: 1.Dodanie do historii dokumentu informacji o jego usunięciu przy wykonania akcji usunięcia wpisu z dziennika. 2.Dodano do historii dokumentu informacji o zdarzeniu wysłania załącznika przypiętego do dokumentu. 3.Możliwość uruchomienia rejestracji czasu pracy z planu dnia.
Udoskonalenia: 1.Dodanie opisu "Uprawnienia" dla przycisku Zaawansowane uprawnienia (kłódeczka). 2.Dodanie opcji Ustaw Datę końca na zadaniu.
3.Umożliwiono import użytkowników typu NO_LOGGED. 4.Dodano możliwość określania stawki VAT z więcej niż 2 miejscami po przecinku (nie więcej jednak niż 4). 5.Obsłużenie walut PLN, EUR, USD, GBP, CHF, CZK, CAD, ESP, HUF, HRK, BYN, UAH w wydruku raportu do pliku Excel. 6.Produkt - pole koszt - wyświetlanie do 6 miejsc po przecinku. 7.Wyłączenie blokady edycji faktury, jeśli powiązana delegacja ma status FINAL.
8.Dodanie sortowania pracowników alfabetycznie na liście podczas przekazywania dokumentu. 9.Koszt na pozycji zamówienia rozbudowany o dodatkowe analityki. 10.Tabela kosztów i przychodów - zapis danych kwotowych także w kolumnach dla waluty bazowej (PLN).
Poprawki 1.Optymalizacja eksportu raportu do Excel. Obsłużono również przypadek, kiedy proces apache rozłącza się z procesem php (HttpCode 504) poprzez dodatkowe żądanie co 5 sekund, które sprawdza czy plik jest już gotowy. Jeżeli tak to pobiera i zamyka dialog progressbar`a w przeciwnym wypadku czeka kolejne 5 sekund. (#16166664). 2.Poprawiono wydruk historii dokumentu. Przy próbie wydruku historii kolejnych dokumentów z listy, drukuję się cały czas ten sam dokument. (#16158533). 3.AppStore – Poprawiono błąd związany z brakiem możliwości akceptacji zamówień, które są bez pozycji. 4.Usunięcie dodawania wpisu do historii pisma wychodzącego w przypadku modyfikacji daty wysyłki na wpisie dziennikowym. (#16186234). 5.Poprawiono problem z importem dodatkowych analityk. (#16175563). 6.Zmiana roku obrachunkowego na formatce kosztu nie wpływa na wyświetlaną listę dodatkowych analityk. (#16189588). 7.Poprawiono prezentowanie listy na formatce zaawansowanego wyszukiwania dla dodatkowych analityk typu "ADVANCED". Lista prezentuje teraz treść spójną z listą wyboru na formatce kosztu (prezentuje również gałęzie nie tylko liście słownika) (#16191360). 8.Poprawiono wydruk historii dokumentu. Przy próbie wydruku historii kolejnych dokumentów z listy, drukuję się cały czas ten sam dokument. (#16158533). 9.Naprawiono powiadomienia o opóźnionych zadaniach workflow, które były błędnie wysyłane do procedur odpiętych od dokumentu/sprawy (#16203321). 10.Poprawiono błąd, który w kreatorze importu kosztów objawia się pobraniem pliku dowload.htm zamiast pliku typesofvcosts_import_error.log (#16183356). 11.Usunięcie nadmiarowych spacji z widoku addresses_view (#16184851). 12.Poszerzono kolumnę id dla listy typów dokumentów księgowych. (#16183533). 13.Przywrócenie formatowania kolumny do statusu (#16180801). 14.Naprawiono problem z importem dodatkowych analityk #16175563. 15.Poprawiono błąd, który w przypadku nieprawidłowej licencji zabraniał logowania (n+1) użytkowników (gdzie "n" to liczba brakującej liczby użytkowników licencji). (#96774163). 16.Poprawiono błąd przy przepisywaniu analityk między latami (#16187930). 17.Przywrócono formatowanie kolumny z ID statusu na reprezentację tekstową (#16180801). 18.Poprawa zapisu formatki kosztu po kliknięciu OK w przypadku przekroczenia sumy kosztów na fakturze (okno nie powinno się zamykać). 19.Poprawiono błędne wyświetlanie ikonki w polu Klient w sprawie - dla osoby fizycznej widać ikonkę firmy. 20.Usunięto błąd - przesunięcie zadania na wykresie Gantt'a skraca czas jego trwania. 21.Poprawiono funkcję "Wyślij pocztą elektroniczną", nie dodaje już automatycznie odbiorcy. 22.Dodano zdarzenia cykliczne w planie dnia. 23.Poprawiono generowanie numeru faktury sprzedaży wg daty wystawienia (wcześniej według daty sprzedaży) 24.Kreator wydruku książki pocztowej - poprawki graficzne. 25. Naprawiono problem z ograniczeniem do zakresu przy wydruku dziennika.
Płatności 3.34.8 → 3.34.16 Poprawki: 1.Poprawiono generowanie danych adresu beneficjenta płatności w przypadku, gdy dane adresowe nie są kompletne. Problem występował, gdy brakowało np. ulicy oraz kodu pocztowego. 2.Poprawiono widoczność przycisków Oznacz / Odznacz fakturę do płatności. Przyciski dostępne są wyłącznie dla grupy Płatności – zarządzanie. 3.Poprawa i udoskonalenie tworzenia i edycji płatności. Zmodyfikowano formatkę uproszczonej płatności. 4.Poprawiono zwrot płatności do eksportu. Podczas zwrotu od kwoty zapłacono odejmowana jest kwota płatności.
Umowy 2.42.5 → 2.46.4 Nowe funkcje: 1.Dodanie znaczników szablonów dat dla Umów
2.Umożliwienie wyboru grup przypiętych do struktury organizacyjnej jako grup uprawnionych do dodawania umów w teczce. 3.Aneks umowy - możliwość wpisania własnego numeru aneksu.
Udoskonalenia: 1.Dodano walidację na polu 'Nr umowy' i 'Nr umowy klienta' na formatce dodawania umowy i aneksu. Przed zapisem sprawdzane jest czy dla wprowadzonych stron umowy nie została już dodana umowa o takim samym numerze.
Poprawki: 1.Poprawiono szablon wyświetlania umowy. Zabezpieczono wyświetlanie przed brakiem danych w rejestrze Dane umowy. Poprawiono walidację numeru umowy wprowadzonego przez klienta na formatce Umowy. Poprawiono zapisywanie danych umowy do rejestru Dane umowy. Poprawiono kwerendę zakładki Projekty umów. Dotyczy wyświetlania klienta z umowy (sprawy) dla dokumentu typu aneks. (#16162944) 2.Poprawiono tworzenie nowej umowy. Usunięto wymaganie wybrania jednostki rozliczeniowej, jeżeli w systemie nie ma zdefiniowanych jednostek rozliczeniowych. 3.Poprawiono błąd przy imporcie umów bezterminowych. 4.Brak możliwości dodania kategorii lub teczki, jeśli teczka 41 została usunięta i założona na nowo. 5.Poprawiono błędnie otrzymywane powiadomienia - otrzymywał pracownik, który nie ma dostępu do umowy. (#16183523). 6.Poprawiono błąd - dodawana umowa z długim okresem obowiązywania dodaje się ze statusem zakończona. 7.Usunięto błąd - widoczna na filtrze umów usunięta teczka. 8.Usunięto błąd - Po utworzeniu umowy z przeglądu umowy nie generuje się numer umowy.
Pipeline 1.10.2 → 1.12.14 Nowe funkcje: 1.Automatyczne opublikowanie teczki w dziale, jeśli jest jeden dział w strukturze organizacyjnej.
Udoskonalenia: 1.Dodano filtr KLIENCI w rejestrze ofert i zamówień. 2.Modyfikacja danych prezentowanych w zakładce ZAPYTANIA w Pipeline - dodanie Daty wpływu i Daty zapytania z maila.
Poprawki: 1.Poprawiono - w zakładce "pipeline - czas" nie działa drag&drop na wygraną/przegraną. 2.PIPELINE - błąd w zakładce dashboard - brak widoczności filtrów 3.Poprawiono - Moduł Pipeline - zakładka - raport ZAPYTANIA, nie dodaje dokumentu źródłowego. 4.Poprawiono - Brak filtrów w aplikacji na zakładkach czas i fazy. 5.PIPELINE - Wprowadzono ograniczenie widoku spraw do uprawnionych na widokach FAZY i CZAS 6.Pracownik widzi zamówienia, oferty i zapytania, do których spraw nie Fma dostępu. Dodano sprawdzenie czy pracownik ma przynajmniej uprawnienie (r) na sprawie powiązanej z prezentowanym dokumentem.
ERP Exchange 6.8.7 → 6.9.11 Udoskonalenia: 1.Modyfikacja sposobu generowania zapisów księgowych. Zmiana polega na modyfikacji sposobu przygotowania danych źródłowych do celów generowania rejestrów VAT i zapisów księgowych. Dane źródłowe są generowane przed rozpoczęciem generowania danych księgowych (poprzednio były generowane w trakcie), uzgadniane ze sobą. Na podstawie tych danych źródłowych znajdujących się w pamięci sesji generowane są dane. Takie podejście pozwoli na prawidłowe przeliczanie danych do generowania zapisów księgowych, w szczególności tych z podziałem VAT (uwzględniono również podziały typu V, N, D) oraz z generowaniem przeciwstawnego rejestru VAT.
Poprawki: 1.Poprawiono generowanie zapisów rejestrów VAT w walucie. Nie generowała się wartość rejestru VAT w PLN, gdy w tabeli rozpisu stawek VAT uzupełniona jest kwota w PLN. 2.Poprawiono generowanie rejestrów VAT w przypadku wskazania rejestrów we tabeli VAT w nagłówku faktury. Dotyczy to również faktur z podziałem VAT. 3.Poprawiono generowanie kwot VAT. Eksporter nie zaokrągla obecnie wartości do liczby całkowitej. 4.Poprawiono generowanie zapisów wymiarów w przypadku skonfigurowania analitycznego stylu zapisów wyświetlanie tychże w przypadku, gdy konto grupujące występuje na więcej niż jednym zapisie księgowym. 5.Poprawiono wyświetlanie na listach w konfiguracji rejestrów VAT, które nie są przypisane do jednostki rozliczeniowej dla konfiguracji w jednostkach rozliczeniowych. Jeżeli jednostka rozliczeniowa jest wskazana, to widoczne są rejestry bez jednostki rozliczeniowej oraz dla wskazanej jednostki rozliczeniowej. (#16189655). 6.Dodano zabezpieczenie przed brakiem danych z tabeli rozbicia stawek VAT podczas generowania zapisów rejestrów VAT. 7.Poprawiono generowanie przeciwstawnych rejestrów VAT dla faktur zakupu z podziałem i bez podziału VAT, zarówno ze wskazaniem rejestrów VAT na typie dokumentu księgowego oraz w tabeli VAT. 8.Poprawiono wizualizację zapisów wymiarów dla księgowań na to samo konto księgowe. (#16186361) 9.Poprawiono generowanie danych księgowych dla podzielonego VAT-u typu V, czyli Vat w dekret VAT. Zweryfikowano generowanie innych typów podzielonego VAT typów D (Vat w dodatkowy dekret) i N (Vat w dekret Netto). 10.Poprawiono generowanie danych księgowych dla faktur w walucie z wieloma kosztami z podziałem VAT (#16195236). 11.Poprawiono generowanie zapisów z kwerendy SQL. 12.Poprawiono generowanie opisów pozycji kosztowych z wykorzystaniem tokenów. (#16190295) 13.Poprawiono generowanie zapisów księgowych dla podziału typu V. Problem polegał na pobieraniu złej wartości VAT-u do zapisu VAT z nagłówka.
Zakupy 3.10.6 → 3.11.1 Poprawki: 1.Poprawiono obsługę mapy akceptacji o uwzględnienie opcji „Wystarczy akceptacja jednej osoby” 2.Dostęp do bazy produktów wraz z aplikacją Zakupy 3.Możliwość anulowania dok. Zapotrzebowań
Rejestr poprawek Core – rejestr poprawek:
Delegacje–rejestr poprawek:
Faktury zakupu–rejestr poprawek:
Umowy–rejestr poprawek:
Płatności –rejestr poprawek:
Eksporter–rejestr poprawek:
Budżety–rejestr poprawek:
Wnioski–rejestr poprawek:
Projekt–rejestr poprawek:
|