Sprawy > Zakładanie nowej sprawy

Drukuj

Zakładanie nowej sprawy

Sprawy rejestrowane są w teczkach. Aby założyć nową sprawę, w drzewku w panelu Teczki wybieramy teczkę, po czym klikamy ikonę Nowa sprawa w Pasku narzędzi. Teczki na drzewku oznaczone są ikoną ico_sod_folder .

 

img_sod_141

 

Następnie wypełniamy formularz i klikamy przycisk Zapisz. Do utworzenia sprawy niezbędne jest wypełnienie pól: Nazwa, Teczka, Typ sprawy oraz Odpowiedzialna/y.

 

img_sod_142

 

Sprawy możemy tworzyć jedynie w teczkach, do których mamy dostęp.

 

Dostęp do nowo dodanej sprawy uzyskują automatycznie wszyscy użytkownicy posiadający dostęp do teczki, w której sprawa została utworzona.

 

Sprawy można zakładać również:

– w module Dokumenty poprzez dołączanie do sprawy.

– klikając ikonę ico_sod_plus w polu Numer sprawy w formularzach dodawania elementów takich jak zdarzenia czy dokumenty.

– w zakładce Sprawy w Kartotece klienta.

 

W powyższych przypadkach korzystamy z podstawowego formularza tworzenia nowej sprawy.