Sprawy rejestrowane są w teczkach. Aby założyć nową sprawę, w drzewku w panelu Teczki wybieramy teczkę, po czym klikamy ikonę Nowa sprawa w Pasku narzędzi. Teczki na drzewku oznaczone są ikoną .
Następnie wypełniamy formularz i klikamy przycisk Zapisz. Do utworzenia sprawy niezbędne jest wypełnienie pól: Nazwa, Teczka, Typ sprawy oraz Odpowiedzialna/y.
Sprawy możemy tworzyć jedynie w teczkach, do których mamy dostęp.
Dostęp do nowo dodanej sprawy uzyskują automatycznie wszyscy użytkownicy posiadający dostęp do teczki, w której sprawa została utworzona.
Sprawy można zakładać również:
– w module Dokumenty poprzez dołączanie do sprawy.
– klikając ikonę w polu Numer sprawy w formularzach dodawania elementów takich jak zdarzenia czy dokumenty.
– w zakładce Sprawy w Kartotece klienta.
W powyższych przypadkach korzystamy z podstawowego formularza tworzenia nowej sprawy.