Delegacje > Rozliczenie delegacji > Rachunki / Faktury | | Drukuj |
Dodatkowe koszty, na które mamy rachunek bądź fakturę możemy podpiąć pod delegację. Służy do tego zakładka Rachunki.
W tym z menu rozwijanego przyciskiem wybierz kategorię, której dotyczy faktura. Wybór kategorii dodaje dokument typu Faktura VAT, dla którego w kolumnach:
•Pozycja – wprowadź opis dokumentu.
•Wartość – wprowadź kwotę dokumentu.
• (zalicza się do kosztów delegacji) – odznacz jeśli nie chcesz aby faktura wliczała się do kosztów delegacji.
• (zapłacono ze środków własnych lub zaliczki) – odznacz jeśli do zapłaty nie została wykorzystana zalicza ani środki własne.
Faktura wprowadzona do systemu od strony delegacji zawsze będzie wliczana do delegacji dla takiego dokumentu, zostanie też wyłączona procedura obiegu faktury. Faktura dołączona do delegacji automatycznie oznaczona jest jako nie będącą do rozliczenia z pracownikiem, ponieważ faktura wprowadzona od modułu Faktury ma uruchomioną procedurę obiegu faktury, czyli będzie księgowana osobno. Przykładowo faktura za Hotel została wcześniej opłacona przez Firmę i dołączona do delegacji.
Dokumenty domyślnie wprowadzane są w złotówkach. Aby zmienić walutę dokumentu, zaznacz go na liście i kliknij przycisk aby otworzyć podgląd dokumentu, gdzie na zakładce Szczegóły można m.in. wybrać walutę.
Pasek narzędziowy
Dołącz istniejącą fakturę –- przycisk pozwala na wyszukanie i dołączenie faktury już wprowadzonej do systemu np. Hotel, który wcześniej został opłacony. |
Edycja – otwiera okno edycji wybranego z listy dokumentu. |
Usuń fakturę – przycisk usuwa dokument do kosza, możliwe jest do wykonania na dokumentach nie zarejestrowanych w Dzienniku faktur przychodzących |
Odłącz fakturę – przycisk pozwala odłączyć dokument od delegacji bez zmiany danych i stanu tego dokumentu |
Zmień kategorię – przycisk pozwala zmienić/ustawić kategorię rachunku. |
Odśwież listę – ponownie wczytuje listę. |