Strona startowa

Drukuj

Pierwsze logowanie

Zależne od sposobu wybranego przez administratora pierwsze logowanie nowego użytkownika do serwisu Symfonia Obieg dokumentów wykonywane jest za pomocą automatycznej wiadomości aktywującej konto lub za pomocą danych logowania otrzymanych bezpośrednio od administratora.

 

Pierwsze logowanie za pomocą otrzymanej wiadomości aktywacyjnej na skrzynkę pocztową

W skrzynce pocztowej nowy użytkownik systemu znajdzie wiadomość wysłaną z adresu email [email protected] serwisu Symfonia Obieg Dokumentów.

 

Wiadomość zawiera zaproszenie do aktywacji dostępu do konta.

 

Kliknięcie przycisku Aktywuj konto, otwiera stronę WWW umożliwiającą wprowadzenie hasła dla nowego konta użytkownika.

 

Wprowadź hasło w pierwsze pole i powtórz je w drugim. Zatwierdź wprowadzone hasła przyciskiem Zapisz nowe hasło.

Wyświetlony zostanie komunikat "Hasło zostało prawidłowo ustawione". Kliknij znajdujący się poniżej link Zaloguj aby przejść do strony logowania serwisu.

 

W pierwszym polu wpisz swój login (jeśli pierwsze logowanie następuje przez link aktywacyjny to jest to adres e-mail, na który użytkownik otrzymał powiadomienie), zaś w drugim polu podaj hasło. Po wprowadzeniu loginu i hasła kliknij Zaloguj.

 

Logowanie na konto za pomocą z góry ustalonej nazwy konta i hasła

W przypadku gdy login i hasło użytkownika zostało nadane przez administratora wejdź na stronę https://obiegdokumentow.symfonia.pl i wprowadź otrzymane od administratora dane logowania.

 

Zapomniane hasło

Jeśli nie pamiętasz hasła skorzystaj ze znajdującego się pod przyciskiem Zaloguj linku Nie pamiętasz hasła? Ustal Nowe. Po podaniu adresu e-mail użytkownika wysłana zostanie wiadomość umożliwiające wprowadzenie nowego hasła.

 

img_sod_002