Płatności > Harmonogram płatności

Drukuj

Harmonogram płatności

Planer płatności pozwala na podzielenie płatności na części płacone co określony okres czasu. Proces ten polega na utworzeniu odpowiedniej ilości płatności do faktury zakupu. Realizuje się go w zakładce Faktury zakupu aplikacji Płatności.

 

W celu realizacji tego procesu należy:

1.Wskazać na liście faktur zakupu fakturę, do której ma zostać utworzony plan płatności

2.Z menu rozwijanego wybrać opcję Planer.

 

2021-09-22_12h36_35-1024x131

 

W otwartym oknie należy wybrać następujące dane:

Datę pierwszej płatności

Ilość miesięcy – tożsame z ilością płatności wygenerowanych do danego dokumentu faktury.

 

2021-09-22_12h37_31

 

Kliknięcie przycisku Zapisz spowoduje utworzenie płatności do dokumentu faktury:

 

2021-09-22_12h40_55

 

Wszelkie zaokrąglenia płatności względem wartości dokumentu faktury zakupu są uwzględniane w ostatniej płatności (płatności, która ma najdalszy termin płatności).