Zakupy > Dodawanie zapotrzebowania

Drukuj

Dodawanie zapotrzebowania

Dodanie nowego dokumentu zapotrzebowania odbywa się poprzez wejście do modułu, a następnie wybranie przycisku Nowy.

 

Na wyświetlonej formatce dokumentu należy wybrać osobę Zlecającą, czyli osobę tworzącą Zapotrzebowanie oraz osobę Odbierającą, czyli tą, która zgłosiła potrzebę.

 

img_sod_374

 

Po uzupełnieniu pól, należy zapisać wprowadzone dane poprzez wybranie przycisku Zapisz.

 

Utworzony dokument posiada teraz dodatkowo zakładki:

Zapotrzebowanie – gdzie umieszczone zostały wszystkie wprowadzone dane, status dokumentu oraz informacje o pozycjach zapotrzebowania. W tym miejscu możliwe jest również dodawanie i edytowanie pozycji oraz wprowadzonych danych.

Szczegóły, gdzie umieszczone są podstawowe informacje dla dokumentu, takie jak: Dostawca, Sprawa oraz Projekt.

Pozycje, gdzie można zarządzać pozycjami dokumentu. Jest to rozbudowany widok dla pozycji wyświetlających się w zakładce Zapotrzebowanie.

 

Pozostałe zakładki, jak Załączniki, Historia, Powiązania i Komentarze są analogiczne do pozostałych dokumentów występujących w systemie.

 

Następnym krokiem w procesie jest dodanie pozycji do zapotrzebowania oraz potwierdzenie wprowadzonych danych na procedurze workflow.