Strona startowa

Drukuj

Uzgodnienia danych

Lista atrybutów dokumentów, do których powstają uzgodnienia:

Kontrahent, Pracownik, Urząd – uzgadnianie w pełnej formie z możliwością dodania kontrahenta w trakcie importu

Towar – uzgadnianie w pełnej formie z możliwością dodania towaru w trakcie importu

Typ i seria dokumentu – uzgodnienie uproszczone, dialog modalny z możliwością wybrania istniejących elementów, bez możliwości dodawania nowych w trakcie importu. Na dialogu pojawiają się tylko typy dokumentów o charakterze zgodnym z importowanym dokumentem. Zaimportowany dokument będzie miał ustawiony w uzgodnieniu typ i serię dokumentu, ale numer dokumentu i numer w serii będzie pochodził z oddziału.

 

W celu uniknięcia problemów z powtarzającymi się numerami dokumentów ważne jest aby przy uzgodnieniu wskazywać serie z zaznaczoną opcją w ramach działu. Podobnie w oddziałach w przypadku gdy wykorzystywana będzie seria z podobnym szablonem numeracji należy zaznaczyć numerację w ramach działu i umieścić w szablonie serii kod działu.

 

Rejestr i forma płatności – uzgodnienie uproszczone, dialog modalny z możliwością wybrania istniejących elementów, bez możliwości dodawania nowych w trakcie importu

Rejestr VAT – uzgodnienie uproszczone, dialog modalny z możliwością wybrania istniejących elementów, bez możliwości dodawania nowych w trakcie importu

Magazyn – uzgadnianie w pełnej formie z możliwością dodania magazynu w trakcie importu, uzgodnienie można utworzyć tylko z magazynem z zaznaczoną opcją magazyn jako oddział firmy

Dział – uzgadnianie w pełnej formie z możliwością dodania działu w trakcie importu, uzgodnienie można utworzyć tylko z magazynem z zaznaczoną opcję dział jako oddział firmy

 

Lista atrybutów które są kojarzone przez system po kodzie, nazwie itp, lub są tworzone w centrali automatycznie:

Użytkownik – w centrali automatycznie w czasie importu jest tworzony użytkownik o takim samym kodzie

Katalog – dokument importuje się do katalogu głównego

Rodzaj – dokument importuje się do rodzaju głównego

Schemat księgowania – jeśli w centrali nie ma schematu o takim samym kodzie, jest tworzony przez system w czasie importu

 

Zobacz także:

Cechy dokumentów zaimportowanych z oddziału