Wybór wydruku (dokumenty) > okno Operacje w repozytorium (dla e-faktury) | | Drukuj |
Okno pojawia się po wskazaniu polecenia Operacje dla e-Faktury spod przycisku Informacje okna dokumentu dla którego w Repozytorium Dokumentów utworzona została e-faktura i umożliwia ustalenie parametrów podglądu dokumentu w formacie PDF, oraz operacji podpisu i wysyłki.
Utwórz PDF w Repozytorium – wybór tego polecenia powoduje wygenerowanie pliku w formacie PDF. Jeśli w Repozytorium istnieje już dla dokumentu podgląd PDF to zostanie on nadpisany. Utwórz duplikat – użytkownik z nadanym w module Administracja prawem Wystawianie duplikatów dokumentów sprzedaży (Prawa modułu Handel/Rodzaj: prawa do dokumentów handlowych) może utworzyć dokument o rodzaju Duplikat i powiązać go z dokumentem oryginalnym bez względu na to czy jednocześnie ma prawo do edycji dokumentów w RDF.
Nie podpisuj – dokument zostanie zapisany w repozytorium bez podpisania. Podpisz – po wybraniu tego polecenia dokument zostanie podpisany. Nie podpisuj i wyślij – po wybraniu tego polecenia dokument zostanie wysłany bez podpisania. Podpisz i wyślij – po wybraniu tego polecenia dokument zostanie podpisany i wysłany.
Typ dokumentu do wysłania i podpisania - należy wybrać typ pliku: XML lub PDF. |
Nazwa raportu W polu opuszczanej listy można wybrać raport, na podstawie którego będzie wykonywany wydruk. Na liście pojawią się nazwy wszystkich zdefiniowanych w systemie raportów związane z oknem, z którego zostało wywołane okno Operacje dla Repozytorium.
Pokazuj ustawienia raportu Jeśli pole jest zaznaczone, to po naciśnięciu przycisku OK wyświetlone zostanie okno umożliwiające zmianę ustawień wybranego raportu. |
W oknie tym można określić dane osoby wystawiającej i odbierającej dokument oraz tekst uwagi, która zostanie wydrukowana poniżej tekstu dokumentu.
Wystawiający Dane osoby, która wystawia dokument. System podpowiada dane osoby, która zalogowała się w module i faktycznie wystawiła dokument. Wpisane tu dane będą obowiązywały tylko w momencie drukowania dokumentu. W systemie będą nadal pamiętane dane osoby, która wystawiła dokument. Odbierający Dane osoby, która odbiera dokument. System podpowiada dane osoby zapisanej w kartotece kontrahentów jako ta, z którą się kontaktujesz. Wpisane tu dane będą obowiązywały tylko w momencie drukowania dokumentu. Uwaga Tekst, który będzie drukowany na dokumencie. Będzie on wspólny dla wszystkich dokumentów takiego typu jak ten, na którym umieszczamy uwagę po raz pierwszy. Może to być uwaga grzecznościowa albo dowolny inny tekst potrzebny na dokumencie. Stopka Można tu wpisać dowolny tekst, który zostanie zapamiętany dla danego typu dokumentu i będzie widnieć nad dotychczasowym napisem w stopce dokumentu.
Czcionkę dla tekstu można zdefiniować w ustawieniach programu Drukarka graficzna. |
Handel umożliwia definiowanie wielu zestawów parametrów drukowania. Zestaw taki, opatrzony nazwą (Kontekst drukarki), zawiera ustawienia dla drukarki graficznej i drukarki tekstowej. Ustawienia te są przypisane do wszystkich raportów dostępnych na stronie Parametry wydruku na opuszczanej liście Nazwa raportu.
Nazwa kontekstu Pole umożliwia wybór jednego z istniejących kontekstów lub nadanie nazwy definiowanemu kontekstowi. Ustawienia drukarki graficznej Otwiera okno Kroje pisma dla raportu graficznego, umożliwiając określenie ustawień drukarki graficznej dla definiowanego kontekstu. Ustawienia drukarki tekstowej Otwiera okno Kroje pisma dla raportu tekstowego, umożliwiając określenie ustawień drukarki tekstowej dla definiowanego kontekstu. |