Instalacja > Integracja z Symfonia Finanse i Księgowość

Drukuj

Integracja z Symfonia Finanse i Księgowość

Współpraca programu Symfonia Handel z Symfonia Finanse i Księgowość prowadzona może być w ramach wspólnej bazy lub osobnych baz. W obu przypadkach do wymiany danych wykorzystywany jest Obiekt integracji Symfonii.

 

Firmy zmigrowane do Symfonia z programu Symfonia 2.0 Handel na chwilę obecną umożliwiają współpracę jedynie w trybie osobnych baz.

 

Ustawienia współpracy z Symfonia Finanse i Księgowość >>

 

Na stanowisku przeznaczonym do pracy z programem Handel należy wykonać instalację składników Symfonii:

Handel,

Finanse i Księgowość,

Repozytorium Dokumentów.

 

Aby wykorzystać mechanizm integracji programu Symfonia Handel z programem Symfonia Finanse i Księgowość należy na stanowisku z programem Handel również wykonać pełną instalację Symfonii.

 

Dla instalacji wielostanowiskowych należy również wykonać kroki związane z instalacją Symfonia Services (Serwer Konfiguracji Globalne) oraz konfiguracją połączenia z Serwerem Konfiguracji Globalnej.

 

Poniższy schemat prezentuje składniki, które powinny się znajdować na poszczególnych stanowiskach dla typowego schematu współpracy:

 

schemat_instalacja_s50_hm

 

 

hmtoggle_plus11. Instalacja Serwera SQL

hmtoggle_plus12. Instalacja Symfonia.Services (Serwer Konfiguracji Globalnej)

hmtoggle_plus13. Instalacja dla stanowiska pracy z programem Symfonia Finanse i Księgowość

hmtoggle_plus14. Instalacja dla stanowiska pracy z programem Symfonia Handel

hmtoggle_plus1Zmiana parametrów Serwera Konfiguracji Globalnej po instalacji