Symfonia Finanse i Księgowość w Chmurze > Portal Użytkownika

Drukuj

Portal Użytkownika

Po przejściu do Portalu Użytkownika (https://app.symfonia.pl/admin/modules/settings) otworzona Strona główna z kafelkami szybkiego dostępu i ostatnio używanych aplikacji.

Więcej informacji - Strona główna >>

 

img_pu_aws_002

 

Boczne menu

Strona główna

Zawiera sekcje z linkami szybkiego dostępu do najczęściej używanych widoków i stron (m.in. Aplikacje i usługi, Sklep online, eBOK, Centrum wiedzy, Dokumentacja, Moje zgłoszenia), oraz w sekcję z kafelkami czterech ostatnio uruchomionych aplikacji w Chmurze Symfonii.

Więcej informacji >>

 

Aplikacje i usługi

Wyświetla panel uruchamiania dostępnych dla użytkownika aplikacji i usług.

 

Centrum wsparcia

Sekcja zawiera linki do stron z dokumentacją i pomocą dla użytkowników programów Symfonii.

 

Dokumentacja – strona z dokumentacją dla produktów Symfonii (https://pomoc.symfonia.pl/).

Centrum wiedzy – serwis wsparcia użytkownika (https://wsparcie.symfonia.pl/).

Społeczność – otwiera strony społeczności użytkowników Symfonii (https://spolecznosc.symfonia.pl/hc/pl/community/topics).

Głos klienta – otwiera stronę Głos Klienta na której możesz podzielić się swoją opinię i zgłosić sugestie zmian w funkcjonalności produktów Symfonii (https://glosklienta.symfonia.pl/hc/pl/community/topics).

Twoje zgłoszenia – otwiera stronę z podglądem statusów zgłoszeń do Działu Wsparcia Technicznego Produktu.

 

Panel klienta

Otwiera serwis Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK), w którym znajdują się:

Informacje o aktywnych usługach abonamentowych w tym daty odnowienia usług, planowane koszty z tym związane oraz informacje na temat zgłoszonych rezygnacji.

Informacje o rozliczeniach wraz z możliwością pobrania faktur.

Aktualne numery seryjne zakupionych programów wraz z możliwością pobrania plików instalacyjnych, instrukcji instalacji i aktywacji programów.

Indywidualny numer do identyfikacji telefonicznej niezbędny do kontaktu z Działem Wsparcia Technicznego.

 

W serwisie można zgłosić, edytować i monitorować zapytania przekazane do Działu Wsparcia Technicznego. Można również edytować dane firmy (zmiany wprowadzone w eBOK Symfonia zostają automatycznie zsynchronizowane z wewnętrznym systemem Symfonii).
 

Po rozwinięciu dostępne są polecenia otwierające poszczególne sekcje panelu:

Zamówienia – prezentuje historię zamówień i rozliczeń.

Moje produkty – prezentuje informacje na temat zrealizowanych zakupów min.: numery seryjne, bezpośrednie linki umożliwiające pobranie wersji instalacyjnych, instrukcji aktywacji czy też wyszczególnione aktywne usługi abonamentowe wraz z informacjami na temat daty oraz wartości ich odnowienia.

Dane do faktury – dane firmy z którymi Symfonia sp. z o.o. wystawia faktury za posiadane subskrypcje i usługi.

 

Więcej informacji (Centrum pomocy) - opis funkcjonalności eBOK >>

 

Ustawienia konta

Konta

Firmy

Użytkownicy

Klucze API