Jak to zrobić? > Usuwanie cechy zapisu

Drukuj

Usuwanie cechy zapisu

1.Ustaw się po odpowiedniej stronie zapisu, którego cechę chcesz usunąć.

2.Wybierz przycisk Cechy zapisu otwierający dialog Cechy zapisu.

3.Wskaż w lewej lub w prawej części okna cechę, którą chcesz usunąć.

4.Jeśli wskażesz cechę przypisaną wcześniej do dokumentu, czyli umieszczoną w lewej części okna, wybierz przycisk Usuń. Spowoduje to usunięcie wskazanej cechy z opisu zapisu. Jeśli natomiast wskażesz cechę umieszczoną w prawej części okna, czyli cechę możliwą do wykorzystania, wybierz przycisk polecenia Kasuj. Spowoduje to nieodwracalne usunięcie wybranej cechy z systemu. Możesz usunąć tylko taką cechę, która nie została jeszcze wykorzystana w opisach zapisów.

5.Wskaż przycisk OK.