Szybki start dla nowych użytkowników > Jak wysłać e-fakturę

Drukuj

Jak wysłać e-fakturę

Aby wysłać e-Fakturę:

1.Musi być zarejestrowana licencja na moduł e-Faktury.

2.Użytkownik musi mieć nadane odpowiednie prawa.

3.W oknie firmy kliknij przycisk Dokumenty.

4.W panelu Dokumenty wybierz na drzewku odpowiedni typ dokumentu.

5.Zaznacz na liście dokument lub dokumenty, które chcesz wysłać.

6.Kliknij przycisk Wyślij do... (do szybkiej  wysyłki e-Faktury do kontrahenta z domyślnymi ustawieniami służy przycisk Wyślij).

7.Wraz z e-fakturą można wysłać załącznik dodany do dokumentu – zarówno e-mailem jak i poprzez serwis miedzyfirmami.pl. Załącznik może być w formacie XML lub PDF.

8.W oknie Sposób wysyłki wskaż miejsce docelowe wysyłki dokumentu.

9.Kliknij przycisk Dalej, a następnie Zakończ.

10. Kliknij przycisk Wyślij.

11. Faktura zostanie wysłana zgodnie z ustawieniami (na serwis miedzyfirmami.pl lub adres e-mail).

 

Jeżeli w ustawieniach globalnych firmy masz zaznaczone pole wyboru Operacja Wyślij działa jak Podpisz i Wyślij to do podpisania i wysłania e-Faktury sprzedaży wystarczy kliknąć przycisk Wyślij, a operacje zostaną wykonane jednocześnie.