Szybki start dla nowych użytkowników > Jak wysłać e-przelew

Drukuj

Jak wysłać e-przelew

Aby wysłać Przelew krajowy, Przelew do US, Przelew do ZUS:

1.Trzeba mieć nadane prawo Prawo do e-Przelewów, Dostęp do przelewów oraz prawo Wysyłanie przelewów.

2.W oknie firmy należy wybrać przycisk Dokumenty.

3.W panelu Dokumenty, w zależności od typu zlecenia jakie jest wysłane do banku, trzeba wybrać: Przelewy krajowe, Przelewy walutowe, Przelewy do US lub Przelewy do ZUS.

4.Na liście przelewów zaznacza się zlecenie lub grupę zleceń przelewów przeznaczonych do wysłania do banku.

5.Wybór akcji Wyślij uruchamia proces wysyłania zlecenia przelewu. Tworzona jest paczka przelewów zgodnie z ustawieniami dla systemu bankowego. Zlecenie zmienia status na Wysłany a paczkę przelewów można zaimportować we właściwym systemie bankowym.

 

Jeśli w Parametrach pracy zaznaczona jest opcja Wymaga akceptacji przelewów, to zlecenie przelewu trzeba najpierw zaakceptować przy użyciu przycisku Akceptuj. Akceptacja lub odrzucanie zlecenia przelewu jest możliwe po wcześniejszym włączeniu prawa Akceptacja i odrzucanie przelewów w uprawnieniach użytkownika dokonującego wysyłki e-Przelewów.

 

Zobacz także:

Konfiguracja systemów bankowych