Szybki start dla nowych użytkowników > Jak potwierdzić umowę z kontrahentem

Drukuj

Jak potwierdzić umowę z kontrahentem

Aby potwierdzić umowę z kontrahentem na wymianę dokumentów elektronicznych:

1.Musi być zarejestrowana licencja na moduł e-Faktury.

2.Użytkownik musi mieć nadane odpowiednie prawa.

3.Umowa zewnętrzna jest automatycznie oznaczana jako potwierdzona (zarejestrowana).

4.W oknie firmy kliknij przycisk Kontrahenci.

5.W panelu Kontrahenci zaznacz na liście kontrahenta.

6.Poniżej listy kontrahentów pojawi się panel ze szczegółowymi danymi kontrahenta.

7.Wybierz zakładkę Umowy.

8.Kliknij przycisk Potwierdzenie na pasku narzędziowym,

9.Pojawi się komunikat z pytaniem Czy potwierdzić wybraną umowę?

10.Chcąc potwierdzić umowę kliknij Tak, jeżeli chcesz zrezygnować kliknij Nie.