Moduł Handel zawiera narzędzia umożliwiające wystawianie faktur w postaci elektronicznej mające moc prawną oraz pozwalające na zarządzanie fakturami (także papierowymi), przechowywanie, podpisywanie i wysyłanie dzięki współpracy z Repozytorium Dokumentów.
W Symfonia ERP Handel przygotowywane są także polecenia przelewów elektronicznych w zakresie przedpłat, zaliczek oraz zapłaty za otrzymane towary dla jednego lub grupy kontrahentów. Następnie polecenia przelewów trafiają do Repozytorium Dokumentów, gdzie odbywa się proces ich akceptacji i wysłania.
Tworzenie umów na otrzymywanie e-faktur i ich rejestracja
Wystawianie i wysyłanie e-faktury
Operacje grupowe dotyczące e-faktur
Import operacji bankowych w module Handel
Dane kontrahentów w Repozytorium Dokumentów
Wyświetlanie w Handu listy kontrahentów zarejestrowanych w Repozytorium Dokumentów:
1.W oknie pracy „z firmą” modułu Symfonia ERP Handel otwórz kartotekę Kontrahenci.
2.Kliknij przycisk Operacje w dolnym prawym rogu okna i wybierz z listy polecenie Kontrahenci z umowami.
3.Zostanie wyświetlone w Repozytorium Dokumentów okno z listą kontrahentów którzy mają zarejestrowaną umowę, umożliwiające wykonanie dodatkowych operacji dostępnych w tym oknie. Dodatkowo, po wybraniu klawisza Shift, widoczna jest lista wszystkich kontrahentów.
4.Aby zobaczyć szczegóły wybranego kontrahenta, należy kliknąć jego nazwę i przejść do dolnej części okna z danymi szczegółowymi.