Instrukcja użytkownika > Planowanie zatrudnienia > Rozszerzona struktura działów > Struktura organizacyjna

Drukuj

Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna jest dostępna tylko w wersjach PRO i SBO. Pozwala na zdefiniowanie zależności pomiędzy oddziałami, działami i zespołami w firmie.

50170r_img1

Po lewej stronie okna widać wszystkie dostępne oddziały, działy i zespoły, które zostały wprowadzone w odpowiednich bibliotekach. Prawa strona pokazuje drzewo struktury organizacyjnej - zależności między elementami (czyli jakie działy podlegają pod konkretny oddział, oraz które zespoły należą do danego działu). Przyciski b10_right oraz b10_left umożliwiają dodawanie i kasowanie elementów drzewa struktury organizacyjnej. Drzewo można także tworzyć przeciągając myszką poszczególne elementy. Po zatwierdzeniu przyciskiem OK wszytkie zależności zostają zapisane do bazy danych. Utworzenie drzewa struktury organizacyjnej ma swoje następstwa m.in. w przypisywaniu pracowników do poszczególnych oddziałów, działów i zespołów, lub przy planowaniu stanowisk w firmie.