Instrukcja użytkownika > Zestawienia i dokumenty > Zestawienia ewidencji > Zestawienie zmian umów o pracę | | Drukuj |
Zestawienie zmian umów o pracę możemy wydrukować z pozycji menu głównego Raporty - Zestawienia ewidencji - Zestawienie zmian umów o pracę. Pokazuje ono jakie zmiany w umowach o pracę zachodziły u pracowników w zadanym okresie.
Określamy:
•Selekcja - określamy działy,grupy pracowników, których chcemy ująć w zestawieniu
•Tylko zatrudnieni, Na dzień - na zestawieniu wykazani zostaną tylko pracownicy, których angaż obejmuje zadany dzień
•Tylko osoby podświetlone - gdy podświetlimy wcześniej wybranych pracowników (Shift áâ na liście) i zaznaczymy tę opcję - tylko oni zostaną ujęci w zestawieniu
•Okres - określamy okres, jaki ma objąć zestawienie
•Parametry - wybieramy jakie zmiany w umowach nas interesują (zmiany stanowiska, zawodu, etatu czy wartości składników wynagrodzeń)