Instrukcja użytkownika > Zestawienia i dokumenty > Zestawienia ewidencji > Zestawienie wydanego wyposażenia

Drukuj

Zestawienie wydanego wyposażenia

Zestawienie b10_wyposaz wyposażenia wydanego pracownikom drukujemy z pozycji menu głównego Raporty - Zestawienia ewidencji - Zestawienie wyposażenia.

112501

Określamy:

Selekcja - wybieramy pracowników, których wyposażenie nas interesuje lub pozostawiamy pusto, jeśli zestawienie ma objąć całe wyposażenie niezależnie od tego, komu zostało wydane

Data wydania - podajemy okres, jeśli interesuje nas wyposażenie wydane w konkretnym czasie lub pozostawiamy daty puste, jeśli zestawienie ma objąć całe wyposażenie niezależnie od daty wydania

Stan na dzień - zestawienie zostanie ograniczone do wydanego wyposażenia, którego termin nie przekracza daty tu podanej, jeśli usuniemy tę datę to zestawienie obejmie całe wydane wyposażenie, niezależnie od tego czy minął już termin ważności czy nie

Podział - wybieramy główne kryterium podziału: pracownicy - uzyskamy wyposażenie wydane poszczególnym pracownikom, wyposażenie - uzyskamy komu dany składnik wyposażenia został wydany

Wyposażenie - całość lub poszczególny składnik wyposażenia

Bez nieruchomości - pomiń składniki wyposażenia zaznaczone jako Nieruchomość

Tak więc, jeśli chcemy uzyskać wyposażenie wydane grupie pracowników w danym okresie czasu to określamy odpowiednio kryteria Selekcja i Data wydania, pozostawiając pole Stan na dzień puste.

Jeśli natomiast chcemy zorientować się, jakie wyposażenie jest obecnie używane przez pracowników to kryterium Data wydania pozostawiamy puste, natomiast w polu Stan na dzień podajemy dzisiejszą datę.