Instrukcja użytkownika > Zestawienia i dokumenty > Analiza płac > Planowane koszty zakładu

Drukuj

Planowane koszty zakładu

Zestawienie planowanych kosztów zakładu pozwala na obliczenie całkowitych kosztów wynagrodzeń, jakie poniósłby zakład, gdyby wszyscy zatrudnieni pracownicy pracowali przez cały miesiąc (bez urlopów, chorobowego) oraz na zorientowanie się, ile zarobiliby (netto) poszczególni pracownicy. Zestawienie można przygotować z wyszczególnieniem poszczególnych pracowników lub zbiorczo z podziałem na działy. Do wykonania zestawienia wykorzystywane są dane tylko z umów o pracę, co oznacza, że można je wykonać przed naliczeniem wynagrodzeń.

112001

Zestawienie pozwala na:

oszacowanie obciążenia zakładu całkowitymi kosztami wynagrodzeń

oszacowanie kosztów zatrudnienia poszczególnych pracowników i ich wynagrodzenia do wypłaty

porównanie (kontrolę) planowanych kosztów z kosztami faktycznymi, obliczonymi na podstawie naliczonych list płac (menu Raporty - Zestawienia płacowe - Koszty)

analizę podwyżki wynagrodzeń

Zestawienie wywołujemy z pozycji menu głównego Raporty - Analiza płac - Planowane koszty zakładu. Określamy:

Podział na - szczegółowe zestawienie z podziałem na pracowników lub zbiorcze z podziałem na działy

Selekcja - wybieramy pracowników, których chcemy ująć w zestawieniu

Mc, Rok - miesiąc i rok, za który pobierane będą dane z umów

Uwzgl.podwyżkę o % - ewentualne podwyższenie płacy brutto