Użytkownik ma możliwość przyjęcia płatności gotówkowej. W tym celu należy kliknąć przycisk Gotówka widoczny w prawym dolnym rogu.
Na ekranie zostanie wyświetlone okno do przyjmowania płatności gotówką. Użytkownik wybiera kwotę płatności z dostępnych opcji widocznych na górze ekranu.
Po wybraniu opcji Inna kwota wyświetlona zostanie klawiatura urządzenia – użytkownik ma możliwość podania kwoty ręcznie wpisując ją w pole Podaj kwotę gotówki.
Wybranie przycisku Pełna kwota powoduje automatyczne wpisanie w pole kwoty pozostałej do zapłaty.
Poniżej znajduje się informacja o kwocie do zapłaty, sumie wpłaconej kwoty oraz reszcie, którą należy wydać kupującemu. Po podaniu kwoty płatności aktywny staje się przycisk Przyjmij płatność. Po jego kliknięciu na drukarce fiskalnej zostanie wydrukowany paragon lub faktura.
Wystawiony dokument sprzedaży widoczny jest w systemie Symfonia ERP Handel w kartotece Dokumenty > Sprzedaż.