Komunikaty obsługi bazy danych > Lista komunikatów > komunikat nr 1010 | | Drukuj |
Komunikat ten występuje w sytuacji, gdy Btrieve (menedżer bazy danych) ma problemy z dostępem do pliku transakcyjnego Btrieve.trn . Może to wystąpić gdy:
•Btrieve nie może utworzyć Btrieve.trn.
•Btrieve nie może otworzyć Btrieve.trn.
•Btrieve nie może odczytać Btrieve.trn.
•Btrieve nie może zapisać do Btrieve.trn (być może ma on atrybut tylko do odczytu).
W celu usunięcia komunikatu należy zmodyfikować plik BTI.INI znajdujący się w katalogu Windows.
W sekcji [Btrieve Client]
znajduje się wiersz trnfile=
Należy dopisać do tego wiersza położenie katalogu, w którym ma być tworzony plik kontrolny transakcji. Linia może np. wyględać następująco:
trnfile=p:\
(o ile p:\ jest to katalog prywatny użytkownika)
bądź też wskazywać katalog, w którym użytkownik ma zainstalowane Windows.
Akcje:
Zobacz też: