Raporty programu > Okno Kartoteka pracowników > Zestawienie: Pełna lista wypłat z umów cywilnoprawnych | | Drukuj |
Przeznaczenie
Tworzy dla wybranego miesiąca szczegółowe zestawienie elementów wypłat z umów cywilno-prawnych.
Miejsce wywołania
Okno Kartoteka pracowników > Zestawienia > Wykonaj raport > Pełna lista wypłat z umów cywilnoprawnych.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawia się okno dialogu Lista wypłat z umów cywilnoprawnych - pełna, gdzie należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki pojawią się w oknie Widok wydruku.
W tym oknie można ustalić parametry wykonywania raportu.
Okres W tej ramce należy wskazać okres (miesiąc i rok), dla którego zostanie wykonany raport. Miesiąc Z tej rozwijanej listy należy wybrać nazwę miesiąca, dla którego zostanie wykonany raport. Domyślnie wybrana jest nazwa miesiąca zawierającego aktualną datę w programie. roku W tym polu należy wpisać rok, dla którego zostanie wykonany raport. Domyślnie wybrana jest nazwa roku zawierającego aktualną datę w programie.
Dane wykonawcy W tej ramce należy ustalić jakie informacje o wykonawcy będą prezentowane. Grupa opcji umożliwia określenie, czym będzie identyfikowany wykonawca. Dostępne są następujące możliwości: •Nazwisko i Imię •Kod wykonawcy
Inne parametry wydruku W tej ramce należy, zaznaczając odpowiednie pola wyboru, ustalić parametry wykonania raportu. Umowy W tej grupie pól wyboru należy zaznaczyć, jakiego typu umowy będą ujęte w raporcie. Dostepne są: •Zlecenia •Zryczałtowane Wykonawcy W tej grupie opcji należy wybrać, dla których wykonawców będzie wykonywany raport. Dostepne są opcje: •Wszyscy •Wybrani Ilość prezentowanych w kwocie cyfr W tym polu określana jest szerokość kolumn zawierających liczby. Jednostką jest ilość cyfr przed przecinkiem. Jeżeli kwota otrzymana w wyniku wykonania raportu ma więcej cyfr niż określono w tym polu, to jest prezentowana w więcej niż jednym wierszu. Składki pokrywane przez pracodawcę Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że na wydruku raportu pojawi się kolumna zawierająca kwoty tych składek. Tylko umowy zaksięgowane Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas wykonywania raportu będą uwzględnione tylko umowy już zaksięgowane. Podsumowania wykonawców Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że na wydruku raportu pojawi się dla każdego z wykonawców wiersz podsumowania jego umów.
Pokaż kolumny W tej ramce można wskazać dodatkowe kolumny widoczne na wydruku raportu. Podpis pracownika Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że na wydrukowanym zestawieniu będzie również widoczna kolumna Podpis pracownika.
Nie pokazuj tego okna ponownie Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas kolejnego wykonania raportu okno tego dialogu nie będzie otwierane. Raport będzie wykonywany zawsze z parametrami zaznaczonymi powyżej. Można przywrócić wyświetlanie tego okna zaznaczając pole Pokazuj ustawienia raportu w panelu Parametry wydruku okna Wybór wydruku.
OK Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu. Anuluj Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu.
Dane dla wynagrodzeń z odroczoną zaliczką na PDOF Grupa ustawień wyświetlenie dodatkowych danych związanych z wyliczeniami dla odroczonej zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych.
Zależnie od zaznaczonych w tej grupie opcji, na wydruku w kolumnie Zaliczka na podatek dochodowy prezentowane będą dodatkowe kwoty. |