Raporty programu > Okno Kartoteka pracowników > Zestawienie: Imienna lista składek ZUS | | Drukuj |
Przeznaczenie
Tworzy zestawienie składek wpłacanych do ZUS, w rozbiciu na poszczególnych pracowników.
Miejsce wywołania
Okno Kartoteka pracowników > Zestawienia > Wykonaj raport > Imienna lista składek ZUS.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawia się okno dialogu Składki na ubezpieczenie społeczne, gdzie należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki pojawią się w oknie Widok wydruku.
W tym oknie można ustalić parametry wykonywania raportu.
Grupa opcji umożliwia określenie, które ze składek powinny być uwzględnione w zestawieniu. Dostępne są następujące możliwości: •Pokrywane przez ubezpieczonych •Pokrywane przez pracodawcę •Wszystkie
Data Wypłaty W tej ramce należy wskazać miesiąc i rok, dla których zostanie wykonany raport. Miesiąc Z tej rozwijanej listy należy wybrać nazwę miesiąca, dla którego zostanie wykonany raport. Domyślnie wybrana jest nazwa miesiąca zawierającego aktualną datę w programie. roku W tym polu należy wpisać rok, dla którego zostanie wykonany raport. Domyślnie wybrana jest nazwa roku zawierającego aktualną datę w programie.
Nie pokazuj tego okna ponownie Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas kolejnego wykonania raportu okno tego dialogu nie będzie otwierane. Raport będzie wykonywany zawsze z parametrami zaznaczonymi powyżej. Można przywrócić wyświetlanie tego okna zaznaczając pole Pokazuj ustawienia raportu w panelu Parametry wydruku okna Wybór wydruku.
OK Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu. Anuluj Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu. |