Ustawienia > Podatki > Terminy płatności | | Drukuj |
W tym panelu znajdują się ustawienia określające terminy realizacji płatności niektórych zobowiązań. Aby podczas rejestracji płatności program wykorzystywał ustawienia z tego panelu do wypełniania dat płatności, należy zaznaczyć odpowiednią opcję w ustawieniach parametru Daty wypłaty wynagrodzeń i zapłaty zobowiązań w oknie Parametry pracy dla grupy.
Zaznaczenie pola wyboru w kolumnie F (w polu wyboru jest wtedy widoczna litera F) powoduje, że ustawienie ma zastosowanie jedynie do bieżącej firmy (jest lokalne).
Rok
Z tej rozwijanej listy należy wybrać rok, dla którego będą definiowane ustawienia. Na liście dostępne są lata zdefiniowane w oknie Wybór roku.
Edytuj
Przycisk ten powoduje przełączenie w tryb edycji wybranej w tabeli poniżej pozycji ustawień. Zamiast przycisku Edytuj pojawiają się przyciski Zapisz i Anuluj.
Zapisz
Wybranie tego przycisku zapisuje wprowadzone zmiany ustawień.
Anuluj
Wybranie tego przycisku przerywa wprowadzanie zmian ustawień bez ich zapisywania.
W kolejnych liniach tabeli poniżej widoczna jest lista pozycji opisujących terminy płatności. Są to:
•Podatek VAT
•Podatek dochodowy pracowników
•Podatek dochodowy właścicieli
•Składki ZUS pracowników
•Składki ZUS właścicieli
•Wypłata wynagrodzeń
•Obciążenia wynagrodzeń
Dla każdej pozycji można z rozwijanych list wybrać odpowiednie określenie daty oraz wpisać konkretny dzień miesiąca.