Raporty programu > Okno Rejestr zakupu > Rejestr zakupu za okres | | Drukuj |
Przeznaczenie
Tworzy wydruk rejestru zakupu za wybrany okres aktywnego roku.
Miejsce wywołania
Okno Rejestr zakupów > Zestawienia > Wykonaj raport > Rejestr zakupu za okres.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawia się okno dialogu Wydruk rejestru zakupu, gdzie należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki pojawią się w oknie Widok wydruku.
W tym oknie można ustalić parametry wykonywania raportu.
Okres W tej ramce należy wskazać okres, dla którego zostanie wykonany raport. Wykonaj dla Należy dokonać wyboru okresu: miesiąc lub kwartał. Następnie z rozwijanej listy należy wybrać nazwę miesiąca lub kwartał, dla którego zostanie wykonany raport. Domyślnie wybrana jest nazwa miesiąca zawierającego aktualną datę w programie.
Dane kontrahenta W tej ramce należy, zaznaczając odpowiednie pola wyboru i opcje, ustalić parametry opisu kontrahenta drukowane w tabeli raportu. Nazwa kontrahenta Wybór tej opcji spowoduje, że w kolumnie opisu kontrahenta będzie drukowana jego nazwa. Kod kontrahenta Wybór tej opcji spowoduje, że w kolumnie opisu kontrahenta będzie drukowany jego kod. Adres kontrahenta Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że w kolumnie opisu kontrahenta będzie drukowany jego adres. NIP kontrahenta Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że w kolumnie opisu kontrahenta będzie drukowany jego NIP.
Inne parametry wydruku W tej ramce należy, zaznaczając odpowiednie pola wyboru, ustalić parametry wykonania raportu. Pozycje na wydruku numerowane od W tym polu można wpisać numer nadawany pierwszej pozycji na tworzonej w wyniku wykonania raportu liście. Domyślnie podpowiadany jest numer 1. Uwzględnij dokumenty z bufora Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas wykonywania raportu będą uwzględnione również dokumenty niezaksięgowane, znajdujące się w buforze. Podsumowanie od początku roku Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że na wydruku raportu pojawi się podsumowanie rejestru od początku roku. Pokaż prawo do odliczenia Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że na wydruku raportu pojawi się dodatkowa kolumna "Odliczenie" zawierająca informację, która pozycja podlega odliczeniu, a która nie podlega odliczeniu.
Nie pokazuj tego okna ponownie Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas kolejnego wykonania raportu okno tego dialogu nie będzie otwierane. Raport będzie wykonywany zawsze z parametrami zaznaczonymi powyżej. Można przywrócić wyświetlanie tego okna zaznaczając pole Pokazuj ustawienia raportu w panelu Parametry wydruku okna Wybór wydruku.
OK Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu. Anuluj Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu. |