Ustawienia > Współpraca z Symfonią > Symfonia e-Dokumenty | | Drukuj |
W tym panelu możliwe jest prowadzenie ustawień parametrów współpracy z programem Symfonia e-Dokumenty.
Test połączenia
Wybranie tego przycisku uruchamia sprawdzenie połączenia z programem Symfonia e-Dokumenty, przy zastosowaniu ustawionych w panelu parametrów. Podczas pierwszej próby połączenia po wprowadzeniu ustawień pojawi się okno dialogu Logowanie do programu e-Dokumenty, w którym należy wprowadzić hasło użytkownika za pośrednictwem którego następuje połączenie.
Edytuj
Wybranie tego przycisku przełącza opis w tryb edycji. Zamiast przycisków Test połączenia i Edytuj pojawiają się przyciski Zapisz i Anuluj.
Zapisz
Wybranie tego przycisku zapisuje wprowadzone informacje.
Anuluj
Wybranie tego przycisku kończy pracę w trybie edycji bez zapisywania wprowadzonych informacji.
Firma
Z tej rozwijanej listy wybrać nazwę firmy w programie Symfonia e-Dokumenty.
W tabeli należy użytkowników firmy w programie Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość skojarzyć z użytkownikami firmy w programie Symfonia e-Dokumenty wybierając odpowiednie nazwy z rozwijanej listy.