Ustawienia > Współpraca z Symfonią > Kartoteki | | Drukuj |
W tym panelu możliwe jest prowadzenie ustawień parametrów synchronizacji kartotek kontrahentów, pracowników i urzędów z odpowiadającymi im kartotekami w programach Symfonia Start 2.0 Faktura lub Symfonia Start 2.0 Handel oraz ręczne uruchomienie synchronizacji.
Rozpoczęcie pracy - Synchronizacja kartotek >>
Synchronizacja
Wybranie tego przycisku uruchamia proces synchronizacji zgodnie z ustawieniami poniżej, otwierając okno Synchronizacja z kartotekami FM.
Edytuj
Wybranie tego przycisku przełącza opis w tryb edycji. Zamiast przycisków Synchronizacja i Edytuj pojawiają się przyciski Zapisz i Anuluj.
Zapisz
Wybranie tego przycisku zapisuje wprowadzone informacje.
Anuluj
Wybranie tego przycisku kończy pracę w trybie edycji bez zapisywania wprowadzonych informacji.
Automatyczna synchronizacja
Zaznaczenie tego pola wyboru powoduje automatyczne przeprowadzanie synchronizacji zgodnie z warunkami ustalonymi poniżej.
Katalog firmy
W tym polu należy wpisać ścieżkę dostępu do katalogu zawierającego dane firmy w programach Faktura lub Handel, lub wybrać przycisk i w otwartym dialogu Katalog wskazać położenie katalogu.
Synchronizowane kartoteki
W tej grupie pól wyboru należy zaznaczyć kartoteki, które powinny być synchronizowane. Kartoteki są synchronizowane oddzielnie. Do wyboru są kartoteki:
•Kontrahenci
•Pracownicy
•Urzędy
Zmiany danych kartotekowych
W tej grupie pól wyboru należy zaznaczyć stosowane metody synchronizacji opisane przy każdym z pól.