Raporty programu > Okno Rejestr środków trwałych > Zestawienie: Lista środków trwałych | | Drukuj |
Przeznaczenie
Tworzy listę wybranych środków trwałych wraz z wybranymi elementami ich opisu.
Miejsce wywołania
Okno Rejestr środków trwałych (Ctrl+T) > Zestawienia > Wykonaj raport > Lista środków trwałych.
Parametry wykonania
Po uruchomieniu pojawia się okno dialogu Lista środków trwałych, gdzie należy określić parametry wykonania raportu. Wyniki pojawią się w oknie Widok wydruku.
W tym oknie można ustalić parametry wykonywania raportu.
Drukuj W tej ramce należy wskazać elementy opisu środków trwałych, które zostaną pokazane na liście. Dostępne są następujące elementy: •Kod środka •Kolumnę wartości odpisów amortyzacyjnych •Kolumnę wartości i daty zmian artości •Kolumnę zlikwidowanych i zbytych środków •Podsumowanie
Nie pokazuj tego okna ponownie Zaznaczenie tego pola wyboru spowoduje, że podczas kolejnego wykonania raportu okno tego dialogu nie będzie otwierane. Raport będzie wykonywany zawsze z parametrami zaznaczonymi powyżej. Można przywrócić wyświetlanie tego okna zaznaczając pole Pokazuj ustawienia raportu w panelu Parametry wydruku okna Wybór wydruku. Ustawienia wydruku Ten przycisk polecenia powoduje pojawienie się dialogu Ustawienie wydruku graficznego zestawienia, gdzie należy określić parametry wydruku.
OK Ten przycisk polecenia powoduje uruchomienie wykonywania raportu. Anuluj Ten przycisk polecenia powoduje zamknięcie okna bez wykonywania raportu. |